Garderobsrensning - CPU:er, Moderkort, PSU mm.

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning - CPU:er, Moderkort, PSU mm.

Dags att rensa ut bland gamla grejer som inte används längre och som bara ligger och tar plats.

Moderkort:
Gigabyte MA770-UD3 AM2+ - Komplett i kartong och med I/O-plåt.

CPU:
AMD Phenom II 945 - Utan kylare eller kartong. Aldrig överklockad eller modifierad på annat sätt.
AMD Athlon II X2 240 - Utan kylare eller kartong. Aldrig överklockad eller modifierad på annat sätt.

PSU:
Corsair VX450w - Mycket sparsamt använd. Utan kartong.

Ljudkort:
Sound Blaster Z - Utan kartong eller mic.

Grafikkort:
Asus R7 260X DirectCU II OC - Sparsamt använt. Utan kartong eller tillbehör.

Trådlös router:
Asus RT-N65U - 2,4GHz-bandet krånglar intermittent. Enheter kan inte se eller ansluta till 2,4GHz-bandet ibland. 5GHz-bandet och övriga funktioner fungerar dock. Utan kartong. Mindre estetiskt "fel" på strömadapern som fått lite vit färg på sig.

Övrigt:
Minix Neo G4 - Android mini-PC. Fullt fungerande i originalkartong med alla tillbehör. Sparsamt använd. Har ett par år på nacken och jag minns inte vilken Androidversion som den kör.

Alla produkter är fullt fungerande om inget annat anges.

Pris: Bud.

Finns för upphämtning i Stockholm.

Köper du både moderkortet och cpu (oavsett vilken) så slänger jag med Minix Neo G4 utan extra kostnad (om du vill).
Folk som köper flera av produkterna samtidigt kommer att prioriteras.
Kan skickas men då måste det ha erbjudits ett bra pris samt att köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du testat custom firmware på Asus RT-N65U? Eller bara kört stock?

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leyer:

Har du testat custom firmware på Asus RT-N65U? Eller bara kört stock?

Visste väl att jag glömt någon info Har bara kört stock. Aldrig flashat in någon annan firmware eller moddat den.

Permalänk
Medlem

Moderkort, amd 955 cpu, psu, grafikkort. 600kr + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

100kr +frakt för asus router

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrotnisse92:

Moderkort, amd 955 cpu, psu, grafikkort. 600kr + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Processorn är en 945. Antagligen har du bara snubblat på tangenterna men jag vill vara extra tydlig så att det inte är några missförstånd. Ditt bud är hursomhelst noterat.

Skrivet av Nima2001:

100kr +frakt för asus router

Skickades från m.sweclockers.com

Budet är noterat

Permalänk
Medlem

150 + frakt för router

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

Processorn är en 945. Antagligen har du bara snubblat på tangenterna men jag vill vara extra tydlig så att det inte är några missförstånd. Ditt bud är hursomhelst noterat.

Budet är noterat

Slant på fingrarna var i stockholm finns det?

Permalänk
Medlem

Moderkortet, AMD 945 CPU, Nätagget, grafikkortet och Android mini-pc:n är alla sålda.

Buden på routern är noterade. Kommer att avsluta annonsen ikväll

Permalänk
Medlem

Nu är routern såld också. Således är det bara följande som finns kvar att buda på:
AMD Athlon II X2 240 - Utan kylare eller kartong. Aldrig överklockad eller modifierad på annat sätt.
Sound Blaster Z - Utan kartong eller mic.

Permalänk
Medlem

Nu är även AMD Athlon II 2X 240 såld. Så det är bara Sound Blaster Z som finns kvar till försäljning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

Så det är bara Sound Blaster Z som finns kvar till försäljning.

Vilket pris hade du tänkt dig ungefär?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

@blunden: Har lite dålig koll på vad ljudkort brukar att gå för på begagnatmarknaden. Men 150 kr plus eventuell frakt tycker jag att det är värt iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

@blunden: Har lite dålig koll på vad ljudkort brukar att gå för på begagnatmarknaden. Men 150 kr plus eventuell frakt tycker jag att det är värt iaf

Det är alltså retail-varianten av kortet men du har tappat bort tillbehören?

Hade gärna testat den inkluderade mikrofonen men kan tänka mig 150 kr utan tillbehören. Kan mötas upp i Stockholm. Ser ut att ha tid nu under helgen.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Det är alltså retail-varianten av kortet men du har tappat bort tillbehören?

Hade gärna testat den inkluderade mikrofonen men kan tänka mig 150 kr utan tillbehören. Kan mötas upp i Stockholm. Ser ut att ha tid nu under helgen.

Hej! Förlåt för segt svar. Jag är borta den här helgen (därav det sega svaret) så veckan passar mycket bättre.
Precis! Det är retail-versionen men tillbehöret, kartongen etc. finns tyvärr inte kvar. Jag tar dock väl hand om mina prylar så kortet är i mycket gott skick och naturligtvis fullt fungerande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

Hej! Förlåt för segt svar. Jag är borta den här helgen (därav det sega svaret) så veckan passar mycket bättre.
Precis! Det är retail-versionen men tillbehöret, kartongen etc. finns tyvärr inte kvar. Jag tar dock väl hand om mina prylar så kortet är i mycket gott skick och naturligtvis fullt fungerande

Ok. Har du åtminstone en antistat-påse till kortet?

När i veckan skulle passa för dig?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Alla produkter i annonsen sålda. Tack till alla köpare för bra affärer!