Rykte: Apple utvecklar eget AR-headset

Permalänk
Melding Plague

Rykte: Apple utvecklar eget AR-headset

Nya uppgifter talar nu för att Apple arbetar på ett eget AR-headset, vilket kommer utrustat med egenutvecklad krets och en specialanpassad version av operativsystemet IOS.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vilket bolag har de köpt upp?

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Avstängd

Utvecklar man egna saker så kan man göra billiga prylar skapa egna standards så man måste använda apple produkter och betala 3 x normalpris för dom ...the apple way

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lord_vasagos:

Utvecklar man egna saker så kan man göra billiga prylar skapa egna standards så man måste använda apple produkter och betala 3 x normalpris för dom ...the apple way

Men det har ju äpple på sig, det gör ju produkterna automatiskt bäst och värt vartenda öre! Samt de får fri tillgång på marknaden att göra som de själva vill

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Det faktum att Apple har enorma resurser samt ett utomordentligt SoC-team tror jag att kommer göra Apple otroligt starka inom wearables. Skräddarsydda chips och OS är vad som krävs för att lyckas inom wearables där produkterna oftast är väldigt små.

Permalänk
Medlem

Så stora är inte Apple. De gör bra produkter för såna som tror att det är status med apple-prylar. Om de valde att köra med standard som 80% som resten av marknaden kör med så skulle de vara ännu större.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Feeku:

Det faktum att Apple har enorma resurser samt ett utomordentligt SoC-team tror jag att kommer göra Apple otroligt starka inom wearables. Skräddarsydda chips och OS är vad som krävs för att lyckas inom wearables där produkterna oftast är väldigt små.

Inte svårt att göra bra saker när de låser allt- ''gör på Apple's sätt eller inte alls''

Samt, ska bli skoj och se om de kommer att ha högre upplösning än 720P på deras hårdvaror.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

oj så många som känner sig kränkta när folk köper prylar från Apple

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av robbankentor:

oj så många som känner sig kränkta när folk köper prylar från Apple

Kränkta är nog inte rätt ord.... Upplysta är nog det rätta ordet!

Många här som började med äpplet, men som fick allergi p g a äpplet är så låst.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Kränkta är nog inte rätt ord.... Upplysta är nog det rätta ordet!

Många här som började med äpplet, men som fick allergi p g a äpplet är så låst.

Skickades från m.sweclockers.com

Låst men alltid fungerande, det är vad dom flesta vill ha

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem

Så andra produkter förutom apple fungerar inte menar du?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Kränkta är nog inte rätt ord.... Upplysta är nog det rätta ordet!

Många här som började med äpplet, men som fick allergi p g a äpplet är så låst.

Skickades från m.sweclockers.com

Bytte precis till en s8 av den anledningen

Visa signatur

[4770k delid] [1080 EK] [PG348Q] [Custom loop][1.75TB SSD]

Permalänk
Medlem

vem har sagt att dom inte fungerar?@kozmos:

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av robbankentor:

vem har sagt att dom inte fungerar?@kozmos:

Nej det va bara så jag uppfattade din kommentar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Kränkta är nog inte rätt ord.... Upplysta är nog det rätta ordet!

Många här som började med äpplet, men som fick allergi p g a äpplet är så låst.

Skickades från m.sweclockers.com

Upplysta?
Fint sätt att indirekt kalla alla som använder Apple prylar för dumma i huvudet och ej pålästa Ett sånt beteende kallar inte jag upplyst.

Om man bortser från USA (för där är det tvärtom) så är dom flesta icke-Apple användare här i Sverige väldigt fientliga av sig mot dom som är Apple användare. Kallar folk för dumma i huvudet som köper skitgrejer, yadda yadda. Samtidigt hör man inte många Apple användare som gör likadant mot icke-Apple användare.

Sweclockers är ett ypperligt exempel där alla Apple nyheter blir överösta av dissande och slutar ofta i att trådar blir låsta. Nyheter om PC eller Android däremot har oftast en mycket vänligare stämning.

Undra varför det är så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanax:

Upplysta?
Fint sätt att indirekt kalla alla som använder Apple prylar för dumma i huvudet och ej pålästa Ett sånt beteende kallar inte jag upplyst.

Om man bortser från USA (för där är det tvärtom) så är dom flesta icke-Apple användare här i Sverige väldigt fientliga av sig mot dom som är Apple användare. Kallar folk för dumma i huvudet som köper skitgrejer, yadda yadda. Samtidigt hör man inte många Apple användare som gör likadant mot icke-Apple användare.

Sweclockers är ett ypperligt exempel där alla Apple nyheter blir överösta av dissande och slutar ofta i att trådar blir låsta. Nyheter om PC eller Android däremot har oftast en mycket vänligare stämning.

Undra varför det är så?

Hallå Tanax!

Varför tar du åt dig?

Jag menar, gillar du leverpastej, så käka det!!
Jag gillar inte leverpastej, för att det innehåller lever

För det första, jag går alltid på "egen upplevelser" jag är realist, ända ut i fingertopparna!!

Och jag skriver eller kallar inga "dumma i huvudet och ej pålästa" som du skriver!

Jag själv började med Iphone 2G (det vart på den tiden då 99% av befolkningen inte visste att det fanns en mobil utan knappar)

Sen blev det Iphone 3G, sen 3Gs, 4S, och sista iPhone 5S....(Jailbreak är ju roligt, men vem orkar i längden) .iTunes Örk..Sen hände det nåt med mig.

Den blev helt enkel tråkig!!!!

Jag kan ju bara tala för mig själv, en massiv datorpark i windows/Linux miljö. Ja vad skall man säga, en iPhone funkar, men den passar inte in där till 100%

En androidmobil tillämpar sig så mycket bättre, på alla plan, på alla sätt i sin rätta miljö!! !!

Sen att ha en möjlighet att fixa en root på en androidmobil, utan att allt skall skita sig, så som det gör med iPhone/Jailbreak, är nice.

Sen att Apple nyheter här på Swec blir överösta av dissande och slutar ofta i att trådar blir låsta som du skriver, kan jag faktiskt inte minnas!

Sen att dom har en vänligare stämning HÄR på Swec är ju helt naturligt! Det skulle vara konstigt om det inte vore så (då hade jag blivit lite sådär smårädd, och undrat vad jag gör här)

Och att jag tycker att alla andra är konstiga som inte kör med härliga familjen Note.
Ja det är ju en helt annan sak

Rättstavning
Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av robbankentor:

Låst men alltid fungerande, det är vad dom flesta vill ha

Vill de flesta ha en låst mobil?

Permalänk
Medlem
Skrivet av robbankentor:

oj så många som känner sig kränkta när folk köper prylar från Apple

Skrivet av skog1s:

Kränkta är nog inte rätt ord.... Upplysta är nog det rätta ordet!

Kränkta och arroganta, med andra ord.

Permalänk
Skrivet av Tanax:

Sweclockers är ett ypperligt exempel där alla Apple nyheter blir överösta av dissande och slutar ofta i att trådar blir låsta. Nyheter om PC eller Android däremot har oftast en mycket vänligare stämning.

Undra varför det är så?

Antagligen för att det finns många här som är tekniskt bevandrade och inser att med Apple betalar man en hel del för bara apple-märket och inte tekniken.

Sen finns det de som retar sig på Apples vilseledande reklam där Apple påstår sig komma med ny teknik som i själva verket är flera år gammal och har funnits länge på andra produkter och bara är en nyhet för apple-användare.

Apple insinuerar ofta också att de har "uppfunnit" både det ena och andra som i själva verket är andras uppfinningar och teknik som är andras.

Sen finns det ju förstås de som retar sig på Apples affärsmetoder, t ex vendor lock-in som de är experter på. Eller att de använder sig av oetiska affärsmetoder, inte betalar skatt, tillverkar sina produkter under slavliknande förhållande etc.

Bland tekniskt kunniga finns det helt enkelt många tekniska och ideologiska anledningar att välja bort Apples produkter. Påstår man, som Apple indirekt gör, att man är bäst så får man helt enkelt vara beredd på kritik.

Själv är jag fruktansvärt ointresserad av Apples produkter och kan inte komma på någon anledning att köpa någonting från dem. Som jag ser det ligger Apples styrka i deras väldigt effektiva marknadsföring och det är det enda som jag tycker är imponerande.

Men jag kan se att andra gillar deras grejor och det är helt OK för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niterider:

Antagligen för att det finns många här som är tekniskt bevandrade och inser att med Apple betalar man en hel del för bara apple-märket och inte tekniken.

Sen finns det de som retar sig på Apples vilseledande reklam där Apple påstår sig komma med ny teknik som i själva verket är flera år gammal och har funnits länge på andra produkter och bara är en nyhet för apple-användare.

Apple insinuerar ofta också att de har "uppfunnit" både det ena och andra som i själva verket är andras uppfinningar och teknik som är andras.

Sen finns det ju förstås de som retar sig på Apples affärsmetoder, t ex vendor lock-in som de är experter på. Eller att de använder sig av oetiska affärsmetoder, inte betalar skatt, tillverkar sina produkter under slavliknande förhållande etc.

Bland tekniskt kunniga finns det helt enkelt många tekniska och ideologiska anledningar att välja bort Apples produkter. Påstår man, som Apple indirekt gör, att man är bäst så får man helt enkelt vara beredd på kritik.

Själv är jag fruktansvärt ointresserad av Apples produkter och kan inte komma på någon anledning att köpa någonting från dem. Som jag ser det ligger Apples styrka i deras väldigt effektiva marknadsföring och det är det enda som jag tycker är imponerande.

Men jag kan se att andra gillar deras grejor och det är helt OK för min del.

Kunde inte beskrivit det bättre själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av duked:

Vill de flesta ha en låst mobil?

Kanske inte på det här forumet.
Det är min gissning att 85% av alla Android användare inte skulle märka om Android införde samma begränsningar som IOS.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av niterider:

Antagligen för att det finns många här som är tekniskt bevandrade och inser att med Apple betalar man en hel del för bara apple-märket och inte tekniken.

Sen finns det de som retar sig på Apples vilseledande reklam där Apple påstår sig komma med ny teknik som i själva verket är flera år gammal och har funnits länge på andra produkter och bara är en nyhet för apple-användare.

Apple insinuerar ofta också att de har "uppfunnit" både det ena och andra som i själva verket är andras uppfinningar och teknik som är andras.

Sen finns det ju förstås de som retar sig på Apples affärsmetoder, t ex vendor lock-in som de är experter på. Eller att de använder sig av oetiska affärsmetoder, inte betalar skatt, tillverkar sina produkter under slavliknande förhållande etc.

Bland tekniskt kunniga finns det helt enkelt många tekniska och ideologiska anledningar att välja bort Apples produkter. Påstår man, som Apple indirekt gör, att man är bäst så får man helt enkelt vara beredd på kritik.

Själv är jag fruktansvärt ointresserad av Apples produkter och kan inte komma på någon anledning att köpa någonting från dem. Som jag ser det ligger Apples styrka i deras väldigt effektiva marknadsföring och det är det enda som jag tycker är imponerande.

Men jag kan se att andra gillar deras grejor och det är helt OK för min del.

Läser man det som står mellan raderna handlar det alltså om att ni vill känna er lite finare och lite bättre, både i fråga om moral och teknologiskt kunnande, och att detta driver på er osunda och hatiska inställning.

Lustigt hur kommrntarer kring en nyhet om ett AR-headset från Apple handlar om allt utom AR-headset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanax:

Upplysta?
Fint sätt att indirekt kalla alla som använder Apple prylar för dumma i huvudet och ej pålästa Ett sånt beteende kallar inte jag upplyst.

Om man bortser från USA (för där är det tvärtom) så är dom flesta icke-Apple användare här i Sverige väldigt fientliga av sig mot dom som är Apple användare. Kallar folk för dumma i huvudet som köper skitgrejer, yadda yadda. Samtidigt hör man inte många Apple användare som gör likadant mot icke-Apple användare.

Sweclockers är ett ypperligt exempel där alla Apple nyheter blir överösta av dissande och slutar ofta i att trådar blir låsta. Nyheter om PC eller Android däremot har oftast en mycket vänligare stämning.

Undra varför det är så?

Det hela började med när Instagram släpptes till Android, var det många Apple användare som ogillade det och började med dryga kommentarer och twittrande mot Android användare. Detta var "bomben" som startade hela hatet mellan iOS vs Android användare.
https://www.cnet.com/news/iphone-users-android-is-ruining-our...

https://www.buzzfeed.com/katienotopoulos/iphone-users-disgust...

Detta kommer vara ett evigt krig som inte kommer ha nåt slut. Samma som Apple vs Samsung eviga patent stämningar.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Det hela började med när Instagram släpptes till Android, var det många Apple användare som ogillade det och började med dryga kommentarer och twittrande mot Android användare. Detta var "bomben" som startade hela hatet mellan iOS vs Android användare.
https://www.cnet.com/news/iphone-users-android-is-ruining-our...

https://www.buzzfeed.com/katienotopoulos/iphone-users-disgust...

Detta kommer vara ett evigt krig som inte kommer ha nåt slut. Samma som Apple vs Samsung eviga patent stämningar.

Det där är för all del sjukt pinsamt och tramsigt men kriget har ju pågått sedan första iPhonen, och innan det var det mer PC vs. Mac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Hallå Tanax!

Varför tar du åt dig?

Jag menar, gillar du leverpastej, så käka det!!
Jag gillar inte leverpastej, för att det innehåller lever

För det första, jag går alltid på "egen upplevelser" jag är realist, ända ut i fingertopparna!!

Och jag skriver eller kallar inga "dumma i huvudet och ej pålästa" som du skriver!

Jag själv började med Iphone 2G (det vart på den tiden då 99% av befolkningen inte visste att det fanns en mobil utan knappar)

Sen blev det Iphone 3G, sen 3Gs, 4S, och sista iPhone 5S....(Jailbreak är ju roligt, men vem orkar i längden) .iTunes Örk..Sen hände det nåt med mig.

Den blev helt enkel tråkig!!!!

Jag kan ju bara tala för mig själv, en massiv datorpark i windows/Linux miljö. Ja vad skall man säga, en iPhone funkar, men den passar inte in där till 100%

En androidmobil tillämpar sig så mycket bättre, på alla plan, på alla sätt i sin rätta miljö!! !!

Sen att ha en möjlighet att fixa en root på en androidmobil, utan att allt skall skita sig, så som det gör med iPhone/Jailbreak, är nice.

Sen att Apple nyheter här på Swec blir överösta av dissande och slutar ofta i att trådar blir låsta som du skriver, kan jag faktiskt inte minnas!

Sen att dom har en vänligare stämning HÄR på Swec är ju helt naturligt! Det skulle vara konstigt om det inte vore så (då hade jag blivit lite sådär smårädd, och undrat vad jag gör här)

Och att jag tycker att alla andra är konstiga som inte kör med härliga familjen Note.
Ja det är ju en helt annan sak

Hej!
Intressant att du tror att jag tar åt mig bara för att jag besvarade din tidigare post.

Du får ha precis vilken åsikt du vill om vad du anser är bäst. Av precis vilka orsaker som helst också. Jag dömer ingen.
Det jag inte förstår är varför måste jag tycka samma sak som du? Och varför skulle inte jag också kunna vara upplyst bara för att jag prioriterar annorlunda än dig?

Varför är det helt naturligt att nyheter om Android och PC har vänligare stämning än nyheter om Apple? Återigen, det är inte upplyst beteende. Snarare barbariskt. Kom igen, det är snart 2018. Har vi inte lärt oss att vara mer civiliserade än så?

Angående ditt exempel om leverpastej så är ditt "svar" i det exemplet väldigt mycket mer diplomatiskt än det du skrev förut om att vara upplyst. För i det svaret så förklarar du varför du inte äter leverpastej, det är fine! Det som inte är fine är att förklara hur mycket bättre du är än alla andra som äter leverpastej - ser du skillnaden?

Skrivet av niterider:

Antagligen för att det finns många här som är tekniskt bevandrade och inser att med Apple betalar man en hel del för bara apple-märket och inte tekniken.

Sen finns det de som retar sig på Apples vilseledande reklam där Apple påstår sig komma med ny teknik som i själva verket är flera år gammal och har funnits länge på andra produkter och bara är en nyhet för apple-användare.

Apple insinuerar ofta också att de har "uppfunnit" både det ena och andra som i själva verket är andras uppfinningar och teknik som är andras.

Sen finns det ju förstås de som retar sig på Apples affärsmetoder, t ex vendor lock-in som de är experter på. Eller att de använder sig av oetiska affärsmetoder, inte betalar skatt, tillverkar sina produkter under slavliknande förhållande etc.

Bland tekniskt kunniga finns det helt enkelt många tekniska och ideologiska anledningar att välja bort Apples produkter. Påstår man, som Apple indirekt gör, att man är bäst så får man helt enkelt vara beredd på kritik.

Själv är jag fruktansvärt ointresserad av Apples produkter och kan inte komma på någon anledning att köpa någonting från dem. Som jag ser det ligger Apples styrka i deras väldigt effektiva marknadsföring och det är det enda som jag tycker är imponerande.

Men jag kan se att andra gillar deras grejor och det är helt OK för min del.

Dom flesta stora mega-företag betalar inte all skatt dom bör betala, kör med fula affärsmetoder samt slavliknande tillverkningsförhållanden. Tror du Samsung och Google är så mycket bättre? Isåfall lurar du dig själv.

Jag är både tekniskt bevandrad samt jobbar (och har jobbat i snart 6 år) framgångsrikt som mjukvaruutvecklare. Ändå väljer jag både Mac och iPhone före något annat. Betyder det att du tycker jag fortfarande är för tekniskt okunnig eller är jag bara korkad som går på Apples marknadsföringstekniker?

Allt handlar inte om prestanda eller siffror på papper. Finns många gånger jag ändå fått för mig att prova en Windows-burk som borde utklassa min Mac - och ja, på vissa saker gör den ju såklart det - men i alla day-to-day tasks så är det bara helt enkelt en mer smooth och trevlig upplevelse att använda Mac:en.

Jag skulle också påstå att Apple är bäst. Inte prestandamässigt, absolut inte, men helhetsmässigt och användarmässigt. Detta är dock min åsikt och ingenting jag tvingar dig att tycka likadant. Användarupplevelse är högst individuellt. Dom säljer ju ett ekosystem, inte bara enskilda produkter

Skrivet av XPerion:

Det hela började med när Instagram släpptes till Android, var det många Apple användare som ogillade det och började med dryga kommentarer och twittrande mot Android användare. Detta var "bomben" som startade hela hatet mellan iOS vs Android användare.
https://www.cnet.com/news/iphone-users-android-is-ruining-our...

https://www.buzzfeed.com/katienotopoulos/iphone-users-disgust...

Detta kommer vara ett evigt krig som inte kommer ha nåt slut. Samma som Apple vs Samsung eviga patent stämningar.

Tror det är svårt att peka ut en enskild händelse som startade allting. Däremot i allt det du länkade till så är det ju, som jag skrev i mitt första inlägg, främst amerikaner som skriker högst. Amerikaner skyddar iPhone och Apple likt Android-användare i Sverige. Använder man inte Android så är man inte tekniskt bevandrad eller dum i huvudet. Eller båda

Tror tyvärr du har rätt.