Permalänk
Permalänk
Medlem

Av de två? Samsungen helt klart då den än en enda som kör FHD, mindre pixlar än det hade jag inte köpt 2017.
Men om någon av de två TV apparaterna är bra annars har jag ingen aning om.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

@infigo: är det någon stor skillnad på dom? är inte kräsen vill bara ha en tv som funkar.

Permalänk
Medlem

Samsung alla dagar i veckan.
Dock får du inte mycket för pengarna, jag hade väntat in all rea i jul.

Köpte min 55* 4K HDR samsung för 5500kr på black friday förra året, det är värt att vänta på.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

@twinpat: Omöjligt o säga hur bilden faktiskt kommer bli utan att se TV live.
Men i den prisklassen så är det nog inte så stor skillnad.
Den stora skillnaden är som tidigare talare sagt, Samsungen är Full HD (1080p) och Philipsen är bara HD ready (720p).
Kör på Samsungen om du bara vill ha en TV.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Samsung alla dagar i veckan.
Dock får du inte mycket för pengarna, jag hade väntat in all rea i jul.

Köpte min 55* 4K HDR samsung för 5500kr på black friday förra året, det är värt att vänta på.

tv som jag har nu är trasig så det får bli de som jag kan köpa nu idag utan att beställa eller vänta på rea

Permalänk
Medlem
Skrivet av twinpat:

tv som jag har nu är trasig så det får bli de som jag kan köpa nu idag utan att beställa eller vänta på rea

Lägg till en tusenlapp så får du 10tum större och 4k iaf.
http://cdon.se/hemelektronik/43-led-tv-philips-43put6101-12-u...

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället