Söker seriös Duo Q Partner för climbing! (League of Legends)

Permalänk
Medlem

Söker seriös Duo Q Partner för climbing! (League of Legends)

Tjena! Heter Elias och lirar LoL på EU West. Är i behov av en duo queue partner som spelar dagligen, helst eftermiddagar/kvällar/nätter. Jag är 18 år och ser helst att du är runt samma ålder.

Nuvarande ranken är Platinum 5, och vill climba dia så fort som möjligt. Voicechat är inget måste men till stor hjälp.

IGN: Pals. Hör av er där!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuglias:

Tjena! Heter Elias och lirar LoL på EU West. Är i behov av en duo queue partner som spelar dagligen, helst eftermiddagar/kvällar/nätter. Jag är 18 år och ser helst att du är runt samma ålder.

Nuvarande ranken är Platinum 5, och vill climba dia så fort som möjligt. Voicechat är inget måste men till stor hjälp.

IGN: Pals. Hör av er där!

Tjena jag ligger i silver 2 ba Adda mig [StamflyTV] måste komma till guld.. skulle säga jag ligger på platinium nivå men hamnar med massa feeders.. Mainar mid. Adda mig gärna på skype också [makrik99] har Discord också!

Vill ba påpeka att jag förtjänar dia men mena teams är inte dom bästa. Mainar Diana mid btw

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NyDatorMus:

Tjena jag ligger i silver 2 ba Adda mig [StamflyTV] måste komma till guld.. skulle säga jag ligger på platinium nivå men hamnar med massa feeders.. Mainar mid. Adda mig gärna på skype också [makrik99] har Discord också!

Vill ba påpeka att jag förtjänar dia men mena teams är inte dom bästa. Mainar Diana mid btw

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry men din argumentation håller bara inte, teamsen slumpas ju så över tiden jämnar det ut sig, de flesta ligger nog kring den rank de är på skillmässigt Sen säger ju inget att man inte kan bli bättre!

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem
Skrivet av NyDatorMus:

Tjena jag ligger i silver 2 ba Adda mig [StamflyTV] måste komma till guld.. skulle säga jag ligger på platinium nivå men hamnar med massa feeders.. Mainar mid. Adda mig gärna på skype också [makrik99] har Discord också!

Vill ba påpeka att jag förtjänar dia men mena teams är inte dom bästa. Mainar Diana mid btw

Skickades från m.sweclockers.com

Oj vad folk kommer reta sig på detta inlägget. Men kan säga att skillcapen mellan silver 2 och platinum 5 är enorm. Bara att jämför andelen spelare som är plat vs silver. Runt 10% i plat medan Silver 2 är kanske uppemot 50%.

Själv är jag guld 1 just nu på mitt main acc, när jag spelar i silver är +20 kills mer regel än undantag. Borde inte vara några som helst problem för någon med ”plat-elo” att carrya i silver

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ruzikx:

Oj vad folk kommer reta sig på detta inlägget. Men kan säga att skillcapen mellan silver 2 och platinum 5 är enorm. Bara att jämför andelen spelare som är plat vs silver. Runt 10% i plat medan Silver 2 är kanske uppemot 50%.

Själv är jag guld 1 just nu på mitt main acc, när jag spelar i silver är +20 kills mer regel än undantag. Borde inte vara några som helst problem för någon med ”plat-elo” att carrya i silver

Haha jo visst men jag Mainar mid. Min kompis jag känner är Diamond 2... vi brukar göra 1v1s och jag vinner nästan varje 1v1. Han Mainar också mid

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NyDatorMus:

Haha jo visst men jag Mainar mid. Min kompis jag känner är Diamond 2... vi brukar göra 1v1s och jag vinner nästan varje 1v1. Han Mainar också mid

Skickades från m.sweclockers.com

1v1 spelar ju ingen roll om man inte kan spela bra med laget

(plat1 support för den nyfikne)

Permalänk
Medlem
Skrivet av NyDatorMus:

Haha jo visst men jag Mainar mid. Min kompis jag känner är Diamond 2... vi brukar göra 1v1s och jag vinner nästan varje 1v1. Han Mainar också mid

Skickades från m.sweclockers.com

1v1 spelar väldigt liten roll i det stora hela.
Bra med vettiga mechanics, cs osv såklart. Men så mycket mer som skiljer spelare åt.

Skylla på sitt team fungerar aldrig, är man diamond tar man sig till diamond ifrån vilken rank som helst osv.
Något som alla bevisat tusentals gånger genom boost, även dom mest rotade kontona (ett konto som spelat hundra/tusentals games på samma mmr) kommer man ur om man är bättre än sin rank.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NyDatorMus:

Tjena jag ligger i silver 2 ba Adda mig [StamflyTV] måste komma till guld.. skulle säga jag ligger på platinium nivå men hamnar med massa feeders.. Mainar mid. Adda mig gärna på skype också [makrik99] har Discord också!

Vill ba påpeka att jag förtjänar dia men mena teams är inte dom bästa. Mainar Diana mid btw

Skickades från m.sweclockers.com

någon som är på plat nivå klarar att släga upp ett silver team på ryggen och vinna de flesta matcher, jag var bara runt guld 3 och att köra mot silvers var inga problem.

Nu spelar jag inte LoL längre men ett tips är att sluta skylla på dina teams och tänka mer på vad du själv gör, sluta skrika åt andra att dom spelar dåligt eller feedar osv och tänk mer ok vad gör jag? har jag wards och kollar minimapen? gankar jag bot? hjälper jag till tillräckligt?

gör du det så kommer du garanterat att börja ranka upp.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14