Garderobsrensning; N64, Sennheiser-headset, mm.

Permalänk

Garderobsrensning; N64, Sennheiser-headset, mm.

Det har blivit dags att göra sig av med lite grejer som inte längre används. Jag tror att den annars undantryckta kreativa delen av hjärnan fick överhanden när jag numrerade sakerna på bilden.

1. Saitek Eclipse II
Välanvänt tangentbord som legat i en låda ett par år. Fungerade fint senaste jag använde det, och enda anledningen till att jag bytte vara för att jag vann ett nytt.

2. Logitech X-230
Välfungerande datorhögtalare med tillhörande (obligatorisk) subwoofer. De låter faktiskt rätt okej, även om de inte är HiFi.

3. Dell datorhögtalare
Använts som extrahögtalare. De fungerar bra, men spelar på sin höjd sisådär. Troligen ganska gamla - minns inte var de kommer ifrån.

4. Musmattor
Musmattor

5. Sony SBH60
Bluetooth headset. Kom aldrig till anvädning och ligger helt ny, ouppackad, i kartong. Kvitto finns

6. Philips something-something headset
Hörlurar med mic på kabeln. Spelar faktiskt ganska bra, men räkna inte med att kasta ut dina Sennheiser riktigt än. Mycket bra skick.

7. Kalla-dem-inte-ear-pods Huawei headset
Följde med Huawei P9. Inte använda, funkar säkert.

8. Logitech G35
Spelheadset som har använts under ett par månader men byttes senare ut. Fungerar bra, riktigt bra skick om man skakar bort dammet.

9. Steelseries Kana Pro Thor Edition
Följde med vid ett datorköp för ett par år sedan. Har nog bara kopplat in och testat att den funkade för att sedan förpassat den till en låda.

10. Logitech G5, inkl. vikter
Trotjänaren som fick lämna plats för uppföljaren. Fungerade bra senast den var i tjänst.

11. Nintendo 64, 1 handkontroll, 3 spel
Enda ägare sedan den köptes... när det nu var. Handkontrollen är okej skick, men jag har inte testspelat spelen sen de packades ner.

12. Handkontroll PC
Tänkte någon gång att man inte behöver köpa en konsoll, för man kan ju bara spela med handkontroll på PCn. Knappt använt den. Designen liknar PS2:an.

13. Microsoft LifeCam HD-3000
Webbkamera som har fungerat bra.

14. Panasonic HC-V700 videokamera
Köptes innan vi ägde en systemkamera (som nu sköter all filmning). Fungerar bra och är i mycket bra skick! Filmar FHD@50p galant. Laddare medföljer givetvis.

15. Makro-lins till mobiltelefon
Jag vet inte var denna kommer ifrån, men har i stort sett bara testat den. Kanske kan ges som present till nyfiken 6-åring?

16. Laddare till Sony Vaio Pro/Multi-Flip
Sony körde ett tag med en magnet-ish-laddare till sina highend-datorer. Detta är en sådan och den fungerade när jag senast testade den.

16.1 Aktiv penna till Sony Vaio (N-trig)
Fastsatt på laddaren sitter också en aktiv penna som drivs av AAAA-batterier. Funkar även till Surface-plattor.

17. Hus till GoPro Hero 4
Själva actionkameran är tillbakalämnad hos återfösäljare på garantiärende, men dessa blev kvar hemma. Bra skick.

18. Kalla-dem-inte-ear-pods Samsung headset
Följde med Galaxy S7. Har nog inte ens testlyssnat dem, men Samsung tidigare headsets har varit helt okej.

19. Strömkabel för UK
Den låg bland alla andra saker.

BONUS (ej med på bild)
20. Sennheiser PC363D Spelheadset
Ett mycket trevligt headset som jag motvilligt skiljs ifrån. Mycket bra skick!

Mystery box #1
Jag sparar de flesta små tillbehör, typ kablar osv, i moderkortskartonger. Detta är den enda som är kvar nu. Orkar inte gå igenom allt som ligger i den och äger inte längre en stationär dator att passa ihop dem med. Säljes komplett.

Mystery box #2
Tror att det mesta som ligger här i hör till olika Fractal Design-chassin som jag haft genom åren.

Not-so-mysterious box #3
Ett lite äldre Gainward Radeon 4870. Hamnade i låda efter uppgradering; funkade när jag packade ner det.

Det är bud som gäller på alltihop, börjar på 10kr för varje post. Sakerna som har lite värde i sig, typ N64, vill jag har ordentliga bud på innan jag släpper iväg. Fler bilder kan ordnas om så önskas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

G35
50kr+frakt

Permalänk
Medlem

Sony SBH60
250 kr och kommer och hämta efter överenskommelse om dag och tid

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

12. Handkontroll PC

20:- plus frakt.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Skrivet av ddaniel91:

100 + frakt

Permalänk
Medlem

"Understa" musmattan för 10 kr, hämtar

Permalänk
Avstängd

Bjuder en 120 kr för G400, G35 och musmattorna + frakt.

Permalänk
Medlem

Budar 100 kr+frakt för Banjo Kazooie och Zelda.

Visa signatur

Dator: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Ryzen 7800X3D | Sapphire Radeon 7900 XT Nitro+ | Noctua NH-D15 chromax.black | Seasonic GX 850W | Kingston 32GB 6000MHz DDR5 | Fractal Design Meshify 2 Compact

Permalänk
Avstängd

500 + frakt för N64-paketet

Permalänk
Medlem

Riktpris för Panasonic HC-V700?

Permalänk
Skrivet av facit:

G35
50kr+frakt

Högre bud (fler saker i samma bud) nedan!

Skrivet av Bernd_P1:

Sony SBH60
250 kr och kommer och hämta efter överenskommelse om dag och tid

Perfekt! Du har PM

Skrivet av xfade:

12. Handkontroll PC

20:- plus frakt.

Du har PM!

Skrivet av dontmakeme:

100 + frakt

Se svar nedan ang. videokameran.

Skrivet av Hazelberg:

"Understa" musmattan för 10 kr, hämtar

Du har PM

Skrivet av Mr.Pro:

Bjuder en 120 kr för G400, G35 och musmattorna + frakt.

Menar du Logitech G5? G400 har jag tyvärr ingen.

Skrivet av Forza1:

Budar 100 kr+frakt för Banjo Kazooie och Zelda.

Säljer hellre hela paketet, se bud nedan.

Skrivet av videopac:

500 + frakt för N64-paketet

Noterat. Avvaktar lite och ser om det kommer fler intresserade.

Skrivet av Mackey:

Riktpris för Panasonic HC-V700?

För att vara helt ärlig så vet jag inte alls vad den är värd idag, men 500kr känns ganska fair.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ddaniel91:

Högre bud (fler saker i samma bud) nedan!

Perfekt! Du har PM

Du har PM!

Se svar nedan ang. videokameran.

Du har PM

Menar du Logitech G5? G400 har jag tyvärr ingen.

Säljer hellre hela paketet, se bud nedan.

Noterat. Avvaktar lite och ser om det kommer fler intresserade.

För att vara helt ärlig så vet jag inte alls vad den är värd idag, men 500kr känns ganska fair.

Ja precis! G5

Permalänk
Medlem

Budar 100kr för Mystery box 1 + 2, hämtas.

Lite otydlig med vad jag budar på.
Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem

800 pix plus frakt för paket 2, 9 och 11

logitech högtalare
SteelSeries Kana
N64

Permalänk
Skrivet av Mr.Pro:

Ja precis! G5

PM!

Skrivet av broschi:

Budar 100kr för Mystery box 1 + 2, hämtas.

Du har PM!

Skrivet av hakke87:

800 pix plus frakt för paket 2, 9 och 11

logitech högtalare
SteelSeries Kana
N64

Du har högsta bud på N64, men fortsätter att avvakta lite för att se intresset där.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av ddaniel91:

För att vara helt ärlig så vet jag inte alls vad den är värd idag, men 500kr känns ganska fair.

Ok, ska fundera på saken. Tack för svar!

Permalänk
Medlem

Paket 8 och 13

Budar 200kr plus frakt (till Sthlm) för paket 8 och 13, d.v.s. hörlurar och webcam.

fel siffra
Permalänk
Avstängd

700 för N64 (+frakt)

Permalänk

Bjuder 30kr för s7 lurar det är med frakt och allt mvh

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

150kr för G35-lurarna. Hämtar gärna i Göteborg idag.

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

Paket 8 & 13

Inte fått något svar på mitt bud, men höjer till 250kr plus frakt för G35 hörlurarna och webbkameran.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ursäkta sent svar!

Skrivet av videopac:

700 för N64 (+frakt)

Bud noterat!

Skrivet av compaqdeskpro:

Bjuder 30kr för s7 lurar det är med frakt och allt mvh

30kr + frakt känns fair.

Skrivet av Cheewie:

150kr för G35-lurarna. Hämtar gärna i Göteborg idag.

Högre bud nedan.

Skrivet av Xeed84:

Inte fått något svar på mitt bud, men höjer till 250kr plus frakt för G35 hörlurarna och webbkameran.

Du har PM!

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD