Permalänk
Medlem

MSI GTX980

Har ett MSI GTX980 som legat bortglömd efter flytt. Grafikkortet har ett monterat heltäckande EK vattenkylningsblock med tillhörande backplate. Originalkylare av referensdesign finns, även original kartong, och kvitto kan fås på utskrift.

Köpt på inet 2015-08-04.

Har även en liten EK-RES X3 110 reservoar och en EK-DCP 4.0 pump som kan följa med för en billig peng.

Kortet finns nära webhallen sveavägen/ hötorget. Har lite svårt att fixa en passande låda att skicka i så ser helst att kortet plockas upp av köparen och kommer därför prioritera den som kan hämta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper för 1000kr om du kan skicka

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1000kr hämtar

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100kr +. Frakt.
Kan med lite tur kanske fixa en som hämtar åt mig om det är så.

Permalänk

1150kr hämtar

Permalänk
Medlem

Går upp till 1300kr plus frakt (om inte möjlighet trillar på för att hämtas)
Går utmärkt för min del att skicka i orglåda utan extra emballage. Vältejpat duger fint.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trapt:

Går upp till 1300kr plus frakt (om inte möjlighet trillar på för att hämtas)
Går utmärkt för min del att skicka i orglåda utan extra emballage. Vältejpat duger fint.

Enda problemet är att då får inte orginalkylaren plats. Om det går bra utan kylaren så kan jag slå in original lådan i en påse med mycket tejp runt.

Permalänk
Medlem

@swesen: hur vi gör med org kylaren kan vi ta om jag vinner budgivning.
Jag ska till huvudstaden på fredag, och kan kanske få farbror att hämta innan med lite tur. Om fredag absolut inte funkar, och hämtning innan går bet så kanske emballage till kylare blir nära obefintlig. Eller hela kylaren i tunnan.
Det är de tre olika scenarion som kan bli, beroende på vad som kan diskuteras fram

Permalänk
Medlem

1300 hämtar

Permalänk
Medlem

1400 hämtar

Permalänk
Medlem

Jaja, lägger 1450.

Permalänk
Medlem

då tar vi väl 1500 då

Permalänk
Medlem

Jag kommer kontakta vinnaren imorgon eftermiddag.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1700:- kan hämta direkt!

Permalänk
Medlem

1800 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com