Permalänk
Medlem

True wireless headphones?

Köpte ett par AirPods till tjejen (De funkar inte för mig. Sitter inte bra och vill ha ljud isolering).

Men jag tänkte kolla om någon har lite bättre koll på vad som kommer släppas inom en snar framtid / som finns ute?

Sony WF-1000X som nyligen kommit ser rätt intressanta ut.

Vad skulle ni rekommendera? Enda jag egentligen kräver är att de inte läcker ljud och helst 5h batteritid.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Köpte ett par AirPods till tjejen (De funkar inte för mig. Sitter inte bra och vill ha ljud isolering).

Men jag tänkte kolla om någon har lite bättre koll på vad som kommer släppas inom en snar framtid / som finns ute?

Sony WF-1000X som nyligen kommit ser rätt intressanta ut.

Vad skulle ni rekommendera? Enda jag egentligen kräver är att de inte läcker ljud och helst 5h batteritid.

https://jaybirdsport.com/en-ca/shop/run.html#985-000689

Visa signatur

Ryzen 7 1700 || EVGA GTX 1080 Ti FTW3 || ASUS Crosshair VI Hero || 4x8GB G.Skill TridentZ @3200MHz CL14 || EKWB Hardline Loop || EVGA Supernova G3 650W || Samsung 980 1TB - Samsung 850 EVO 500GB
Phanteks Evolv X Tempered Glass
|| Acer Predator X34A

Permalänk
Permalänk
Medlem

Själv använder jag Samsung Gear Icon X. Fantastiskt nöjd med dem! Kommer i ett litet fodral med inbyggt batteri, så de laddas till nästa träning. Har även inbyggt minne så att du kan fylla dem med mp3-filer, du behöver alltså inte ta med dig mobiltelefonen om du inte vill. Perfekt om du ska ut och springa eller liknande!

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Hade varit roligt att se ett test när även dessa två är ute på marknaden.

https://www.beoplay.com/products/beoplaye8
https://www.bose.com/en_us/products/headphones/earphones/soun...

Permalänk
Medlem

Tack, helt klart intressanta.

What to look forward to delen var rätt intressant

Skrivet av Zache_:

Själv använder jag Samsung Gear Icon X. Fantastiskt nöjd med dem! Kommer i ett litet fodral med inbyggt batteri, så de laddas till nästa träning. Har även inbyggt minne så att du kan fylla dem med mp3-filer, du behöver alltså inte ta med dig mobiltelefonen om du inte vill. Perfekt om du ska ut och springa eller liknande!

Icon X har väl otroligt dåligt batteritid? Typ 2h?

Dock ser Icon X 2018 ut som några som är nice.

Skrivet av j.micke:

oo Bose ser absolut intressanta ut om de nu kan hålla 5h batteri.

Är dock jävligt sugen på noise cancellation på Sonys.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Behöver du noise cancellation med in-ear lurar? Bara av att stoppa in dem i örat dämpar ju all annat ljud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Icon X har väl otroligt dåligt batteritid? Typ 2h?

Dock ser Icon X 2018 ut som några som är nice.

Ja det är inte så väldigt lång batteritid. Ca 2 timmar är vad jag får ut vid en full laddning, vilket är ganska lagom för mina träningspass. Jag har däremot svårt att se att några lurar i denna storlek kan få upp till 5 timmars batteritid. Samsung har bra batterier i sina produkter och storleken på batteriet har en väldig betydelse.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein