Permalänk

FPS fråga

Hej
jag undrar över en sak jag har alltid tyckt min gubbe vänder sig för sakta hinner inte sikta pang död.
har det med FPS att göra dvs ju högre fps desto snabbare hinner man med i CS:GO eller BF spelen det är en sak ajg alltid undrat varför hinner jag inte med att sikta och skjuta?

Med vänlig hälsning
Petri

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Hellre din (mus)känslighet än fps, du får helt enkelt prova lite olika, både på mus och i spelen.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Vad kör du i för upplösning/vilka inställningar har du samt vilken FPS får du ut?

Att du vänder dig för sakta betyder att du måste höja din mus-känslighet och att du dör beror väll på skicklighet helt enkelt. Bara att öva!

Permalänk

ok tackar ska prova höja och fortsätta öva

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk

försöker köra i 1920x1080 i high i de flesta spel får kanske sänka lite till medium kanske har ju bara ett GTX880M så det är inte det senaste kortet
iof väldigt länge sedan jag spelade nåt BF spel har ju iof bara BF3 och 4 men de är väl ganska döda nu när BF1 finns.
vad som är synd med BF4 är att det inte finns några botts att spela mot det kommer jag ihåg att BF2 hade bottar man slapp spela mot andra duktiga spelare sen kom 3 och det spelade jag bra mycket

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]