Hur mycket kan man få för min laptop?

Permalänk

Hur mycket kan man få för min laptop?

Hej, jag hittade hit genom google - Har nollkoll om datorer och jag vet inte var man bäst lägger ut en annons om laptops (vore bra om någon kunde guida mig till någon sida) - Till frågan,

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-da...

Köpte denna laptop i början av januari, har inte använt laptopen mer än några timmar - Jag är inte ute efter massa pengar jag vill mest veta vad som är ett rimligt pris när man säljer begagnade laptops. Helst det lägsta priset så det blir sålt snabbt. Har ingen användning för den längre så den skulle bara ligga och damma i framtiden annars.

All hjälp uppskattas

Permalänk
Skrivet av StapoBapo:

Hej, jag hittade hit genom google - Har nollkoll om datorer och jag vet inte var man bäst lägger ut en annons om laptops (vore bra om någon kunde guida mig till någon sida) - Till frågan,

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-da...

Köpte denna laptop i början av januari, har inte använt laptopen mer än några timmar - Jag är inte ute efter massa pengar jag vill mest veta vad som är ett rimligt pris när man säljer begagnade laptops. Helst det lägsta priset så det blir sålt snabbt. Har ingen användning för den längre så den skulle bara ligga och damma i framtiden annars.

All hjälp uppskattas

har du kartonger & kvitton kvar ?
liknande datorer säljs för 12,000kr eller mer dra av 30% så borde den bli såld snabbt.

gör en säljes annons här på Sweclockers

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av Grönahunden:

har du kartonger & kvitton kvar ?
liknande datorer säljs för 12,000kr eller mer dra av 30% så borde den bli såld snabbt.

gör en säljes annons här på Sweclockers

Tack så mycket för hjälpen, ska kika imorn om jag har kartongen kvar, vet att jag har kvitto eftersom jag beställde den på nätet från inet.se - Så jag antar att 6 tusen är ett rimligt pris om jag vill sälja det snabbt. jaja, Tack igen! hade inte kunnat sätta något pris om jag inte fått hjälp

Permalänk

@StapoBapo:
6000kr med kvitto, då får du den nog såld
innan du lagt ut den skulle jag tro 😁
Någon tusenlapp till går allt få om du vill.

Visa signatur

Laptop Asus K56CB

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av StapoBapo:

Tack så mycket för hjälpen, ska kika imorn om jag har kartongen kvar, vet att jag har kvitto eftersom jag beställde den på nätet från inet.se - Så jag antar att 6 tusen är ett rimligt pris om jag vill sälja det snabbt. jaja, Tack igen! hade inte kunnat sätta något pris om jag inte fått hjälp

Skrivet av rockabilly65:

@StapoBapo:
6000kr med kvitto, då får du den nog såld
innan du lagt ut den skulle jag tro 😁
Någon tusenlapp till går allt få om du vill.

Yes, strax under 7000 låter inte orimligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StapoBapo:

Tack så mycket för hjälpen, ska kika imorn om jag har kartongen kvar, vet att jag har kvitto eftersom jag beställde den på nätet från inet.se - Så jag antar att 6 tusen är ett rimligt pris om jag vill sälja det snabbt. jaja, Tack igen! hade inte kunnat sätta något pris om jag inte fått hjälp

OM du nöjer dig med 6k, hade jag lagt ut den för 8-8,5k i alla fall om du ska lägga ut den på blocket. Tyvärr kan man inte lägga ut saker till det priset man vill ha på blocket.

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk

Tack till alla som hjälpte till, det blev en blocket annons - Utan kartong men kvitto hittade jag. 6500 blev det, har fyra personer som velat köpa laptopen hittills. Till frågan dock, någon som har erfarenhet av blocket paket service? Samtliga ville ha det genom det. Så om det är "safe" antar jag att jag väljer vem jag vill sälja till och skickar iväg det imorn

tack igen till alla som hjälpte

Permalänk
Medlem

Jag har använt det en gång när jag köpte en vara och upplevde det vara en stor trygghet. Jag vet dock inte alls hur det upplevs som säljare.