Qualcomm tillkännager Snapdragon 845

Permalänk
Skrivet av VadSaDu:

Rätt så ''meh'' Då Apple's dualcores springer åttor kring dessa super duper mega 100cores 1w 2800mhz SP's-

Pga Androidenheter envisas med att ha 4k upplösning på sina enheter..720P med bra bildpanel eller vad det kallas skulle räckt långt.

Alltså.. stop nu. Jag håller med om att 4k är överdrivet. men 720p är knappast tillräckligt bra.

Dessutom vill man ju inte ha en Apple produkt, om mjukvaran är skit så spelar inte hårdvaran någon roll.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Du ska inte uttala dig kring saker du inte vet ett skvatt om. Jag har ägt enheter med Windows Mobile 6.5, en HTC Titan med Windows Phone 7.5 och en Lumia 930 med Windows Phone 8.

I så fall förstår jag faktiskt inte hur du har kunnat undgå att se att du hade funktioner som dina polare med Android och Ios saknade. WP 7.0 bidrog som sagt med väldigt mycket som jag kände att jag inte kunde vara utan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Rätt så ''meh'' Då Apple's dualcores springer åttor kring dessa super duper mega 100cores 1w 2800mhz SP's-

Pga Androidenheter envisas med att ha 4k upplösning på sina enheter..720P med bra bildpanel eller vad det kallas skulle räckt långt.

Och 4 tum till skärm räckte gott och väl... Tills det inte gjorde det längre.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av KplSteiner:

I så fall förstår jag faktiskt inte hur du har kunnat undgå att se att du hade funktioner som dina polare med Android och Ios saknade. WP 7.0 bidrog som sagt med väldigt mycket som jag kände att jag inte kunde vara utan.

Skickades från m.sweclockers.com

Samtidigt tog det ett år innan Spotify fanns tillgängligt. Dessutom så gick det absolut att byta låt utan att låsa upp telefonen, men appen var fruktansvärd tills de gav upp idén och portade den befintliga Android-appen istället. De låg ständigt efter med hårdvaran och man fick flera år gamla chip för samma pris som en sprillans ny Android.

Tog även flera år innan stöd för minneskort fanns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Samtidigt tog det ett år innan Spotify fanns tillgängligt. Dessutom så gick det absolut att byta låt utan att låsa upp telefonen, men appen var fruktansvärd tills de gav upp idén och portade den befintliga Android-appen istället. De låg ständigt efter med hårdvaran och man fick flera år gamla chip för samma pris som en sprillans ny Android.

Tog även flera år innan stöd för minneskort fanns.

Då har vi helt enkelt olika erfarenheter av WP, jag vill minnas att jag älskade den första Spotify-appen, när MS gjorde den. Snygg (den var ljusare och inte så deprimerande mörk), snabb och enkel att använda. Det var när Spotify själva tog över som de gjorde den lågprioriterad och seg, men upplevelserna är väl subjektiva. Det är sant att det ibland kändes som Android var först med vissa kretsar, men jag kände alltid att mobilerna var rappa och troligtvis bättre optimerade än Android-motsvarigheterna, så det var inget jag funderade över då. Minneskort däremot har ju Apple ännu inte introducerat, så man kan väl säga att där var de både före och efter sina konkurrenter...

Skickades från m.sweclockers.com