Ockultist vinner prispaket på 17 000 kronor i Webhallens Black Friday-tävling

Permalänk
Melding Plague

Ockultist vinner prispaket på 17 000 kronor i Webhallens Black Friday-tävling

När medlemmarna skulle förbereda sig inför Black Friday visade de upp sina bästa (och sämsta) sidor. I slutändan vann en som vände sig till det ockulta för att få ta del av de bästa erbjudandena.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis!

Permalänk
Medlem

Hehe, klockrent (både idé och utförande)!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Såg ju inte bidragen men den här e en klar vinnare!

Både genial idé och väl utfört + ordvits

Permalänk
Medlem

Otroligt tråkiga tävlingar dock!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Härligt bidrag Grattis!

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Klockrent stort grattis!

Permalänk
Medlem

Ett bra och annorlunda bidrag! Grattis!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Klockren vinst som alla andra säger! Vitsig, fyndig och underhållande!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Meh, kalla mig dålig förlorare, tyckte mitt bidrag var bättre.

Grattis iaf.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Haziza:

Otroligt tråkiga tävlingar dock!

Kom gärna med förslag på hur du hade velat att tävlingarna skulle kunna se ut i feedback-forumet

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Mycket rolig tävling! Tyckte själv mitt bidrag var bra men detta erkänner jag är bättre. Bra gjort och grattis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Meh, kalla mig dålig förlorare, tyckte mitt bidrag var bättre.

Grattis iaf.

Tycker vinnaren var månlängder bättre, men alla tycker vi olika

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Grattis brorsan, grymt gjort!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define 7 - AMD 5600X - Noctua NH-D15S Chromax Black - MSI Suprim X 3090 - Samsung 970 EVO Plus 1TB NVME - Samsung 860 EVO 1TB SSD - ASUS ROG B550-F Gaming Wi-fi - 2x16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz CL16 - EVGA SuperNOVA G2 850W - LG OLED55CX - Steelseries Rival 710 - Steelseries Apex 150 Keyboard - Steelseries
Arctis Nova Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Jag tycker ofta att jurytävlingar brukar ha fel vinnare men här kan jag bara säga att det var väldigt välförtjänt även från min synvinkel. Grattis!

Permalänk

Tack alla!
Jag är oerhört glad och tacksam för detta fina paket lagom till jul!
Nu gör det inget om snön lyser med sin frånvaro i jul. Jag kommer att vara i en annan värld ändå

Som jag har suktat efter VR!

Tack igen!

Permalänk
Medlem

Bra gjort. Grattis!

Permalänk
Medlem

Vinnarbidraget fick mej att skratta; fyndig och komisk. Grattis

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Tycker vinnaren var månlängder bättre, men alla tycker vi olika

Tycker att innehåll och kreativitet borde ha prioritet. I BF anda så anser jag att det går det att relatera till mitt bidrag, jämfört med det ockulta där endast 30% av Sveriges befolkning hänför sig till. Är egentligen inte sur att förlora så mycket som jag är trött på den ignorans som fortfarande finns i Sverige.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Meh, kalla mig dålig förlorare, tyckte mitt bidrag var bättre.

Grattis iaf.

Tycker nog personligen att vinnaren var både fyndigare och bättre utförd. Men smaken är som baken!

Skrivet av zin:

Tycker att innehåll och kreativitet borde ha prioritet. I BF anda så anser jag att det går det att relatera till mitt bidrag, jämfört med det ockulta där endast 30% av Sveriges befolkning hänför sig till. Är egentligen inte sur att förlora så mycket som jag är trött på den ignorans som fortfarande finns i Sverige.

Han slog dig i kreativitet helt klart. Ditt bidrag var, för att vara helt rakt på sak, ungefär i klass med att klottra F5 på väggen i krita.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Meh, kalla mig dålig förlorare, tyckte mitt bidrag var bättre.

Grattis iaf.

Skrivet av zin:

Tycker att innehåll och kreativitet borde ha prioritet. I BF anda så anser jag att det går det att relatera till mitt bidrag, jämfört med det ockulta där endast 30% av Sveriges befolkning hänför sig till. Är egentligen inte sur att förlora så mycket som jag är trött på den ignorans som fortfarande finns i Sverige.

Håller med ovan, ditt bidrag var långt ifrån lika kreativt och bra.

Grattis till vinsten!
Är lite avis måste jag erkänna

Permalänk
Medlem

Stort grattis! Vinnande bidraget för tankarna till det klassiska spelet Discworld Noir!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Tycker att innehåll och kreativitet borde ha prioritet. I BF anda så anser jag att det går det att relatera till mitt bidrag, jämfört med det ockulta där endast 30% av Sveriges befolkning hänför sig till. Är egentligen inte sur att förlora så mycket som jag är trött på den ignorans som fortfarande finns i Sverige.

Något vann du nog, men tyvärr inte denna tävling.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Något vann du nog, men tyvärr inte denna tävling.

Japp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Meh, kalla mig dålig förlorare, tyckte mitt bidrag var bättre.

Grattis iaf.

Ja du är en dålig förlorare. Tycker detta var ganska lamt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Tycker att innehåll och kreativitet borde ha prioritet. I BF anda så anser jag att det går det att relatera till mitt bidrag, jämfört med det ockulta där endast 30% av Sveriges befolkning hänför sig till. Är egentligen inte sur att förlora så mycket som jag är trött på den ignorans som fortfarande finns i Sverige.

Man behöver inte höra hemma i ockultismen för att kunna se och uppskatta vinnarbidraget.

Pratar vi om innehåll och kreativitet kan man lite snabbt konstatera att vinnarbidraget tänkt lite mer utanför ramarna och lagt ned tid på att få till en bra bild. Din ide har, om än i andra former, varit ett "meme" ganska länge nu, inte så kreativt.

Men men. Det kommer andra tävlingar Jag är inne på min fjärde jul utan att vinna något så du kan trösta dig med det.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra bild, grattis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cypress_86:

Tack alla!
Jag är oerhört glad och tacksam för detta fina paket lagom till jul!
Nu gör det inget om snön lyser med sin frånvaro i jul. Jag kommer att vara i en annan värld ändå

Som jag har suktat efter VR!

Tack igen!

Grattis, riktigt imponerande bild

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Inaktiv

Gratis!

Någon som har gjort att jag ej delar i tävlingar är skatteregler, hur fungerar det egentligen?
Om man vinner en dator för 20 000kr och redan har lön så man får betala in 6000kr till staten?