Sweclockers Fraktfritt förbättrad

Permalänk
Inet

Sweclockers Fraktfritt förbättrad

Hej kära medlemmar.

Nu när det är Black Friday tänkte vi passa på att tipsa om att ni numera kan göra era Inet-konton permanent fraktfria!

Här har du all info om hur du aktiverar ditt konto: https://www.inet.se/kampanj/4115

Likt artikeln vi använde tidigare kommer alla beställningar som inte är hempaket, företagsbeställningar eller beställningar av vår monteringstjänst bli helt fraktfria.

Vi kommer också lägga upp erbjudanden som endast verifierade Sweclockers-medlemmar kan se, och det kanske är så att det inte dröjer längre än till imorgon tills att ni ser några av fördelarna med att hänga på Sweclockers… Eftermiddagen är en trevlig tid på dygnet...

Att aktivera innebär inga ytterligare påföljder, så som mailutskick eller liknande, utan är helt fristående.
Vi har inte tillgång till Sweclockers.com kontoregister och kan inte se vems konto som tillhör vem, utan vi använder en webservice Sweclockers använder för att ge true/false på e-postförfrågningar.

Hoppas ni får fortsatt nytta av tjänsten och att ni tipsar era nära och kära!

Mvh Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Riktigt schysst initiativ

Fler företag borde känna till vikten av fri frakt och en pingvinstång i paketet

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Perfekt!

Visa signatur

Hejhoppsan

Permalänk
Medlem

Verkar inte funka bra i Firefox-waterfox. händer inte ett skvatt när man tycker på knappen!
Funkade i Edge dock!

/Holo

Permalänk
Medlem

Trevligt

Permalänk
Inet
Skrivet av holo:

Verkar inte funka bra i Firefox-waterfox. händer inte ett skvatt när man tycker på knappen!
Funkade i Edge dock!

/Holo

Tack för tipset, vi tar och kikar på det!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Klart man skall bli verified!!!

men vadå hänga i morrn eftermidag, För tusan vi har över 250 pers bokade inför middagen med dans, jag har ju bara inte tid att hänga på clockers just imorrn eftermiddag. Jag måste helsteka oxfile.....

Jag tickade i få nyhetsbrev,@inet kanske kommer det den vägen också...

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

@inet
Om man beställde nyss och inte hann fixa fraktfritt då?

Visa signatur

Desktop: Fractal Design Define S Svart, ASUS Z170 PRO GAMING, Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB, ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, OCZ TR150 480GB, Corsair RM550x 550W, be quiet! Pure Rock, TP-Link Archer T9E AC1900.

Permalänk
Inet
Skrivet av Blacksheep:

Klart man skall bli verified!!!

men vadå hänga i morrn eftermidag, För tusan vi har över 250 pers bokade inför middagen med dans, jag har ju bara inte tid att hänga på clockers just imorrn eftermiddag. Jag måste helsteka oxfile.....

Jag tickade i få nyhetsbrev,@inet kanske kommer det den vägen också...

Hehe, tyvärr var detta inget vi kunde förutse!

Vår plan är att försöka nå alla som är verifierade medlemmar och som har bockat i nyhetsbrev, ja!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Foolson:

@inet
Om man beställde nyss och inte hann fixa fraktfritt då?

Skicka ditt ordernummer över PM så ska vi se vad vi kan göra!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Trevligt. Lite jobbigt att behöva ha samma mail bara...

Permalänk
Medlem

Done!

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Trevligt. Lite jobbigt att behöva ha samma mail bara...

Bara att tillfälligt ändra din e-postadress på Inet till samma som du har på Sweclockers, sedan verifiera medlemskap. Därefter kan du byta tillbaka till den du hade förut.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av holo:

Verkar inte funka bra i Firefox-waterfox. händer inte ett skvatt när man tycker på knappen!

Jag kan bekräfta detta, om det nu fanns någon tveksamhet runt det hela.
Stendött om man kör Firefox. Stängde av min enda addon när jag var där bara för att se om det var vad som spökade, men icke...

Edge, fungerade. Fick "tillfälligt" byta epost, tog säkert... 5 sekunder att aktivera och byta tillbaka.
Fast då kan man ju undra vad som hindrar en från att "verifiera" som SweClockers medlem på hundratals konto.
Jaja.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Avstängd

Förstår inte poängen med det här har aldrig beställt något kan det vara för att jag bor nära eran butik?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Entusiast

Hmm, får inte upp någon Sweclockers-ruta alls. Har även registrerat en firma på mitt konto hos er (beställer bara via den ibland, oftast privat), kan det orsaka bekymmer kanske? Verkar dock inte gå att ta bort den utan att kontakta kundtjänst.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag kan bekräfta detta, om det nu fanns någon tveksamhet runt det hela.
Stendött om man kör Firefox. Stängde av min enda addon när jag var där bara för att se om det var vad som spökade, men icke...

Edge, fungerade. Fick "tillfälligt" byta epost, tog säkert... 5 sekunder att aktivera och byta tillbaka.
Fast då kan man ju undra vad som hindrar en från att "verifiera" som SweClockers medlem på hundratals konto.
Jaja.

Ja det funkade inte alls med FF så jag körde med chrome.

Permalänk
Medlem

tack för detta veriferad och klar.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem

grymt!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Avstängd

Måste man ha samma e-post på inet som man har på SweClockers?
i så fall är man ju inte längre anonym på SweClockers,vilket jag föredrar ,hoppar detta då.

Permalänk
Medlem

<foliehatt>
Börjar jag få brevlådereklam nu då är det sluthandlat på Inet.
Genom vanlig reklamlogik numera så Inetkonto->kopplad till SWC konto->ägs av Geeks AB som vi inte vet hur dom hanterar "kund"-uppgifter.
D.v.s. fritt fram för skrupellösa att skicka/kontakta trots nix och "ingen reklam" lapp.
</foliehatt>

I händelse av utebliven reklamskörd:
Bra finess !
Inet's site är en stor anledning till återvändande kunder skulle jag tro.
Ingen usel copy/paste wordpress lookalike (à la Dustin) som buggar med 90% av browsers.
Helt övertygad att bara varukorgsfunktionen med sina enkla länkar drar in massor av pengar varje år.

Permalänk
Medlem

Schyst erbjudande men trist att det ska vara samma mail då min email här har blivit pwned via Sweclockers så den använder jag bara här.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Avstängd

Det fungerar inte i Firefox för mig heller.
Verifierade det genom crome i stället.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Härligt! Verifierad.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

@Inet: grymt tack inet!

Permalänk
Medlem

Verified
Borde fler butiker ta efter!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Vi kommer också lägga upp erbjudanden som endast verifierade Sweclockers-medlemmar kan se, och det kanske är så att det inte dröjer längre än till imorgon tills att ni ser några av fördelarna med att hänga på Sweclockers… Eftermiddagen är en trevlig tid på dygnet...

Ah, för en person med redan grav beslutsångest gjorde inte detta mig lugnare precis.
Nu står det dessutom 5 dagars leveranstid på moderkortet jag valt till min custom-pc...

Uppskattar dock allt ni gör för swec - inte konstigt att ni är så extremt uppskattade (även av mig, både på nätet men särskilt på Ringön - alltid kanonpersonal)

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

Trevligt

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Inet and SweClockers, sitting in a tree...

Men nånting är som sagt fel med FF. Funkade med Edge.

Visa signatur

| ASUS Z87M-Plus | Intel Core i5-4670K | Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL10 LP 4x8GB | ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP! Extreme | Corsair HX650 650W PSU | Creative SoundBlaster Z | Samsung 830 256GB SSD | Samsung 850 EVO 500GB | Wester Digital Green 1TB HDD | ASUS BC-12D1ST BD-ROM | Dell 3011WFP (2560x1600) | Win10 Home | Bahnhof 100/100 |