Söker MMORPG-FPS spel

Permalänk
Medlem

Om Destiny 2 är inom ramen så kan man mycket väl testa Warframe (som nämnt innan):

- "FTP" (hatar termen), är dock den bra varianten, man betalar för att snabba upp gind, utseende-prylar samt fler slots för diverse utrustning.

- Spelas solo alt. coop upp till 4 i instanser (ganska likt Hellgate).

- Snyggt och välgjort (imo).

- Finns div. story missions av varierande kvalitet att blanda grindet med. Försök att spela solo för att få ut så mycket soom möjligt av storyn

- Riktigt bra gameplay

- Open world delen är nu lanserad men fort. ganska buggig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fonus:

Om Destiny 2 är inom ramen så kan man mycket väl testa Warframe (som nämnt innan):

- "FTP" (hatar termen), är dock den bra varianten, man betalar för att snabba upp gind, utseende-prylar samt fler slots för diverse utrustning.

- Spelas solo alt. coop upp till 4 i instanser (ganska likt Hellgate).

- Snyggt och välgjort (imo).

- Finns div. story missions av varierande kvalitet att blanda grindet med. Försök att spela solo för att få ut så mycket soom möjligt av storyn

- Riktigt bra gameplay

- Open world delen är nu lanserad men fort. ganska buggig.

Lite sent svar från mig men kan bara +1 på denna post! Warframe är numera ett superbt spel med oändligt mycket innehåll. Det är även ett av de snyggaste spelen jag någonsin spelat (i alla fall sett till art direction).

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700 @ 3.8GHz | Kylning: Noctua NH-D15 | Nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850 W | Grafikkort: Sapphire RX Vega 64 Nitro+ | RAM: GSkill Ripjaws V @ 3600 MHz 16GB | Moderkort: Asus Crosshair VI Hero | OS: Win 10 | SSD: OCZ 960GB - Sandisk Ultra Plus 256 GB - Crucial BX100 500GB | Case: Phanteks Enthoo Evolv ATX

Permalänk
Medlem

Warframe eller Destiny 2 är väl närmaste du kommer.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Bästa är att utvärdera själv, Destiny 2 finns som demo och Warframe är "free2play".

Permalänk
Medlem
Skrivet av molzzon:

Bästa är att utvärdera själv, Destiny 2 finns som demo och Warframe är "free2play".

Köpte Destiny 2 när det kom, var väl kul i några dagar. Destiny 2 behöver sjukt mycket mer för att jag ska fortsätta spela det.
Får väl vänta tills alla DLC's har släppts och se hur spelet är då.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC