SONY VAIO Laptop, Sista minut julklapp?

Permalänk
Medlem

SONY VAIO Laptop, Sista minut julklapp?

Har en Sony Vaio VPCEB2S1E/BQ EC1 jag precis återfått efter en tid med min mor som nu fått en ny laptop så tänkte se om någon behöver en sista minut present i form utav en laptop till någon yngre eller äldre som kan tänkas behöva en sådan.

Genomför en ren Windows installation i tandem med denna annons och datorn är även nyservad med fräsch kylpasta och rengjord ifrån damm.

Den är uppgraderad med en 125gb's SSD för snabbare boot och generell hantering efter att den gamla HDD'n gav med sig.

Generellt sett en väldigt fin laptop men ändå en gammal laptop!

Säljes nu snabbt innan jul (eller efter?) Har även utkörning ikring Alingsås/Gräfsnäs inom rimliga ramar för garanterad leverans innan jul!

För er som orkar googla så är det en VPCEB2S1E/BQ EC1
För er som ej orkar googla:

Skärm: 15.5"
Proccessor: i3
RAM: 4gb
GPU: ATI Mobility Radeon HD 5650

Börjar budgivningen på 1000 enkronor med utkörning inräknat
(Inom rimliga ramar, Annars går det att mötas såklart)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

250:- exkl.frakt

Permalänk
Medlem

Lite väl saftigt att börja med 1000kr på en så pass gammal dator.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Hej, hur är det med batteri tiden?

Kanske aningen dyr, en modell med I5 eller I7 kanske

750+ frakt .. måste se om jag kan byta processor i datorn och batteritiden känns lite avgörande

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem

finns den kvar?