Warframe klan-rekrytering!

Permalänk

Warframe klan-rekrytering!

Hej på er alla glada!

Jag och några kompisar har precis börjat grotta in oss i spelet Warframe.
Den senaste uppdateringen har gjort det mer fördelaktigt att gå ihop i stora klaner.
Så vill du ha några sköna grabbar att lira med så tveka inte att lägga till "MilkoTigern" ingame så kan vi börja snacka.
Klanen heter för övrigt "Stabthenight" (:

MVH MilkoTigern

Permalänk
Medlem

Fulare klannamn är svårt att hitta *joke*

Gick faktiskt precis in på fps forumsdelen för att se om det fanns någon Sweclockers klan till Warmframe. Men namnet spelar ju iofs ingen större roll.

Ska snacka med min kompis om han är på, båda han och jag började nu inatt, men skulle inte säga fel att ha 3 pers att spela med istället för 1. Vi har nästan klarat oss förbi första planeten så är väl nybörjare ^^

Permalänk
Medlem

Jag är på! Nickar som Fracke. Skaffade Vauban Framen och har fått upp den i rank 22 än så länge. Kan med glädje hjälpa er igenom planeterna om ni behöver ^^

Visa signatur

Lur: IPhone 6+. Lur 2: IPhone 7 Platta: IPad Air Skärm: BenQ 24" 3D LED XL2411T
Speldator: Chassi: CM Storm Stryker, Grafikkort: Gigabyte GTX 680, RAM: 16GB, SSD: Intel 520 120GB,
Hårddisk: WD Caviar Black 1TB, Nätagg: Corsair GS800W, Processor: Intel i7 6700k 4 Ghz

Permalänk
Medlem

Tjena!

Är redan med i en clan men alltid kul med fler svenska spelare.
Adda gärna om ni vi lira!
Nickar: Scobin

Visa signatur

|| FD Meshify C | RM750x 750W | Asus X470-F | AMD Ryzen 7 2700x | 32GB 3000Mhz | Asus RTX3080 TUF | 2x NVMe 500GB | Win10 Pro 64-Bit | ASUS VG259QM+Samsung S24D390H | Deathadder Chroma och Logitech G533 ||

Permalänk
Medlem

Varför starta en klan i ett co-op spel? Fattar inte...

Permalänk
Skrivet av aml417:

Varför starta en klan i ett co-op spel? Fattar inte...

Man får bonusar ifall man uppnår vissa mål som en klan. Dessutom är det alltid trevligt med en Svensk klan att köra med.

Visa signatur

i5 4670k @ 4ghz - MSI Z87 G45 - 8GB Corsair Vengance CL9 1600Mhz - XFX 80+ Bronze 750W - MSI GTX 780 @1218Mhz

Permalänk

Damn Boyz! Inte varit inloggad på swec på ett tag å de va några stycken som skrivit här Clanen är ish nerlagd/ihopslagen med en annan klan som vuxit uta bare fan! ca 6000 medlemmar . För dom som undrar va det är för nytta med claner så är den största att vi har lab där man kan köpa blueprints till vapen som bara går att få tag på via claner. Vi har kommit väldigt långt och har nästan allt just nu Så lägg till milkotigern så lägger ja till er i clanen. " Alla ska med" ^^ I detta fall är det bättre ju mer man är. Det går även att köra dueller mot andra spelare i clanhallen.

Permalänk
Medlem

Tjo är detta fortfarande aktuellt ?

Visa signatur

Q9550@3,9 /4Gb-Dominator /2x Ati 3870@840 -2200 /Antec P190
20084 3DMarks.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FinApelsin:

Man får bonusar ifall man uppnår vissa mål som en klan. Dessutom är det alltid trevligt med en Svensk klan att köra med.

Dessutom ger clan ger tillgång till ett clan-hq som i sin tur ger access till ett gäng blueprints för crafting, trading etc.

Permalänk
Medlem

undrar också om detta fortfarande är aktuellt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pumbi:

Tjo är detta fortfarande aktuellt ?

Skrivet av educk:

undrar också om detta fortfarande är aktuellt

Och här är ännu en Warframe-spelare som är nyfiken på klanen. Jag har IGN: irafaz.

Permalänk
Avstängd

Jag försöker att komma in i spelet men, det är helt klart hur snyggt som helst men efter 8-timmar spelade så saknas det fortfarande ren skär "Fun Factor", man startar ett mission och PLÖJER ner fienderna som om de inte ens existerade, avslutar uppdraget och sen stänger jag ner spelet med en "Ja, det där var ju kul" suck.

Permalänk
Medlem

@Dredd: finns ju mer high-level content naturligt med dagliga Sorties och raiderna, the Index-matcherna för snabba credits mot hög insats och grineer-arenan är rätt utmanande en stund den med. Sen finns ju endless-missions som survival, defense och interception som du kan välja att stanna i så länge du klarar bara för att utmana dig, det är ju i princip infinite scaling på fienderna och deras armor etc.

Om du känner att du saknar mål och riktning i spelet rekommenderar jag att du letar rätt på alla quests du kan göra, de ger tillgång till mer och mer content, fler warframes, vapen och aspekter i spelet.

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

men efter 8-timmar spelade så saknas det fortfarande ren skär "Fun Factor", man startar ett mission och PLÖJER ner fienderna som om de inte ens existerade

Låter som att du spelar på banor med alldeles för låg level.

Permalänk

För er som fortfarande lirar och är klanlösa så dra gärna iväg ett PM till mig. Vi är ett gäng som sitter och lirar dagligen. Har en dojo med diverse uppgraderingar 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sickulation:

För er som fortfarande lirar och är klanlösa så dra gärna iväg ett PM till mig. Vi är ett gäng som sitter och lirar dagligen. Har en dojo med diverse uppgraderingar 🙂

Precis tankat ned för att testa. Är clanen ps4 eller pc?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Aktiv spelare här, spelar på PC, Urganthox heter jag.

Letar efter en aktiv clan.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x 4.8ghz. 32GB DDR4 3600Mhz. Radeon 6800 XT. MSI Gaming Plus B550. 1000GB SN850 M.2. Noctua Nh-U14S. 1x 1024GB M.2 Kingston A2000. Seasonic Focus PX 850 Platinum. Fractal Design Define R6 USB-C. Predator XB273UGX.