Rörigt med reklamen på Swec

Permalänk
Medlem

Rörigt med reklamen på Swec

Japp, såg man reklam om hårddiskar till bra pris. Kolla senare, tänker man men att hitta den reklamen igen är inte lätt. Man får trycka på F5, tänkte jag. Nada, finns visst så många olika sponsorer att efter en minut gav jag upp.

Eftersöker en samlande sida där alla, för stunden, smaskiga erbjudande finns.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av yrfhar:

Japp, såg man reklam om hårddiskar till bra pris. Kolla senare, tänker man men att hitta den reklamen igen är inte lätt. Man får trycka på F5, tänkte jag. Nada, finns visst så många olika sponsorer att efter en minut gav jag upp.

Eftersöker en samlande sida där alla, för stunden, smaskiga erbjudande finns.

Kan det handla om denna annons?

Vi har tyvärr ingen sida som samlar samtliga annonser som snurrar på sajten, men vi har flera som önskat sig en sådan och det är någonting som vi kommer att undersöka framöver.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Även jag har varit med om det. Man bläddrar runt i forumet och ser en intressant banner blinka förbi men när man försöker att hitta den igen får man bara upp samma Asus-reklam tio gånger i rad.

Jag förstår ju naturligtvis att ni får betalt per antal visningar vilket är förståeligt men det kan som sagt vara ganska bökigt att hitta den reklam man letar efter. Jag har inte heller något vettigt förslag på lösning men ville bara flika in och tala om att du inte är ensam.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz