Aktivera ny Win 7 nyckel - hur?

Permalänk

Aktivera ny Win 7 nyckel - hur?

Hej
Har en dator som har en oäkta Win7 Home Premium licens, svart bakgrund och meddelanden om oäkta licens etc.
Köpte en ny fräsch Win 7 HP igår, men kan inte aktivera nyckeln, Ms server säger att den nya nyckeln inte heller är äkta.
OEM nyckel/licens, och jag tror det är en OEM i datorn - den oäkta alltså.
Nyckeln är köpt på via Gamer Nation - så tror den är legit.

Hur gör jag för att aktivera den nya nyckeln/licensen?

Tack

Permalänk
Medlem

#16652098

Låter som scam-företag.

Permalänk
Medlem

Kan det inte vara så att nyckeln faktiskt är använd/falsk? Märkligt att de kan ta 495kr för en W7 Pro-licens, när det ofta har legat omkring 1500-2800kr tidigare hos andra seriösa återförsäljare.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EsoxLucius:

Hej
Har en dator som har en oäkta Win7 Home Premium licens, svart bakgrund och meddelanden om oäkta licens etc.
Köpte en ny fräsch Win 7 HP igår, men kan inte aktivera nyckeln, Ms server säger att den nya nyckeln inte heller är äkta.
OEM nyckel/licens, och jag tror det är en OEM i datorn - den oäkta alltså.
Nyckeln är köpt på via Gamer Nation - så tror den är legit.

Hur gör jag för att aktivera den nya nyckeln/licensen?

Tack

Aaa jo precis, bara mer än 50% billigare än andra affärer på w10 licenser, och billiga gamla win7 licenser, verkligen legit 100% bro.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Tillåt mig att skratta. Du kunde lika gärna köpt på ebay för 25 kr.

Permalänk
Medlem

Den på Tradera då från keystore är det nåt att hänga i julgranen?
Kunde inte länka..

Visa signatur

Bra dator.-Acer Aspire 7745G
Rapp dator.Gigabyte GA-AX370 gamers5-Ryzen 5 5600X Corsair 16Gb 3200C-RadeonRX6650XT-Samsung EVO 1000Gb
Raspberry pi 5 8Gb Corsair 256Gb SSD USB
NAS Qnap 4 bays