Google Pixel 2 hittar ut på bild och får pris – kostar från 6 500 kronor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barak:

Ja och det är fortfarande för nära. Det ger ingen stereoupplevelse då ljudbilden blir för smal.

Det är ju ungefär lika långt mellan öronen också...
Det är en tydlig skillnad iaf. Har du provat ens?

Jag tycker det är en bra grej som borde vara här för att stanna iaf. Blir inte lika olidligt att titta på videos utan hörlurar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

"Pixel 2 och Pixel 2 XL uppges också sakna hörlursuttag och istället bestyckas med en enstaka USB Type-C. Anledningen till dessa uppges vara för att Google vill få plats med stereohögtalare."

Känns som en lite dålig förklaring då Nexus 6P har både stereohögtalare, USB C och 3,5 mm hörlursutag.... blir nog billigare men det kan man ju inte säga när man vill husera i premiumsegmentet!

Japp och hur ofta utnyttjar man stereohögtalare jämfört med hörlursuttag? Hörlursuttag 98% av tiden, högtalaren i telefonen 2% typ.

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

Känns som väldigt höga priser för väldigt lite telefon, särskilt skärmupplösningarna är tråkiga. Min Samsung S7 verkar ha högre DPI än dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barak:

Ja och det är fortfarande för nära. Det ger ingen stereoupplevelse då ljudbilden blir för smal.

Jag anser att du har fel.