Permalänk
Medlem

Northgard

Hittade av en slump inne på Steam spelet Northgard. Ett spel som kretsar kring nordisk mytologi. Jag spelar inte mycket och har inte mycket att jämföra med.

Men har testat spelet nu några timmar och det är väl ganska intressant spel som verkar skilja sig något från andra strategispel och det är fortfarande under utveckling. Någon annan som har testat spelet?

Länk: http://northgard.net/

Permalänk
Medlem

Jo jag köpte det. Gillade det lilla jag spelade, jäkligt skön atmosfär. Dock verkar det inte bjuda på så himla mycket djup efter att man spelat ett litet tag. Men men jag kanske missar något.

Permalänk

Spelade ett tag men tröttnade. Coolt spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Köpte det för ett tag sen och körde några skirmish matcher, gillar det men väntar nu på att det ska bli klart från early access innan jag tar tag i det igen

Är främst campaign jag är intresserad av.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Köpte spelet för ett tag sen, riktigt roligt måste jag säga. Brukar inte gilla strategispel men detta fastnade jag för och spelade i alla fall ett par timmar

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem

Spelar med min 7åring,vi har ganska kul båda två. Har kommit ganska många uppdateringar längs vägen. Större kartor, fler hus och campaigns hade varit nice.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Köpte spelet igår för 150kr via G2A, väldigt skönt spel. Lugn atmosfär med en schysst grafik. Mycket tänk

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Inaktiv

Köpte spelet innan jul. Gillade upplägget och blev en del timmar innan jag kom av mig med annat. Tänkt återvända när spelet utvecklats mer.

Väl värt en närmare titt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hade varit sjukt kul att kunna styra upp så man kan spela med någon. Har haft en tendens att landa med ryssar och folk som disconnectar så trist när man lagt 20 min redan....

Visa signatur

Main: Intel 4770k @4,4 GHz, Noctua NH D14, ASUS Z87-PRO, Kingston HyperX Beast 16 GB 2400, Corsair AX 760i, MSI Gaming X 980ti, Fractal R4, Asus Xonar D2X, Samsung 840 pro 256 GB, Raid 5 3x3 TB diskar, Samsung CF791