Permalänk
Medlem

2x Sapphire R9 390 Nitro

Innan jag fortsätter i artikeln nämner jag korten som #1 och #2

#1 har jag originalkartong till, samt kvitto (digitalt, jag kan skriva ut eller mejla det)

#2 köpte jag av en annan person, originalkartong har jag för mig att jag sparade (håller på och letar efter den i skrivande stund) men jag begärde aldrig kvitto av säljaren. Jag kan säkert fråga säljaren snällt efter ett, det är upp till dig dock.

Eftersom jag saknar kvitto (och kanske kartong) till #2 släpper jag det kortet lättare. Högre bud får då självklart prioritet på kort #1. Skulle jag hitta kartongen kommer jag uppdatera i tråden om det, fram tills dess är det bara att buda på!

Självklart får ni ge bud på båda korten samtidigt, jag har dock inget "paketpris" eller så för båda, jag tar det bud som ser mest lovande ut helt enkelt.

Här är en bild på korten (min fil var för står eller något). Vill ni ha ytterligare bilder eller annat så tveka inte att kontakta mig!
https://imgur.com/a/gA8DD

Bud startar på 1400kr.

Ps. Jag föredrar att få pengarna först i affären, dock är jag beredd att köpa ett Blocketpaket (mellanhand) om du inte vill gå först. Det kan ju dock ha en påverkan ifall flera budar lika högt som dig, och gärna går först. Men annars är det ingen big deal för mig att lägga 50kr eller så extra för en trygg affär.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 2200+frakt för båda.

Permalänk
Medlem

2300+frakt för båda

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem

1300 kr för kort #2

Permalänk
Medlem

2500+frakt för båda

Permalänk
Medlem

2600+frakt för båda

Permalänk
Medlem

2700+frakt

Permalänk
Medlem

Har korten använts för mining?

Visa signatur

Citera för svar :)

Permalänk
Medlem

Kan nämna att en medlem gav 2800 bud via PM, vet inte om han vill att jag säger vem han är dock!

Permalänk
Medlem

2900kr+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1550 kronor för kort 2 + frakt

Permalänk
Medlem

Hur länge pågår budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponben59:

Hur länge pågår budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Har inget satt datum direkt, kanske den 18e?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cranzle:

Har inget satt datum direkt, kanske den 18e?

Och hur rankas?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponben59:

Och hur rankas?

Skickades från m.sweclockers.com

Du menar vem som vinner buden? Rent krasst tar jag det jag vinner mest på, förutsatt att hösta budgivaren inte gör en jättekomplicerad affär. Så om någon ger lika mycket (eller mer) för båda korten jämfört med två personer som ger halva det priset för vardera kommer jag såklart välja den som vill ha båda, då jag kan sälja båda direkt utan komplikationer och/eller förvirringar. Det blir mycket lättare för mig som säljare. Men om de två som bara vill ha ett kort bjuder högre totalt än de som vill ha båda väljer jag förmodligen det istället, osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cranzle:

Du menar vem som vinner buden? Rent krasst tar jag det jag vinner mest på, förutsatt att hösta budgivaren inte gör en jättekomplicerad affär. Så om någon ger lika mycket (eller mer) för båda korten jämfört med två personer som ger halva det priset för vardera kommer jag såklart välja den som vill ha båda, då jag kan sälja båda direkt utan komplikationer och/eller förvirringar. Det blir mycket lättare för mig som säljare. Men om de två som bara vill ha ett kort bjuder högre totalt än de som vill ha båda väljer jag förmodligen det istället, osv.

Förtydliga gärna vem det är som leder. Då du har mitt bud på 2900 för båda och ett bud på ena kortet för 1550.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3000 + frakt för båda.

Visa signatur

Asus Sabertooth x99 | I7 5820k @4.5GHz | Asus GeForce Strix 980 ti | Corsair Dominator Platinum 4x8GB | Samsung SM951 M.2 256GB | Samsung EVO 840 250GB | WD Red 3TB | NZXT H440 Svart/Blå

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponben59:

Förtydliga gärna vem det är som leder. Då du har mitt bud på 2900 för båda och ett bud på ena kortet för 1550.

Skickades från m.sweclockers.com

Exempel:

Du (person A) bjuder 2900 för båda, det är ju 1450 per kort om du tar dem separat. Person B bjuder 1400 för ett.

I det fallet har du prioritet. Inte bara för att du tar båda på en gång, men även eftersom ditt bud är högre per kort. Vet att jag gör det lite omständigt, inte ofta jag säljer grejer. Men jag att hoppas du, och samtliga i tråden, fattar hur jag tänker.

Permalänk
Medlem

Bjuder 3100+ frakt.

Permalänk
Medlem

1600 kort 2 + frakt

Permalänk
Medlem

3200+ frakt för båda

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Sabertooth x99 | I7 5820k @4.5GHz | Asus GeForce Strix 980 ti | Corsair Dominator Platinum 4x8GB | Samsung SM951 M.2 256GB | Samsung EVO 840 250GB | WD Red 3TB | NZXT H440 Svart/Blå

Permalänk
Medlem

Jag gör som jag sa innan och avslutar budgivningen idag den 18e. Imorgon kontaktar jag vinnaren. Jag ger den personen 1-2 dygn att svara innan jag väljer någon annan!

Permalänk
Medlem

3300+ frakt

Permalänk
Medlem

3400+frakt för båda

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Sabertooth x99 | I7 5820k @4.5GHz | Asus GeForce Strix 980 ti | Corsair Dominator Platinum 4x8GB | Samsung SM951 M.2 256GB | Samsung EVO 840 250GB | WD Red 3TB | NZXT H440 Svart/Blå

Permalänk
Medlem

3500+frakt för båda

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2000 kr för ETT kort så tillvida att det säljs till mig före 26:e nov. Annars kan du strunta i mitt bud.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem
Skrivet av danedi:

2000 kr för ETT kort så tillvida att det säljs till mig före 26:e nov. Annars kan du strunta i mitt bud.

Glömde uppdatera tråden, ville säga att jag har sålt korten!

Såvida inte problem uppstår med köparen är budgivningen över.