Juryn utser åtta moddare till finalen av Dreamhack Casemod Championship

Permalänk
Melding Plague

Juryn utser åtta moddare till finalen av Dreamhack Casemod Championship

Efter hård gallring utser juryn åtta finalister i Dreamhack Casemod Championships prestigefyllda kategorin Master Class, som avgörs den 3 december under Dreamhack Winter 2017.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Rätt derprimerande att se sådant imponerande motstånd

Permalänk

Alltså.. den första "Got Rads", har man cash att kasta ut på den här typen av snygga rigs, har man kanske även pengar att uppgradera från vilken gammal smart phone som än tog bilden. Grabben är ju grym, ta en extra sekund och ta en bättre bild!

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodstainer:

Alltså.. den första "Got Rads", har man cash att kasta ut på den här typen av snygga rigs, har man kanske även pengar att uppgradera från vilken gammal smart phone som än tog bilden. Grabben är ju grym, ta en extra sekund och ta en bättre bild!

Var faktiskt en s8 som tog bilden. Men är användaren kass på fotografering så hjälper nog inte kameran

Permalänk
Skrivet av Wasp:

Var faktiskt en s8 som tog bilden. Men är användaren kass på fotografering så hjälper nog inte kameran

Hahaha neej, S8an har ju grym kamera, testat på jobbet. Och då har jag rejält svårt att ta bra bilder med min mobil.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Hoppas alla hinner klart, skall bli grymt kul att se dom live!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Henrik-W:

Hoppas alla hinner klart, skall bli grymt kul att se dom live!

Jobbar som en tok... annars blir det både jobbigt och pinsamt

Ska bli skoj att få stå på scenen med dessa stora grabbar!

Permalänk
Proffsmoddare

Just nu är det lite bakslag, men vi har ju en hel vecka kvar. Många nätter
Ingen dålig line up må jag säga. Hoppas även att Open bjuder på många intressanta byggen!

Vi ses @Henrik-W!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Jobbar som en tok... annars blir det både jobbigt och pinsamt

Ska bli skoj att få stå på scenen med dessa stora grabbar!

Skrivet av timpelay:

Just nu är det lite bakslag, men vi har ju en hel vecka kvar. Många nätter
Ingen dålig line up må jag säga. Hoppas även att Open bjuder på många intressanta byggen!

Vi ses @Henrik-W!

Härligt, precis som det skall vara när DH är på gång!

High five till er båda, jag skickar så mycket mental pepp jag kan!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Fett!! Ska bli spännande detta Många fina byggen

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Riktigt nice!
Precis som vanligt så är det ända in i kaklet som gäller för många.

Vi ses på DH!

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Tagga! 😉 Ska bli riktigt kul att se alla byggen och snacka lite skit med alla 😊

Visa signatur