Köpråd - Stativhögtalare med bas

Permalänk
Medlem

Köpråd - Stativhögtalare med bas

Är rätt grön när det gäller högtalare så hoppas nån kan hjälpa.. Har flyttat till ny lägenhet där mina golvhögtalare tyvärr inte får plats längre så letar nu efter stativhögtalare som kan ge snarlikt samma ljudbild (med bas också) fast i mindre format helt enkelt..

Kör 3.0, alltså en center också och används primärt till film och spel. Har en sub men min förstärkare vill inte skicka ut någon bas till den..

Tips? Gärna ett pris så man inte behöver sälja ett eller flera inre organ..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

Vad hade du för högtalare tidigare?
Vad har du för förstärkare som inte kan skicka bas till din sub? Trasig eller saknas den funktionen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

.:bjorn

Permalänk
Medlem

Googla på Elac debute b6, tror de kommer passa dig perfekt. Annars om pengarna tillåter Elac Uni-Fi BS U5 Slim.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Guru junior vet jag gräver ganska djupt, dock kan man inte kräma på hur mycket som helst. Den ska låta snarlikt Ino Audio piP men piP lär ha högre kapacitet. Finns att hitta begagnat för typ 6-8k.