Fingerprint Cards, Aktie? sälja eller ha kvar?

Permalänk
Medlem

Fingerprint Cards, Aktie? sälja eller ha kvar?

Jahapp jag va en av dom som va lite sen att köpa fingerprint så jag har ju gått back,men fråga är nu om man ska sälja det man har kvar och prova något annat, va tycker ni? kommer dom tillbaka eller är det dömt?

//Piteraq

Permalänk
Medlem

Bitcoin har jag hört ska vara bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av skyw00lker:

Bitcoin har jag hört ska vara bra

Ja pengarna gick ju dit fredags ^^ skulle ju vara bra med mera kapital=)

// piter

Permalänk
Medlem

Från Fingerprint till Bitcoin, jag hoppas du inte går in med för stor del av ditt kapital

Permalänk
Medlem

Bitcoin som blankas nu.
Sen in i fing, sen in i BTC.
Byt taktik så kanske du gör pengar istället för att förlora.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryzer:

Bitcoin som blankas nu.
Sen in i fing, sen in i BTC.
Byt taktik så kanske du gör pengar istället för att förlora.

Du får gärna dela med dig av dina taktiker för att slå marknadens värdering!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piteraq:

Jahapp jag va en av dom som va lite sen att köpa fingerprint så jag har ju gått back,men fråga är nu om man ska sälja det man har kvar och prova något annat, va tycker ni? kommer dom tillbaka eller är det dömt?

//Piteraq

Hur man ska tänka beror lite på ditt GAV och hur stor av ditt totala sparande som du pyntat in i företaget.
Jag har day-trade:at med FING en hel del men skulle inte ligga lång i ett företag som FING med tanke på all blankning och deras tuffa situation.
Nu har jag inte rört den sedan den låg på runt 95kr just för att den är så ostabil.
Jag brukar sälja av mina dåliga investeringar (som man har dåliga vibbar om) så snabbt jag kan och istället sätta in dem i ngt jag verkligen tror på. Jag är rätt svag för vapenindustrin, de har varit mkt bra investeringar för min del.

Nu kom det ju lite positiva nyheter idag som ryckte upp den några procent. De måste komma med fler innovationer och visa att deras produkter är utöver det vanliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av n3crosis:

Hur man ska tänka beror lite på ditt GAV och hur stor av ditt totala sparande som du pyntat in i företaget.
Jag har day-trade:at med FING en hel del men skulle inte ligga lång i ett företag som FING med tanke på all blankning och deras tuffa situation.
Nu har jag inte rört den sedan den låg på runt 95kr just för att den är så ostabil.
Jag brukar sälja av mina dåliga investeringar (som man har dåliga vibbar om) så snabbt jag kan och istället sätta in dem i ngt jag verkligen tror på. Jag är rätt svag för vapenindustrin, de har varit mkt bra investeringar för min del.

Nu kom det ju lite positiva nyheter idag som ryckte upp den några procent. De måste komma med fler innovationer och visa att deras produkter är utöver det vanliga.

Tack för ett bra svar! Nej det är små summor i mitt sparande men man blir ju lite sur när den har gått ner 46% sen jag köpte, Blir nog att vänta ett par dagar och sälja av dom. Jag har själv varit intresserad av vapenindustrin, ska nog sätta mig i morgon och läsa på lite om vart man ska satsa inom vapenindustrin..

// Piteraq