Permalänk
Medlem

Skrivbord 200x70+

Hej där!
Söker lite tips om snygga och stilrena skrivbord som är minst 180 cm och max 220 cm. Djup kan variera men helst över 70 cm.
Funderar på att skaffa ett höj- och sänkbart. Ni som har detta - är det något ni använder? Kommer ej användas i arbetet utan endast privat. Räcker 200 cm skrivbord för 2 datorer? Tänkte ifall jag skulle bygga ihop en till dator ifall kompisar kommer över.

Budget: Upp till 10k om det är riktigt snyggt. Helst runt 5k dock!

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Hej där!
Söker lite tips om snygga och stilrena skrivbord som är minst 180 cm och max 220 cm. Djup kan variera men helst över 70 cm.
Funderar på att skaffa ett höj- och sänkbart. Ni som har detta - är det något ni använder? Kommer ej användas i arbetet utan endast privat. Räcker 200 cm skrivbord för 2 datorer? Tänkte ifall jag skulle bygga ihop en till dator ifall kompisar kommer över.

Budget: Upp till 10k om det är riktigt snyggt. Helst runt 5k dock!

Om du fortfarande letar så har jag ett elektriskt höj- och sänkbart bord liggandes i källaren som mest tar upp plats. Stilrent, ekfanér, silverfärgat underrede och en PC-hållare. Är inte säker på måtten men kan sätta olika skivor på underredet. Skulle dock behöva hämtas upp i Stockholm isf. PM:a vid intresse