Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004

Spelkod Quake Champions pack

Har några spelkoder till Quake Champions pack som aktiveras på www.amdrewards.com. Priset är 200kr som med fördel sker med swish. Jag skickar kod när jag kan se pengarna.

Läs hela annonsen här

Turn on, tune in, drop out!
DFI NF4 Ultra-D, A64 3700+ San Diego @3.23Ghz, 2x1Gb Nanya@215Mhz 2,5-3-2-7, Xpertvision 7800GT@580/540/1300Mhz
R404 moddad Mach2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Vadå menas med ”pack” då?

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2013
Skrivet av andreas_dock:

Vadå menas med ”pack” då?

Om du klickar på länken så framkommer det, Quake Champions "Champions Pack", which includes access to the base Quake Champions game and all Quake Champions characters.

Intel Core i7-4790k / Asus Maximus VII Ranger / Gigabyte GTX 970 Windforce 3X OC / HyperX Savage 16GB (2x8) 2400MHz / EVGA SuperNOVA G2 850W / Samsung 850 PRO 256GB / Fractal Design Define S / custom loop / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Philips Fidelio X2 / FiiO E10K / Audio Technica AT2020USB+

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Naga:

Om du klickar på länken så framkommer det, Quake Champions "Champions Pack", which includes access to the base Quake Champions game and all Quake Champions characters.

... ah!

Tack!

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •