SweClockers önskar God Jul & Gott Nytt År med fri annonsering i Marknad

Permalänk
Melding Plague

SweClockers önskar God Jul & Gott Nytt År med fri annonsering i Marknad

Fick du en julklapp för mycket eller är i behov av att rensa i gömmorna? Oavsett vilket önskar SweClockers god fortsättning med fri annonsering i Marknad fram till nyårsafton!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tackarrrrr!

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem

Detta é nice

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Avstängd

Fint! Hoppas på fler GTX980Ti dyker upp på marknaden så att man lyckas knipa ett till bra pris.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk

va fan alltså... jag som precis satte in en annons och missade detta och betalde 15kr... inte nån katastrof, men känns surt ändå. Går det att rätta till tro?

Permalänk
Inaktiv

Nice, nu kan folk sätta 15kr lägra pris på sakerna de säljer

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrDanne80:

va fan alltså... jag som precis satte in en annons och missade detta och betalde 15kr... inte nån katastrof, men känns surt ändå. Går det att rätta till tro?

Samma här, det värsta är att alla gratis annonser väller över min surt betalade annons...

Edit. La upp den 10min innan erbjudandet..

Visa signatur

[4770k delid] [1080 EK] [PG348Q] [Custom loop][1.75TB SSD]

Permalänk
Medlem

Får se om det blir den vanliga floden av annonser den här gången. Inget vidare för säljare men om man vill köpa under normala marknadspriser kan det vara läge nu.

Permalänk
Medlem

Stakars Cayde vad för ont har denne gjort för att förtjäna en sådan mobbning/hat kampanj?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dahle86:

Stakars Cayde vad för ont har denne gjort för att förtjäna en sådan mobbning/hat kampanj?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Och om det står 2015 som på bilden så undvik att göra affär

Permalänk
Avstängd

hoppas ni sålde mycket

Visa signatur

Köksbord i trä | Fyra ex stolar | Fyra ex Engstarr sittdynor