Permalänk

Benq xl2411/z

Tjena! Köpte nyss en Benq xl2411 eftersom jag villle testa 144hz.

I nvidias control panel står det xl2411z och även i speecy.
Men på skärmen i övre högra hörnet så står det xl2411.

Tänkte bara fråga om det är samma sak för er med samma skärm? Verkar inte direkt vara några skillnader mellan skärmarna men undrar bara.

( köpte begagnat med frakt , fraktades inte i originallådan)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kebabhazzan:

Tjena! Köpte nyss en Benq xl2411 eftersom jag villle testa 144hz.

I nvidias control panel står det xl2411z och även i speecy.
Men på skärmen i övre högra hörnet så står det xl2411.

Tänkte bara fråga om det är samma sak för er med samma skärm? Verkar inte direkt vara några skillnader mellan skärmarna men undrar bara.

( köpte begagnat med frakt , fraktades inte i originallådan)

Stämmer bra. Haft en sån skärm. På skärmen finns det ingen Z tyvärr. Men det är en XL2411z.
Bara njuta av skärmen jag var sjukt nöjd. Nu har man Acer X34A men ärligt kan säga saknat skärmen då jag
Spelar mkt fps spel.

Må bäst

Permalänk
Skrivet av anon254573:

Stämmer bra. Haft en sån skärm. På skärmen finns det ingen Z tyvärr. Men det är en XL2411z.
Bara njuta av skärmen jag var sjukt nöjd. Nu har man Acer X34A men ärligt kan säga saknat skärmen då jag
Spelar mkt fps spel.

Må bäst

Tack för svar!

Så det är igentligen samma skärm bara att zowie gör den éna om jag inte har fel?
Ska test köra lite cs och se om man märker nån skillnad:)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kebabhazzan:

Tack för svar!

Så det är igentligen samma skärm bara att zowie gör den éna om jag inte har fel?
Ska test köra lite cs och se om man märker nån skillnad:)

Om du ser skillnad????? Förlåt du måste vara blind om du inte ser skillnaden då går jag ut på att du
Kommer från 60hzs skärm. En gång 144hz så går man aldrig under igen. För mig blev det wow och sa
direkt "varför köpte jag inte tidigare"

Njut och ha kul! Själv har man global rank, vad har du?

Permalänk
Skrivet av anon254573:

Om du ser skillnad????? Förlåt du måste vara blind om du inte ser skillnaden då går jag ut på att du
Kommer från 60hzs skärm. En gång 144hz så går man aldrig under igen. För mig blev det wow och sa
direkt "varför köpte jag inte tidigare"

Njut och ha kul! Själv har man global rank, vad har du?

Sant, märkte skillnad direkt, awp blir ju mycket lättare .

Lirar mm ca 1 gång per månad mest faceit/ws server:) runt MGE