Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evanswachtz:

Vad är det för tangentbord? Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Ser ut som ett hemmabygge.

Fel av mig: Tangentbordet är ett Vortex Pok3r med bruna brytare, Danger Zone SA-keycapset och en kabel från PexonPC.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Nu är julen räddad. Till sist kom det trådlösa handtag till den digitala bilbanan på ett enkelt sätt.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Efter många om och men fick jag hem min Black Friday-Kilburn:

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

köpte en rejäl ficklampa convoy l6 och lite batterier till den.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HazZarD:

köpte en rejäl ficklampa convoy l6 och lite batterier till den.

https://i.imgur.com/r1NkDXx.jpg

Vart har du köpt den?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Köpte en PM6006 till mina RP-160M. Riktigt nöjd!

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

HD6XX från Massdrop

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

Blandade inköp senaste tiden:

Apple TV 4k

KZ ZS6

KZ ED9

Några fler Echo Dots

Xiaomi Piston Hybrid (Visade sig vara fake)

Protein och grejer

Ikea Trådfri

Xiaomi-prylar

Anne Pro tangentbord. Ett vitt med röda brytare, ett svart med bruna brytare.

iiglo bordfäste MM200

Permalänk
Medlem

Ska man förhoppningsvis klara sig fram till julafton iaf.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Individual Computers C64 Reloaded Mk2. Nu ska man bara hitta tiden att löda av de chip som behövs för att göra den funktionsduglig osv...

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

En Despicable Me Stuart Cam som förhoppningsvis ska ge mig tillfälle att se vad mina katter har för sig när jag sover. Köpte den på en ingivelse när M3 testade den: M3 test.
Köpte den från UK (mycket billigare) så var tvungen att fixa en adapter för strömmen men nu är det dags att skruva upp den.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Fan vad gött! Fick du betala några importavgifter?

Permalänk
Medlem

Blackvue DR750S-2CH och Powermagic

Beställde från Dustin igår kväll, kom idag.
Man upphör aldrig att förvånas, denna gång positivt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldorado:

Fan vad gött! Fick du betala några importavgifter?

550kr tull och moms så slutpriset hamna på 2370kr totalt.

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Skrivet av trozen:

Vad är det för mått på bordsskivan?

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hehe, det var ju en tidsfråga innan det blev ett köp.
Hoppas den blir kul att bygga med!

Haha, ja, jag är också skyldig i detta, det ska absolut erkännas.

Detta bygget var faktiskt ännu roligare än Minin, jag ska inte säga att mitt sug har minskat nu, snarare tvärtom.

Skrivet av Henrik-W:

Snyggt att antalet bitar stämmer överens med året för månlandningen!

Ja, kul detalj nu när du nämner det!

Om ni är intresserade av slutresultatet ser ni detta här.

Annars blev mitt senaste inköp detta:

Svindyrt men värt det, antar jag.

De högra är vanliga glasögon för vardagsbruk och de vänstra är terminal/läsglasögon, och jisses vad skarp text i böcker och på datorskärmen är nu. För att inte tala om att jag nu ser allt katthår på min musmatta, haha.

Trodde inte att jag såg så extremt illa, men det är väl som med allt annat, man vänjer sig vid att se dåligt och slutar tänka på det.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Krabbtumme:

Haha, ja, jag är också skyldig i detta, det ska absolut erkännas.

Detta bygget var faktiskt ännu roligare än Minin, jag ska inte säga att mitt sug har minskat nu, snarare tvärtom.

Ja, kul detalj nu när du nämner det!

Om ni är intresserade av slutresultatet ser ni detta här.

Annars blev mitt senaste inköp detta:
https://i.imgur.com/nWFDESb.jpg
Svindyrt men värt det, antar jag.

De högra är vanliga glasögon för vardagsbruk och de vänstra är terminal/läsglasögon, och jisses vad skarp text i böcker och på datorskärmen är nu. För att inte tala om att jag nu ser allt katthår på min musmatta, haha.

Trodde inte att jag såg så extremt illa, men det är väl som med allt annat, man vänjer sig vid att se dåligt och slutar tänka på det.

Föstår dig, nog blir man sugen på mer efter att ha byggt lite.
Riktigt kul att se den hopbyggd och placerad med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EddAa:

@breakman

Berätta gärna hur det fungerar då jag också funderar på att köpa en

Flyttade min pfSenese från virtuell guest till egen dator igår, alla portar inkl moderkortets egna finns att välja direkt (sitter i en Lenovo M93p). Nyttjar bara WAN + LAN nu men har planer på att använda någon port till. Nöjd med köpet än så länge

Skrivet av superegg:

@breakman:

Tänkt på att inte sätta den i den sista PCI-E plasten då själva metallen kommer att nudda kontakter kanske funkar bättre på ditt moderkort än mitt.

Tack för tipset, dock inga platsproblem i min låda, hamnade där det övre grafikkortet sitter i denna bild.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av breakman:

Flyttade min pfSenese från virtuell guest till egen dator igår, alla portar inkl moderkortets egna finns att välja direkt (sitter i en Lenovo M93p). Nyttjar bara WAN + LAN nu men har planer på att använda någon port till. Nöjd med köpet än så länge

Tack för tipset, dock inga platsproblem i min låda, hamnade där det övre grafikkortet sitter i denna bild.
http://images.highspeedbackbone.net/SKUimages/enhanced/LQW-101778515_vsell01a.png

Inga problem man måste dela med sig.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

@Tinardirith:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60251137/

120x60 cm

Det var visst en modell som heter Hissmon, verkar ha utgått.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krabbtumme:

Haha, ja, jag är också skyldig i detta, det ska absolut erkännas.

Detta bygget var faktiskt ännu roligare än Minin, jag ska inte säga att mitt sug har minskat nu, snarare tvärtom.

Ja, kul detalj nu när du nämner det!

Om ni är intresserade av slutresultatet ser ni detta här.

Annars blev mitt senaste inköp detta:
https://i.imgur.com/nWFDESb.jpg
Svindyrt men värt det, antar jag.

De högra är vanliga glasögon för vardagsbruk och de vänstra är terminal/läsglasögon, och jisses vad skarp text i böcker och på datorskärmen är nu. För att inte tala om att jag nu ser allt katthår på min musmatta, haha.

Trodde inte att jag såg så extremt illa, men det är väl som med allt annat, man vänjer sig vid att se dåligt och slutar tänka på det.

Inte som jag då, jag köpte glasögon men använt dom kanske någon timme på 2 månader.
Avskyr att ha dom på mig, ser inte direkt bättre på datorskärmen och saker nära mig. Men typ 1.5++++++ meter håll så ser jag sjukt mycket bättre.

Kommer nog köpa en undersökning för linser efter julen och se om linser kanske passar en bättre
Har haft sämre syn över senaste åren, och inte tänkt på hur dåligt jag ser förutom när jag suttit i en bil (inte kört utan åkt) och inte kan läsa skyltar osv fören dom kommer nära.
Men eftersom jag inte kör och gör mest saker nära mig så har det inte varit något direkt bekymmer antar jag så man vant sig med åren.

Permalänk
Musikälskare

Sista kniven till samlingen för 2017

Benchmade 940-1

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Inte som jag då, jag köpte glasögon men använt dom kanske någon timme på 2 månader.
Avskyr att ha dom på mig, ser inte direkt bättre på datorskärmen och saker nära mig. Men typ 1.5++++++ meter håll så ser jag sjukt mycket bättre.

Kommer nog köpa en undersökning för linser efter julen och se om linser kanske passar en bättre
Har haft sämre syn över senaste åren, och inte tänkt på hur dåligt jag ser förutom när jag suttit i en bil (inte kört utan åkt) och inte kan läsa skyltar osv fören dom kommer nära.
Men eftersom jag inte kör och gör mest saker nära mig så har det inte varit något direkt bekymmer antar jag så man vant sig med åren.

Haha, det brukar bli lite sådär med användandet, japp. Speciellt nu när jag har två par som jag måste skifta mellan hela tiden.

Men som du säger, gör man inget som anstränger ögonen märker man oftast inte av problemen, jag har märkt det mest på att jag blir så bländad när jag kör bil, men nu när jag kört bil med glasögonen märker jag att det berott på att jag varit trött i ögonen, för det problemet är som bortblåst.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

vad heter detta tangentbord?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lafa:

vad heter detta tangentbord?

Anne pro

Visa signatur

50,000 native americans used to live here... Now it's a burgertown.

Permalänk
Medlem

Beställde en dp-kabel men fick hem en "Deluxe Computer Cable"

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Tur man hann att nypa ett när Inet sålde för 1199:-

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Ville ha en vettig workstation och laptop så varför inte kombinera med en precision-laptop?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Skrivet av 220volt:

https://i.imgur.com/rQgdsYL.jpg
Tur man hann att nypa ett när Inet sålde för 1199:-

Var sugen men sket i köp den Men säg till vad du tycker om den så kanske lyckas jag köpa den på mellandagarsrea

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync