Permalänk
Avstängd

Lenovo Tab 4

Tjena!

Har inte haft en Androidplatta innan men ja slog till på en nu under BF.

Nu till problemet: när jag kör igång ett Youtube klipp så rullar klippet i nån minut eller två, sen kommer den roterande laddcirkeln fram ett par gånger sen blir bilden svart och videon fortsätter fast endast med ljud.

Väljer jag ett annat klipp så händer i princip samma sak.

Youtube appen är uppdaterad och plattan är uppdaterad. Blir inte riktigt klok på det ärligt talat.

Permalänk
Medlem

Om det händer endast med Youtube appen så är det youtube det är fel på. Testa ladda ner äldre versioner och testat?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

@bulybasha
Om du spelar upp youtube klipp i webbläsaren funkar de då?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem på båda tabbarna jag gav till grabbarna i julklapp. Verkar vara något knas med plattan över lag så jag funderar på att lämna tillbaka dem.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rool:

Jag har samma problem på båda tabbarna jag gav till grabbarna i julklapp. Verkar vara något knas med plattan över lag så jag funderar på att lämna tillbaka dem.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag uppdaterade systemet och uppdaterade youtube appen och har sedan dess inte haft problemet. Oklart om jag bara haft tur eller om uppdateringarna löst problemet.