Permalänk
Medlem

Telenor 4g obegränsad surf

Hej! Jag sitter på ett 4g abbonemang som har full hastighet och obegränsad surf för 299kr i månaden. Det används inte längre så jag tänkte nu sälja det till högstbjudande.

Har varit inne i en Telenorbutik och fått en överlåtelsepapper. Det tillkommer en avgift på 250kr vid överlåtelse.

Det kommer inte bli några prisförändringar för det höjdes från 249 till 299 för ett tag sedan.

Följer med en dongel som funkar men bakluckan saknas dessvärre och en Dovado Tiny router.

Buda på:)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ingår roaming i dessa abonnemang?

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

Nej det gör det inte, man fick uppgradera om man ville men då fick man begränsad surf istället.
Sitter på ett abbonemang själv.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwingis:

Ingår roaming i dessa abonnemang?

Skrivet av lasseTM:

Nej det gör det inte, man fick uppgradera om man ville men då fick man begränsad surf istället.
Sitter på ett abbonemang själv.

Det verkar variera isåfall. Jag fick automatiskt fortfarande obegränsad data, men bara 15GB vid roaming.

Visa signatur

WS: Asus X570-E, Ryzen 5900x, 2x16GB Ballistix E-die, EVGA 3080 FTW3 Ultra
FS: Asus X370-F, Ryzen 3600, 4x8GB G.Skill Flare, GT710, CM Stacker
HTPC: Asus F2A85-M, A10-5800K, 2x4GB G.Skill 2133MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av kirkunit:

Det verkar variera isåfall. Jag fick automatiskt fortfarande obegränsad data, men bara 15GB vid roaming.

Är det ett talabonnemang eller ett mobilt bredband? Jobbar nämligen på Telenor. Har för mig att det ingår 15GB roaming på de abonnemangen men att de mobila bredbanden är begränsade inom Sverige med surfen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av h9mpe:

Är det ett talabonnemang eller ett mobilt bredband? Jobbar nämligen på Telenor. Har för mig att det ingår 15GB roaming på de abonnemangen men att de mobila bredbanden är begränsade inom Sverige med surfen.

I see, det är ett "vanligt" tal-abbonemang jag har.

Visa signatur

WS: Asus X570-E, Ryzen 5900x, 2x16GB Ballistix E-die, EVGA 3080 FTW3 Ultra
FS: Asus X370-F, Ryzen 3600, 4x8GB G.Skill Flare, GT710, CM Stacker
HTPC: Asus F2A85-M, A10-5800K, 2x4GB G.Skill 2133MHz

Permalänk
Medlem

Tack för all info:) Vill bara flika in att prylar kan tas som byte med! Högt på listan står datorkomponeneter och trådlösa hörlurar

Permalänk
Medlem