Permalänk
Medlem

D3 - Season 12

Tjena,

Någon som börjat på S12, vilken klass har ni valt och varför ?

Är kluven om jag ska orka dra igång en 12 säsong, känns som det är meningslöst egentligen.... Har varit aktiv de senaste 11a, fått mina stashtabs, men u finns inget att lira för egentligen än kosmetiskt trams ?

Permalänk
Medlem

Inte lirat på ett par säsonger så drog igång en HC WD, spelar enbart så länge det ger mig något nöje, att spela enbart för rewards om man inte har skoj under tiden känns meningslöst.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

dragit igång en Necro, men kommer bara hoppa in och spela nån gång ibland, svårt att hitta tid med småbarn hemma

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mjorå nog kör vi season 12, vill mesta pusha rifts och så, körde med polarna första dagarna men nu får boten ta över tills man har fett med material och paragons, sen börjar det roliga med att crafta perfekta grejer och pusha högre.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian

Permalänk
Medlem

Startade en WD bara för att det var länge sedan jag körde den. Tänkte först inte starta en ny säsong iom. att jag ville köra med mina befintliga gubbar i den nya patchen, men kunde inte hålla mig

Permalänk
Medlem

Blev en barb för mig. Var länge sen. Glömde bort s12 datumet, så började idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blev barb här med eller rättare sagt 2 stycken barb hitills. Fått så mycket gears så smidigt med flera av samma sä slipper man hålla på att byta prylar hela tiden när man vill variera sig mellan buildsen. Vill helst köra ww build men har lite problem med tougness på gr 80 solo.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Kör necro gr 70 solo sliter med att hålla sig vid liv

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk
Medlem

Bra drag i Hammer of the ancient. Provade den idag och lyckades slå mitt gr rekord :). Ww barb får stanna och farma t13 medan hota får farma grift. Hur går det för er? Finns det kvar en sweclockers clan?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det är kul tills man börjar pusha grifts. Fattar inte hur dåligt designade vissa bossar/mobs är. Tydligt inkompetenta spelutvecklare. (Om ni stött på den nyaste bossen så vet ni precis vilken genuin inkompetens jag snackar om.)

Så här var denna säsong och brukar vara varje säsong; man tycker det är kul, man börjar pusha grifts och sedan cappar man grift; samma dag lägger man ner spelet. Grift 97 kom jag till. Skulle definitivt kunna ta några nivåer högre med rätt maps/mobs/boss men vem orkar spela det frustrerande lotteriet. Säsongen höll i ungefär en vecka, vilket är standard. Kör kanske mer om polarna är på men de brukar lägga av ännu snabbare än mig.

Sunwuko WoL monk var riktigt kul vid farm-mode dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av non_noutils:

Det är kul tills man börjar pusha grifts. Fattar inte hur dåligt designade vissa bossar/mobs är. Tydligt inkompetenta spelutvecklare. (Om ni stött på den nyaste bossen så vet ni precis vilken genuin inkompetens jag snackar om.)

Så här var denna säsong och brukar vara varje säsong; man tycker det är kul, man börjar pusha grifts och sedan cappar man grift; samma dag lägger man ner spelet. Grift 97 kom jag till. Skulle definitivt kunna ta några nivåer högre med rätt maps/mobs/boss men vem orkar spela det frustrerande lotteriet. Säsongen höll i ungefär en vecka, vilket är standard. Kör kanske mer om polarna är på men de brukar lägga av ännu snabbare än mig.

Sunwuko WoL monk var riktigt kul vid farm-mode dock.

Med eller utan Augments?

Permalänk
Medlem

Körde 6h, lvla 70, gr 74 gjord med WD Pet build (inte med arachyrs som man får i haedrigs), tröttna.... inte spelat sedan dess då gubben har alla items som behövs + cuben....

jag minns en tid då man var tvungen att engagera sig i saker och ting för att bli bra/få bra items... nu görs spel enbart för p12or som inte vet innebörden av engagemang och skall ha allting direkt :/

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Med eller utan Augments?

Utan

Permalänk
Medlem
Skrivet av non_noutils:

bra jobbat

Permalänk
Medlem

Diablo 3 känns överlag fruktansvärt poänglöst. Man leds omkring i sin näsring i någon vecka tills man återigen kommit fram till att spelet inte har mer än större siffror att erbjuda.

Likväl kommer jag tillbaks till det med jämna mellanrum då det är ganska skön avslappning. Jag brukar tröttna lagom till att man fått sitt hela set.

Visa signatur

Burk:Ryzen 2700X~Asus Prime X470-Pro~G.Skill Flare X 16GB 3200 | Dark Rock Pro 4 | Asus GTX 970 | 3SSD+1HDD | Fractal Design R6 | AW3418DW | Logitech G810~Logitech G502 | argon C1~Argon DA1
Unraid:Xeon E3-1275~Supermicro X11SSH-LN4F~32GB Crucial DDR4 ECC | JBOD 12TB

Permalänk
Medlem

Idag tog säsongen slut för min del, dog på min WD redan efter någon dag när min internetanslutning gick ner i 2 minuter, gjorde därefter en DH som jag nådde grift 70 med, kunde säkert pushat bra mycket högre då jag 10 miunuter innan jag dog äntligen lyckades lägga vantarna på en ancient manticore som dessutom rullade riktigt fint.

Dog när anslutningen till battle.net gick ner för 20 minuter sedan och jag kan fortfarande inte återansluta till battle.net, allt annat funkar och har funkat bra hela tiden så det är inte min anslutning.. Kan logga in på battle.net via webben men inte via launchern.

Ancient i alla slots förutom 2 och precis börjat slänga på augments.

Edit: ok såg nu på twitter att Blizzard har problem för vissa.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.