Permalänk
Avstängd

Spara inöpslista

Hej! Går det att spara inköpslistor på Inet? Alltså inte bara göra en länk.

Permalänk
Hedersmedlem

Det är ju så du sparar listan, vad menar du med att spara?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@korvOlle:

Har du ärligt talat ens tittat på hemsidan? När du loggar in står det kundvagnar under "min sida" där sparas de kundvagnarna du har sparat och du kan även få länk till dem.

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NatureBoyyy:

@digistive:

Har du ärligt talat ens tittat på hemsidan? När du loggar in står det kundvagnar under "min sida" där sparas de kundvagnarna du har sparat och du kan även få länk till dem.

Yes, har kollat på hemsidan. Men hittade ingen "spara inköpslista" funktion i kundvagnen, utan endast "töm" "skapa länk" "skriv ut". Visste inte att när man skapade länk så sparades automatiskt ens kundvagn, men det var också frågeställningen hur man gick till väga för att inte bara kunna dela utan också att spara och var funktionen fanns. Ber om ursäkt om jag var otydlig!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Är för van vid komplett.se antagligen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av korvOlle:

Yes, har kollat på hemsidan. Men hittade ingen "spara inköpslista" funktion i kundvagnen, utan endast "töm" "skapa länk" "skriv ut". Visste inte att när man skapade länk så sparades automatiskt ens kundvagn, men det var också frågeställningen hur man gick till väga för att inte bara kunna dela utan också att spara och var funktionen fanns. Ber om ursäkt om jag var otydlig!

Skickades från m.sweclockers.com

Svårt att se varför personen du svarade på behövde en så aggressiv framtoning, det är inte helt uppenbart första gången hur man sparar/vart de sparas. Men nu vet du i vart fall!

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt om min framtoning verkade hård! Under "min sida" med kundvagarna klickar du på antingen det du döpt dem till så får du upp komponenterna, eller alternativt klickar på "visa länk" ja för att kunna skicka länken till någon, det första är det du var ute efter va?

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2