Permalänk
Medlem

Z97 GAMING 5 + bortskänkes

Säljer att oanvänt Z97 Gaming 5 i kartong komplett med I/O sköld och tillbehör. Inget kvitto.

Pris: BUD eller alternativt bytes mot något ITX-bräde.

Jag finns i Trollhättan samt Göteborg under kontorstid.

Skänker även bort lite saker:

*Gigabyte p67a-d3-b3
*i5 2500K
*Cooler Master Silent Pro Gold 1200W

Jag är osäker om någonting av ovanstående fungerar. Fick dem efter att min bror byggde ny dator efter att den gamla inte startade efter ett strömavbrott. Hade inte tid att felsöka och grejerna glömdes bort.

Jag föredrar att någon hämtar allt samtidigt så att jag slipper skicka.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag tar gärna grejerna betalar frakt + lite pengar till embalering

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

Tar gärna mobo å cpu mot frakt till välgörenhetsbygge.

Mvh

Visa signatur

Fractal Design Define R6, ASUS X99a, Xeon E5-2697v3@3.5Ghz allcore, 64gb Hynix ECC REG 2133Mhz, ASUS 1070GTX, 2.5gb nic

Server: Proxmox med OMV 5 och annat virtuellt: Supermicro X9SRH-7F, 64gb RAM, Xeon 2651v2, 4x10tb, 2.5gb Nic

Permalänk
Medlem

Tar gärna 2500k not frakt

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk

Jag kan hämta prylarna.

Permalänk
Medlem

Jag har ett h81-m plus mini itx som jag kan tänka mig byta mot ditt kort samt pengar från min sida. Kn också plocka upp det som skänkes samtidigt.

Permalänk
Medlem

Kan hämta nätagget imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av oalmlov:

*Cooler Master Silent Pro Gold 1200W

Läs hela annonsen här

Hämtar gärna agget när det passar dig i Göteborgstrakten.

Mvh

Permalänk

Hämtar gärna CPU:n när det passar dig i Göteborgstrakten!

Mvh

Permalänk
Medlem

-

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna.. bilen är dock på reparation men bör vara klar på måndag eller tisdag

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Sålt till och hämtat av @okkivas

Tack för en supersmidig affär!

Permalänk
Medlem

Det är jag som ska tacka!

Permalänk
Medlem

400+frakt för z97 g5

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bor i Trollhättan och hämtar gärna upp sakerna du vill skänka iväg. Säg bara en tid som passar.

Om du är intresserad har jag en schyte kazouti låg profil kylare, phobya pump och 120mm radiator om du behöver som du kan få .

/Mikael

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har du kvar moderkortet? Precis böjt en av pinsen på cpu-sockeln och behöver ett nytt mobo. PM om du har kvar det, kan tänka mig betala en bra slant!

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk

Tar gärna nätagget då mitt small i fredags... Kan kommer och hämta när som, bor i vänersborg