Ubisoft ger bort World in Conflict och Assassin's Creed IV: Black Flag gratis

Permalänk
Melding Plague

Ubisoft ger bort World in Conflict och Assassin's Creed IV: Black Flag gratis

Under den kommande månaden erbjuder Ubisoft två av sina speltitlar gratis via Uplay, där strategispelet World in Conflict är först ut.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hjälpsam

Antar att de vill göra reklam för Uplay.
Generöst erbjudande är det i alla fall.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Avstängd

Var bra erbjudande från ubisoft och kan inte säga nått om World in Conflict utom det ser ok ut men blackflag är en av dom bättre assasins creed spelen och lätt värd att spela för vem gillar inte att sticka kniven i historiska personer och samtidigt vara pirat

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Har spelat AC 1 & 2 och tröttnade väl redan efter 1an, och allt som släppts hittils verkar vara ungefär likadant. Har dock läst att just Black Flag ska vara ett av de bättre. Så kanske är värt att prova om det är gratis

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Har spelat AC 1 & 2 och tröttnade väl redan efter 1an, och allt som släppts hittils verkar vara ungefär likadant. Har dock läst att just Black Flag ska vara ett av de bättre. Så kanske är värt att prova om det är gratis

Black Flag är amazing (har lirat alla). Definitivt värt ett försök. Lite seg i början men så fort man får sitt skepp så är det otroligt open world.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Har spelat AC 1 & 2 och tröttnade väl redan efter 1an, och allt som släppts hittils verkar vara ungefär likadant. Har dock läst att just Black Flag ska vara ett av de bättre. Så kanske är värt att prova om det är gratis

Klar favorit efter Ezio-trilogin för mig, speciellt efter 3an.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

Efter mikrotransaktioner kommer mikrodonationer

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Black Flag är helt klart det bästa spelet i serien.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

De vill att folk ska använda uplay.

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem

World in Conflict är ett av dom bättre strategispel jag kört

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Åbäke: R7 3700X | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii

Permalänk
Medlem

Trevligt, det blir till att kika ut på World in Conflict och se hur många som kör när det blivit gratis. Man behöver ju inte ens leta på sitt gamla UPlay-konto.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ah skit också jag köpte black flag för länge sen men det har bara legat o skräpat på mitt steam konto.. hade jag hållit i hatten hade jag sparat 150kr eller vad jag betalade

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Black Flag är helt klart det bästa av alla AC som släppts. Fantastisk setting, bra musik och rolig gameplay med piratskeppen. Önskar att jag kunde spela det igen för första gången. Rekas!

Permalänk
Medlem

Vad trevligt. Har menat att spela Black Flag under en större tid och det var ett bra tag sedan jag konsumerade bra media gällande pirater.

Permalänk
Avstängd

Jag kan inte hitta Assassin Black flag.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Jag kan inte hitta Assassin Black flag.

Läs artikeln igen

Permalänk
Medlem

Uppskattas! Hade även The Crew i samlingen som de gav bort för ett tag sedan.

Märkligt att ännu det inte flödat med negativa kommentarer om att man måste ha ytterligare en klient - Själv tycker jag det är nödvändigt med konkurrens även om det är smidigt att ha alla sina spel samlade på samma ställe. Det lite bökiga är väl snarare att om du köper ett Ubisoft-spel på Steam så kräver det dessutom Uplay?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yoshiki:

Läs artikeln igen

Jaha, så pass långt fram i tiden.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Har inte hunnit testa något assasins creed-spel ännu, kanske är dags...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

@BrottOchStraff
Tycker absolut du ska prova Black flag, spelet känns så otroligt mycket större och friare på nåt sätt med den "mer" öppna världen.
@Jonny Myran
Håller med, 3:an var inte dum heller tycker jag.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Vill minnas att jag hade ett Uplay-konto... men vete tusan vad man hade för användarnamn/lösen. Kan man få tag i ett gammalt konto när man inte minns några uppgifter? xD

Permalänk
Avstängd

@Exxovion:
Kanske kan räcka med din e-mail adress,värt ett försök.
Annars får du skapa nytt konto.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Skrivet av Kethsi:

ah skit också jag köpte black flag för länge sen men det har bara legat o skräpat på mitt steam konto.. hade jag hållit i hatten hade jag sparat 150kr eller vad jag betalade

Hur länge sen? Det är omöjligt att veta att Uplay skulle ge bort spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange43:

@Exxovion:
Kanske kan räcka med din e-mail adress,värt ett försök.
Annars får du skapa nytt konto.

Jag provade med min vanliga mail och det var tydligen den jag registrerat mig med. Fungerade fint. Hade tydligen Far Cry 3 och några Assassins Creed-spel på kontot redan... hade jag ingen aning om.

Permalänk
Medlem

I den här tråden har det visserligen varit lite av den varan, men alla som brukar gnälla över Uplay och Origin. Vad är det ni har för problem med dessa tjänster?
I mitt fall så har jag mer problem med steam som är segt som sirap nu för tiden.

On topic. Ska skaffa Black Flag när det kommer. Har inte spelat AC sen ettan. Kom bara ihåg hur sjukt besviken jag blev på storyn med framtids-ligga-i-en-maskin-så-du-kan-leva-dina-förfäders-minnen. Det och att varenda vakt i hela spelet minsann var minst lika skicklig på att springa och hoppa på hustak som hjälten man spelar.

Permalänk
Avstängd

@Exxovion:
Fint det löste sig.:)

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg att hemmakväll sålde world in conflict för 20kr styck.
Och detta var för ca 10 år sedan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Två spel till fick 6-7 spel förra året när dom hade något jubileum där 2 eller 3 stycken var ganska ok.

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Inaktiv

And bad timing strikes again.

Köpte spelet den gångna veckan när Ubisoft hade black week, för en billig peng. Inte mycket att gnälla om, men det var precis detsamma med Watch Dogs. Köpte den en vecka innan den var gratis. Nästa gång man får för sig att köpa något från ubisofts butik så tänker jag vänta minst en vecka!

Permalänk
Medlem

World in Conflict is the shit!

Black Flag made me sick! literally, that narrow FoV and headbob...