Inet - Klar för installation fråga

Permalänk
Medlem

Inet - Klar för installation fråga

Om jag beställer delar till en helt ny dator + klar till installation till norrbotten, visst bygger dem ihop den och sen skickar upp den. Eller kommer jag få delarna och betala för en installation som inte kommer hända?

Permalänk
Medlem

Om du vill ha datorn monterad ska du välja:

https://www.inet.se/kategori/577/verktyg-montering/454/inet

Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik:

Tackar, jag hade inte sett den där.

Permalänk
Inet
Skrivet av Johan We:

Om jag beställer delar till en helt ny dator + klar till installation till norrbotten, visst bygger dem ihop den och sen skickar upp den. Eller kommer jag få delarna och betala för en installation som inte kommer hända?

Skrivet av Erik:

Tack för hjälpen med att ge tips på rätt tjänst.

Vi kikar på hur vi kan göra monteringstjänsten lättare att hitta, men vi kan dessvärre inte göra dubbletter av den och ha den på både komponent- och servicekategorin samtidigt just nu.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

@Inet: Fungerar det inte att kopiera artikeln och använda ett annat artikelnummer?..

Kanske en liten röd ikon också som kampanj, fyndhörna, datorskola med mera har? Sen kanske en liten tydligare beskrivning av tjänsten. Många på forumet missuppfattar det att ni inte monterar snabbare minnen än vad som är angivet.

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Inet

@SE_Larsson:

Hej,

Nej riktigt så enkelt är det tyvärr inte, men vi håller på att jobba på andra sätt som ska göra det enklare och tydligare när man bygger dator.

Vi återkommer,

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram