Permalänk
Medlem

Shadow of War

Lite information om den kommande uppföljaren på Shadow of Mordor.

Shadow of War släpps 22 augusti på PC. Det kommer även för Xbox One och PS4.
Steam: http://store.steampowered.com/app/356190/
Microsoft Store: https://www.microsoft.com/en-us/store/p/middle-earth-shadow-o...
Vill man få det lite billigare går att hitta på andra ställen, som t.ex. Greenman Gaming.

CG trailer

Gameplay trailer - Fortress capture

De har också haft ett par livestreams för några dagar sen. Inget nytt från spelet visades, men de svarade på frågor och avslöjade en hel del om spelet. Det finns två olika sammanfattningar på Reddit, länkar dem nedan.
https://www.reddit.com/r/shadow_of_war/comments/5yz3xv/a_list...
https://www.reddit.com/r/shadow_of_war/comments/600ojz/shadow...

Ett par saker från sammanställningarna
* Det finns tre svårighetsgrader, där svåraste erbjuder betydligt större utmaning
* Det är en öppen värld som är mycket större än området i Shadow of Mordor
* Flora och fauna är också mycket mer varierade
* Orcstammar har olika stridstekniker och utrustning beroende på regionen de är i
* Utrustning är kraftigt expanderat, och även vanliga Orcer kan droppa utrustning nu
* Det finns över 100 olika talanger/förmågor att välja mellan

Permalänk
Medlem

En till gameplay trailer med lite blandat gameplay (en hel del snabbspolning)

Permalänk
Medlem

Fedt! Kommer garanterat lira det!

Permalänk
Medlem

Open World trailer

Permalänk
Medlem

Ny story trailer - ingen gameplay.

Permalänk
Medlem

De har introducerat en funktion som gör att man kan få med sin ärkefiende och bästa allierade till uppföljaren om man vill. Via en gratis uppdatering till Shadow of Mordor som introducerar Nemesis Forge kan man få över dem till Shadow of War.

Trailer;
https://www.youtube.com/watch?v=n0wP-GdrSEk

Permalänk
Medlem

Kom en trailer med lite blandade monster, betydligt fler sådana i uppföljaren.

Permalänk

Någon som hunnit testa ännu? Jag avvaktar lite innan det blir ett köp. Känns rätt likt föregångaren, på gott och ont. Miljöerna ser dock ut att vara lite ljusare och "grönare".

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Någon som hunnit testa ännu? Jag avvaktar lite innan det blir ett köp. Känns rätt likt föregångaren, på gott och ont. Miljöerna ser dock ut att vara lite ljusare och "grönare".

Singleplayer lootboxes får mig att känna nja på detta köp tyvärr.

Permalänk
Medlem

Testade o starta det enbart innan jobbet som hastighast.
Fel skärm ville det köras på.. har väl hänt något spel förut, varför vette tusan då primärskärmen är aktivt för allt annat.
Enkelt o fixa så klart genom o toggla window mode och flytta till primärskärmen och sedan aktivera fullscreen.

Kickade igång kampanjen lite fort, reagerade på vilken oerhört hög mouse sensitive default verkade vara?

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Medlem

Jag är så jävla sugen på att komma hem och testa nu. Behövde man ladda ner någon day-1 patch? Kollade en snabbis på random gameplay förut och grafiken såg ut som en nedgradering men dwt kanske var låga inställningar/konsol jag tittade på.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Jag är så jävla sugen på att komma hem och testa nu. Behövde man ladda ner någon day-1 patch? Kollade en snabbis på random gameplay förut och grafiken såg ut som en nedgradering men dwt kanske var låga inställningar/konsol jag tittade på.

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här hoppas verkligen jag fått hem det, beställde faktiskt en fysisk kopia den här gången med steelbok osv. Älskade ettan så är det bara bättre och mer content så är jag helt klart nöjd med detta spelet!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Skrivet av Chrisj:

Singleplayer lootboxes får mig att känna nja på detta köp tyvärr.

Ja det är väl sådär. Jag har dock läst att man inte behöver spendera riktiga pengar för att få prylarna så det kanske har en liten betydelse ändå.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Lootboxes gör att det inte blir något köp för mig heller.

För att nå slutet så ska det krävas 40-50h av enbart grindande om man inte väljer vägen med lootboxes, så nej.

"It did not feel worth it" - säger en av de recensionerna som spelat sig fram till slutscenen.

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem
Skrivet av MexxII:

För att nå slutet så ska det krävas 40-50h av enbart grindande om man inte väljer vägen med lootboxes, så nej.

Som vanligt så överdriver eller till och med hittar en del på saker och så får det fotfäste som att det stämde. RPS säger att det inte alls är så, man kan visst spela act 4 helt utan lootboxes och med minimal grind.
https://www.rockpapershotgun.com/2017/10/09/do-you-need-loot-...

Däremot säger han också att han tycker att spelet är lite för långt och att man kan tröttna på slutet.

Polygon som var en av de som skrev om loot boxes och end game i Shadow of War, de har en rätt ökänd video där en av dem spelar Doom som en total klant. Gör man det så blir alla spel långa och svåra.

Permalänk
Inaktiv

Spelat 9 timmar nu och hittills gillar jag det väldigt mycket 😊 gillar storyn och nemesis systemet. Helt klart värt ett köp om man gillade det första!

Permalänk
Medlem

För er som spelar, glöm så klart inte att installera High res texturer samt 4k cinematics.

https://steamdb.info/app/666840/info/

https://steamdb.info/app/561950/

De är gratis DLC's men av någon anledning så läggs dom inte till automatiskt. Det är dock en bra 30GB extra att dra ned.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Avstängd

Finns trainer där man kan välja hur mycket man vill att Talion skall bli stark, uppgraderingspoäng så att han blir medel eller topp. Market är ej nödvändigt eller grinda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Som vanligt så överdriver eller till och med hittar en del på saker och så får det fotfäste som att det stämde. RPS säger att det inte alls är så, man kan visst spela act 4 helt utan lootboxes och med minimal grind.
https://www.rockpapershotgun.com/2017/10/09/do-you-need-loot-...

Däremot säger han också att han tycker att spelet är lite för långt och att man kan tröttna på slutet.

Polygon som var en av de som skrev om loot boxes och end game i Shadow of War, de har en rätt ökänd video där en av dem spelar Doom som en total klant. Gör man det så blir alla spel långa och svåra.

Kan hoppas att det inte är ett sånt sjukt grindande, men med det sagt så tänker jag ändå inte köpa spelet. Kan bara hoppas att det säljs dåligt och får dåliga betyg för mikro-transaktioner är inte bra, ännu mindre när spelet redan kostar 60 euro för basversionen...

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MexxII:

Kan hoppas att det inte är ett sånt sjukt grindande, men med det sagt så tänker jag ändå inte köpa spelet. Kan bara hoppas att det säljs dåligt och får dåliga betyg för mikro-transaktioner är inte bra, ännu mindre när spelet redan kostar 60 euro för basversionen...

400kr för basversionen på Elgiganten. Finns redan flera trainers som ger i stort sett allt som market erbjuder.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av MexxII:

Kan hoppas att det inte är ett sånt sjukt grindande, men med det sagt så tänker jag ändå inte köpa spelet. Kan bara hoppas att det säljs dåligt och får dåliga betyg för mikro-transaktioner är inte bra, ännu mindre när spelet redan kostar 60 euro för basversionen...

Kanske inte helt rätt tänk men jag förstår din poäng...

Jag är en sån som gärna förbokar/förköper spel för att visa min uppskattning för kommande spel istället för att vänta på någon rea och inte visa knappt någon uppskattning alls. Att göra trippel A titlar idag för en allt mer kräsnare publik som kräver mer och mer är inte billigt för spelbolagen. Det är Manusförfattare, Musikproducenter, Artister, utrustning, lokaler etc etc etc som är inblandade och allt kostar pengar.

Jag vet vad jag gillar för typer av spel och när jag ser något som jag gillar och får en ungefärlig uppfattning om vad det är jag kommer att få så förköper jag det av den enkla anledningen att visa min uppskattning. Det är högre odds att jag får ut något jag gillar från ett spel jag förköper än att jag skulle pricka in en högvinst på lotto, sen finns det ju de som gärna bränner nån tusenlapp på en krogrunda eller en hög fyrverkerier man gladeligen blåser upp i rök på ett par sekunder

När det kommer till mikrotransaktioner så ignorerar jag det totalt för att visa att av mig kommer ni inte att tjäna en spänn mer då jag redan betalat för spelet, har aldrig köpt något genom mikrotransakationer i varken singel eller multiplayer spel överhuvud taget men tyvärr finns det personer som gör det och det är de personer som vi har att tacka! Ta t.ex Counter-strike communityt (Med risk för att lychad ) som köper lootboxar med "luftvapen" i olika skins för flera tusentals kronor eller personer som köper höglevlade world of warcraft karaktärer för ännu mer tusenlappar för att de inte orkar göra det själv det är dem vi skall tacka för att de öppnat upp ögonen för speltillverkare att se sin chans att kunna tjäna extra pengar genom mikrotransaktioner och så länge folk betalar så kommer vi att få uppleva värre och värre typer av mikrotransaktioner.

Angry Joe tar upp ett sådant elakt exempel i videon nedan som vi kanske kan komma att få se i framtiden..
Han berättar nått i stil med: T.ex Man köper en lootbox som man öppnar och man får ett vanligt föremål men man kan få möjligheten att för endast $9,99 se till att man få uppgradera det till ett rare item och när man betalat $9,99 så visar det sig att man får man ett dåligt rare item men för ytterligare $9,99 kan man få möjlighet att uppgradera det till ett ännu bättre rare item and so on..

En hemsk tanke! som det tyvärr verkar leda mot, jag säger som Angry Joe "Don't you fuckin buy any fuckin chests, don't fuckin do it!!"

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats få igång army recruit? Jag vet att man måste få ett uppdrag för att döda en som heter Bruz. Men hur kommer man dit?

Permalänk
Avstängd

Fling har gjort en utmärkt trainer där man kan välja bland många allternativ, kör alltid utan infinite health, roligt att kunna låsa upp skills från början:

http://gtrainers.com/load/categories/trainers/middle_earth_sh...

Permalänk
Medlem

@Србо:

Enligt mig förstör ju det spelet fullständigt, vill ju ha tillfredsställelsen att levla upp och låsa upp skills, få valutan för att kunna uppgrader osv, kör ju på Nemesis svårighet med för den delen. Men för de som inte tycker det är kul att levla osv så är det säkert bra

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pathway:

Någon som lyckats få igång army recruit? Jag vet att man måste få ett uppdrag för att döda en som heter Bruz. Men hur kommer man dit?

Eventuella spoilers så skriver det här under

När du kommer till det tredje området, efter du har fått ringen, så kommer du först få ett uppdrag att ta över vanliga grunts. Efter det kommer nästa mission att vara att ta över en kapten, i detta fall Bruz. Also, Bruz is hilarious.

Dold text
Skrivet av Србо:

Fling har gjort en utmärkt trainer där man kan välja bland många allternativ, kör alltid utan infinite health, roligt att kunna låsa upp skills från början:
https://i.imgur.com/ZALr2lK.png
http://gtrainers.com/load/categories/trainers/middle_earth_sh...

Skrivet av NatureBoyyy:

@Србо:

Enligt mig förstör ju det spelet fullständigt, vill ju ha tillfredsställelsen att levla upp och låsa upp skills, få valutan för att kunna uppgrader osv, kör ju på Nemesis svårighet med för den delen. Men för de som inte tycker det är kul att levla osv så är det säkert bra

Förstår dock att man skulle vilja använda sådant i ett spel överlag, ibland är det roligt att bara köra på som man vill. Men hur fungerar det i detta spel där det faktiskt finns onlinedelar? T.ex. Conquest, där du ska så snabbt du kan ta över andra spelares slott, känns ju lite sådär.. Inte för att man någonsin ser andra spelare men förstör ju lite av poängen med att ens spendera tid med sitt slott.

Vad tycker ni om spelet annars då? Själv tycker jag det är roligt men det finns en hel del små problem, som jag skriver om här under då jag vet inte om alla vill se och om eventuella spoilers mm.

Det första jag märkte från första 5 minuterna i spelet, flygande råttor... Alltså, dom springer runt i luften, really? Har sätt dom överallt än så länga, ibland på marken i bland i luften.

Pathfinding när man springer och klättrar är inte alls i närheten av lite smooth som det var i gamla spelet, blir konstant irriterade på "jag vill upp, och 20cm höger!" nope, du måste antingen FÖRST höger, och sen upp. Eller först upp och sen höger. Kan inte göra båda, nej nej. Så allt tar så mycket längre tid.

Överdrivet långa textdelar. Varje gång man gör ett kapten mission så ska man alltid få en lista "bla bla bla blev dominerad, +1 level" och hela den listan tar säkert 8-10 sekunder, varje gång, om och om igen. SÄkert sätt den över 200 gånger än så länge och den börjar bli lite... seg.

Att dom alltid ska introducera sig, roligt i början. Men senare i spelet när du slåss mott kanske 4-6 st samtidigt? Roligt att springa in, peta på en och POFF 3-4 minuter av att alla ska säga något om dig och du bara står där och pillar navel... Inte speciellt roligt. I Shadow of Mordor kunde man skippa detta om man så ville.

Target systemet verkar sådär, jag har flertal gånger hoppat igenom väggar, golv, tak och allt möjligt konstigt. För att istället för att backstabba den som är kanske 2 meter framförmig, klippa igenom golvet för att hoppa på något 40 meter bort.

Pathfinding systemet för NPC's är ganska skit. kanske 2-3 gånger i timman ser jag NPCer som sitter fast i väggar, går mot osynliga kanter eller som försöker springa igenom väggar.

Samt att jag stör mig på Friendly Fire, när man gör conquest överlag och hamnar i större fighter, kanske 4-5 av dina egna kaptener (+ NPC's) vs 4-5 fiende kaptener (+NPC's) så är det otroligt lätt att man börjar slå på sina egna för att dom står för nära. Vet inte hur många gånger jag råkat döda mina egna pga. Poison eller liknande för jag råkade peta på dom.
Samt att varje gång du tar en punkt i Conquest så stunnar du alla inom 30 meter av dig själv, inkl. dina egna gubbar... känns ju lite sådär, värdelöst.

Det är ett roligt spel, men det finns så mycket polering som behöver göras i överlag.

Dold text
Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NatureBoyyy:

@Србо:

Enligt mig förstör ju det spelet fullständigt, vill ju ha tillfredsställelsen att levla upp och låsa upp skills, få valutan för att kunna uppgrader osv, kör ju på Nemesis svårighet med för den delen. Men för de som inte tycker det är kul att levla osv så är det säkert bra

Smaken är olika, gillar valfriheten att ex låsa upp skills jag vill ha från början, för mig höjer det nöjet. Såg nyss att dom redan lyckats cracka spelet på bara en dag, konstigt att med allt 4k aktiverat och resten i gold edition så är det bara 57gb mot vanliga på 100gb. WB har något fuffens för sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

Förstår dock att man skulle vilja använda sådant i ett spel överlag, ibland är det roligt att bara köra på som man vill. Men hur fungerar det i detta spel där det faktiskt finns onlinedelar? T.ex. Conquest, där du ska så snabbt du kan ta över andra spelares slott, känns ju lite sådär.. Inte för att man någonsin ser andra spelare men förstör ju lite av poängen med att ens spendera tid med sitt slott.

Vad tycker ni om spelet annars då? Själv tycker jag det är roligt men det finns en hel del små problem, som jag skriver om här under då jag vet inte om alla vill se och om eventuella spoilers mm.

Har "bara" spelet runt 8 timmar, men änså länge har jag inte stött på något jag direkt stör mig på mer än att som du skrev kan klättringen vara lite slut ibland och inte riktigt fungera som man vill (som ridning i witcher 3 om du kört det) men överlag är jag mycket nöjd. Roligare fighter än tidigare!

Skrivet av Србо:

Smaken är olika, gillar valfriheten att ex låsa upp skills jag vill ha från början, för mig höjer det nöjet. Såg nyss att dom redan lyckats cracka spelet på bara en dag, konstigt att med allt 4k aktiverat och resten i gold edition så är det bara 57gb mot vanliga på 100gb. WB har något fuffens för sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut ska du få göra det då, men för mig förstör det spelet då jag hellre spelar fram skills osv! Hmm skumt menar HD textures och 4k cinematic låg väl på 20-30 gb bara det?

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Elghinnarisa:

Eventuella spoilers så skriver det här under

När du kommer till det tredje området, efter du har fått ringen, så kommer du först få ett uppdrag att ta över vanliga grunts. Efter det kommer nästa mission att vara att ta över en kapten, i detta fall Bruz. Also, Bruz is hilarious.

Dold text

Förstår dock att man skulle vilja använda sådant i ett spel överlag, ibland är det roligt att bara köra på som man vill. Men hur fungerar det i detta spel där det faktiskt finns onlinedelar? T.ex. Conquest, där du ska så snabbt du kan ta över andra spelares slott, känns ju lite sådär.. Inte för att man någonsin ser andra spelare men förstör ju lite av poängen med att ens spendera tid med sitt slott.

Vad tycker ni om spelet annars då? Själv tycker jag det är roligt men det finns en hel del små problem, som jag skriver om här under då jag vet inte om alla vill se och om eventuella spoilers mm.

Det första jag märkte från första 5 minuterna i spelet, flygande råttor... Alltså, dom springer runt i luften, really? Har sätt dom överallt än så länga, ibland på marken i bland i luften.

Pathfinding när man springer och klättrar är inte alls i närheten av lite smooth som det var i gamla spelet, blir konstant irriterade på "jag vill upp, och 20cm höger!" nope, du måste antingen FÖRST höger, och sen upp. Eller först upp och sen höger. Kan inte göra båda, nej nej. Så allt tar så mycket längre tid.

Överdrivet långa textdelar. Varje gång man gör ett kapten mission så ska man alltid få en lista "bla bla bla blev dominerad, +1 level" och hela den listan tar säkert 8-10 sekunder, varje gång, om och om igen. SÄkert sätt den över 200 gånger än så länge och den börjar bli lite... seg.

Att dom alltid ska introducera sig, roligt i början. Men senare i spelet när du slåss mott kanske 4-6 st samtidigt? Roligt att springa in, peta på en och POFF 3-4 minuter av att alla ska säga något om dig och du bara står där och pillar navel... Inte speciellt roligt. I Shadow of Mordor kunde man skippa detta om man så ville.

Target systemet verkar sådär, jag har flertal gånger hoppat igenom väggar, golv, tak och allt möjligt konstigt. För att istället för att backstabba den som är kanske 2 meter framförmig, klippa igenom golvet för att hoppa på något 40 meter bort.

Pathfinding systemet för NPC's är ganska skit. kanske 2-3 gånger i timman ser jag NPCer som sitter fast i väggar, går mot osynliga kanter eller som försöker springa igenom väggar.

Samt att jag stör mig på Friendly Fire, när man gör conquest överlag och hamnar i större fighter, kanske 4-5 av dina egna kaptener (+ NPC's) vs 4-5 fiende kaptener (+NPC's) så är det otroligt lätt att man börjar slå på sina egna för att dom står för nära. Vet inte hur många gånger jag råkat döda mina egna pga. Poison eller liknande för jag råkade peta på dom.
Samt att varje gång du tar en punkt i Conquest så stunnar du alla inom 30 meter av dig själv, inkl. dina egna gubbar... känns ju lite sådär, värdelöst.

Det är ett roligt spel, men det finns så mycket polering som behöver göras i överlag.

Dold text

Inte kört conquest, allt som har med någon form av multiplayer är strikt förbjudet att använda trainer, permanent avstängning, är inte intresserad av multiplayer överlag. Inte läst dina spoilers, kommit till andra delen, för mig är det t.o.m mer underhållande än första, inte råkat ut för många buggar, händelserikare på ett bra sätt. Finns saker som kunnat förbättrats givetvis men inget som förstör spelet. Har roligt när jag spelar och vill gärna komma tillbaks och spela mer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Србо:

Inte kört conquest, allt som har med någon form av multiplayer är strikt förbjudet att använda trainer, permanent avstängning, är inte intresserad av multiplayer överlag. Inte läst dina spoilers, kommit till andra delen, för mig är det t.o.m mer underhållande än första, inte råkat ut för många buggar, händelserikare på ett bra sätt. Finns saker som kunnat förbättrats givetvis men inget som förstör spelet. Har roligt när jag spelar och vill gärna komma tillbaks och spela mer.

Skickades från m.sweclockers.com

Agreed, mycket roligt spel tycker jag. Tycker det bästa med första spelet helt klart var att springa runt och bara ta över alla. Vilket är precis det jag gör just nu, även fast jag inte har något behov av det.

Må ha spelat snart 30 timmar, men tror bara 3-4 av dom timmarna är att göra uppdragen, resterande är bara att springa runt.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Precis kommti till segmentet med Bruz.

Jag kan tycka att röstskådespelarna för allt som inte är en Orc är bra, Orcher... Måste nog säga att de kunde gjort ett mycket bättre jobb. Perfekt engelska och låter inte som man "förväntar" sig att en orc ska låta... Tråkigt kan jag tycka...

Har ett problem med spelet, har tre skärmar som jag spelar på men den vägrar starta spelet på min main monitor och det är typ omöjligt att få till. Får starta spelet, välja window mode, dra spelet till main och sen maximera och välja fullscreen... Extremt störande. Men annars fungerar spelet väldigt bra

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc