Permalänk

@Webhallen

Öppnade supply drops i Måndags och fortfarande inte registrerat XP.
Sen, hur går det med "Brad Pitt" ?

Permalänk

Hur får man Sweclockers-buddy? Någon som har den?

Permalänk

@Webhallen Intet nytt från "Brad Pitt" fronten?

Permalänk

Bara jag som blivit skadad av XBOX och jagar achivments eller bara mig de strular för? XD

@Webhallen
Fortfarande inte löst "Brad Pitt"?
Sen har jag en ny som strular.
Ordernummer 9490402
Borde ha gett "hämta på medborgarplatsen" achivement. Villket i sin tur borde gett "hämtat i 10 butiker" achivmnet

Permalänk
Medlem

@Rugbyspelaren: Du kan prova maila till medlemssystem[@]webhallen.com också då de inte verkar prioritera denna tråd för tillfället.

Permalänk
Medlem

När tusan dyker Xor upp?

Permalänk
Medlem

Ligger uppdateringen av achievements efter sedan Black Friday? Fick förvisso Black Knight men saknar Black Sabbath.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Inaktiv

Hur plockat man upp supplydropsen som finns i ens bibliotek. Kan man förbruka de eller är ska man göra något annat?

Permalänk
Medlem

Jag jobbar ej för webhallen man kan nog svara på ett par frågor i alla fall

Skrivet av Kizzm0:

När tusan dyker Xor upp?

Xor dyker upp vid speciella tillfällen/events. Senast jag såg han/hon/den/det var vid X4-helgen (v. 34). Vet inte om Xor var där nu i helgen.

Skrivet av anon2110:

Hur plockat man upp supplydropsen som finns i ens bibliotek. Kan man förbruka de eller är ska man göra något annat?

Nej, man kan så vitt jag vet inte göra något med dem utan det är mest för att få en överblick över vilka man fått.

Permalänk

@Boombaaz: Jo redan prövat de inte fått nått svar alls där heller

Tycker de är lite synd då Medlemssystemet på Webhallen är en del i att man väljer dem även om de man söker kanske finns några kronor billigare på annat håll

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad som ger "Dolphin Boy"?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

@Webhallen:

Har ni någon julvälgörenhetskampanj i år? Kan det möjligtvis vara Streamhjälpen?

Permalänk
Medlem

@webhallen

Hejsan!
Jag har inte fått någon uppdatering i xp de senaste 3 supply drops. Varför fungerar det inte längre?

Med vänlig hälsning.
En orolig kund

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Tack för julklappen, det uppskattas

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk

@rbt: Vilken julklapp? Vad snackar du om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amazonite:

@rbt: Vilken julklapp? Vad snackar du om?

Uteblivna svar?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Med högre medlemsnivå får man bl.a. en julklapp hemskickad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rbt:

Med högre medlemsnivå får man bl.a. en julklapp hemskickad

Skickades från m.sweclockers.com

Vilken nivå skall man ha minst för att få detta?

Permalänk
Avstängd

@joakim99: Black gissar jag. Är vit och fick inget.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

@joakim99: Black gissar jag. Är vit och fick inget.

Det kan nog vara så. Jag är också vit.

Permalänk
Medlem

Det förklarar nog paketet som Webhallen skickat mej. Har inget som borde ha skickats. Synd att jag hann åka bort innan det kom. Borde ligga kvar på posten då jag kommer hem dock

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av griid:

@webhallen

Hejsan!
Jag har inte fått någon uppdatering i xp de senaste 3 supply drops. Varför fungerar det inte längre?

Med vänlig hälsning.
En orolig kund

hej, det är buggigt med supply drops sedan vi gick över till nya hemsidan. Allt loggas dock och kommer att ges ut retroaktivt så snart vi löst problemet!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

hej, det är buggigt med supply drops sedan vi gick över till nya hemsidan. Allt loggas dock och kommer att ges ut retroaktivt så snart vi löst problemet!

Hur länge kommer hemsidan vara i "beta"?

Permalänk

Spelet

Har nu lirat spelet, vilket är kul.

Klarat 2 av 4 ledtrådar, nyckeln och flaskpost.
Kan inte hitta de övriga 2 som jag läst till mig ska vara något klövmärke och någon mask.
Jag har försökt prata med alla och kollat igenom alla byggnader som går att gå in i.

Letar även efter något som bartendern kan mixa med.

Any hints to share?

Permalänk

@Iskalla1988: Kolla i sjukhuset och har du fixat med Pubben långt till vänster? Det var nått med huset längst upp till vänster också.

Visa signatur

Kattlåda med sand i | Mössa | Klösträd

Permalänk
Skrivet av Iskalla1988:

Har nu lirat spelet, vilket är kul.

Klarat 2 av 4 ledtrådar, nyckeln och flaskpost.
Kan inte hitta de övriga 2 som jag läst till mig ska vara något klövmärke och någon mask.
Jag har försökt prata med alla och kollat igenom alla byggnader som går att gå in i.

Letar även efter något som bartendern kan mixa med.

Any hints to share?

Bara och följa den här spellistan på Youtube: Webhallen's medlemsspel BETA (Part 1-7)

Permalänk

Tackar

Tack för svar, löste problemen

Permalänk
Medlem

Nya uppdateringen till lojalitets programmet är ju ett hån mot oss som inte prioriterar achivements... ruggigt dåligt att lägga in krav på trams i lojalitets program.
För mig betyder det att jag slutar handla hos er innan ni backar på detta trams, för hur kul är det att varit en hängiven kund i många år och sedan bli utesluten och begränsad pga achivements...

Vill gärna ha någon form av respons på detta då just nu känner jag bara att ni tagit ett steg i helt fel riktning, och jag kan lägga mina pengar någon annan stans.

Visa signatur

Intel i9 13900k delid (4090) (Jobb/Lek)
AMD 7900 (4060ti) (Lekserver)
Intel i9 12900K (3090) (barnens)
AMD 7900X (3080ti) (barnens)

Permalänk
Skrivet av deranger:

Nya uppdateringen till lojalitets programmet är ju ett hån mot oss som inte prioriterar achivements... ruggigt dåligt att lägga in krav på trams i lojalitets program.
För mig betyder det att jag slutar handla hos er innan ni backar på detta trams, för hur kul är det att varit en hängiven kund i många år och sedan bli utesluten och begränsad pga achivements...

Vill gärna ha någon form av respons på detta då just nu känner jag bara att ni tagit ett steg i helt fel riktning, och jag kan lägga mina pengar någon annan stans.

Taggar @Webhallen för snabbare svar
Mvh

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av deranger:

Nya uppdateringen till lojalitets programmet är ju ett hån mot oss som inte prioriterar achivements... ruggigt dåligt att lägga in krav på trams i lojalitets program.
För mig betyder det att jag slutar handla hos er innan ni backar på detta trams, för hur kul är det att varit en hängiven kund i många år och sedan bli utesluten och begränsad pga achivements...

Vill gärna ha någon form av respons på detta då just nu känner jag bara att ni tagit ett steg i helt fel riktning, och jag kan lägga mina pengar någon annan stans.

Hur många år har du varit medlem och hur mycket har du handlat för?
Har du varit medlem många år och handlat för stor summa spelar achievment större roll.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"