Ducky mini intressekoll / byte?

Permalänk

Ducky mini intressekoll / byte?

Hej! Skulle gärna vilja veta vad jag skulle kunna få för mitt ducky mini 60% tangentbord med nordisk layout, mx black och lila LED inköpt från Inet.

Sladden säljer jag gärna inte tillsammans med tangentbordet men vid rätt pris så kanske.
Anledningen till detta är att jag gärna hade velat ha ett fullsize tangentbord med en clean look (masterkeys PRO L, varmilo etc) så har ni något att byta med får ni också gärna komma med förslag.

Kom med förslag!

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt för riktpris?

Permalänk

@Edgar: asså jag vet inte va de kan vara värda? Är runt tusenlappen ok kanske?

Hade d tänkt att finansiera ett köp av masterkeys pro L med pengarna så är det ingen som budar eller bara vill lägga några hundra behåller jag hellre det själv

Så vitt jag vet går det inte att få tag på längre här

Permalänk

Jag är potentiellt intresserad men skulle vilja läsa lite mer om det. Lyckas inte hitta någon produktsida dock, du råkar inte ha någon länk?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@MrLindskog: hej! Tangentbordet såldes 2013 på Inet
https://www.inet.se/produkt/6606827/ducky-mini-purple-led-mx-...

Där står även artikel nr osv men jag hittar inte så mycket mer heller. Det är i princip ett rebrandat poker 2 så använder samma manualbok. Allting är precis samma med switcharna på baksidan och FN layouten

Permalänk

Vad skulle man behöva ge för att få med kabeln? Nu när jag sett tangentbordet med kabeln kan jag inte tänka mig det utan den hahaha.

Permalänk

@MrLindskog: köpte det för 400kr + frakt från USA från någon Reddit användare som tillverkade hemma men säg vad du är beredd att lägga på allt kanske?

Permalänk

@norpan111 för allt skulle jag kunna tänka mig att ge runt en 900kr. Vad är det för material på chassit?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@MrLindskog: tjock plast. Ok, 900kr+ frakt ?

Permalänk

@norpan111: Låter bra! Drar iväg ett PM så att man kan lösa detaljerna