Camouflage och guld tar hem 2017 års sista Månadens Galleri

Permalänk
Melding Plague

Camouflage och guld tar hem 2017 års sista Månadens Galleri

Med camouflage och guld knep "teflontanten" segern i 2017 års sista upplaga av Månadens Galleri, där en lutad kub och träkonst kom tvåa respektive trea på vinstpallen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Discokungen

Välförtjänt! Ett vansinnigt häftigt bygge med en osannolikt snygg matchning av guld och kamouflage.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Sjukligt snyggt!

Permalänk
Avstängd

Den snyggaste casemodden som jag sett på många år. Ett bevis på att LED lampor inte behövs.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk

Avskyr guld, värsta färgen jag vet. Men detta tyckte ja va riktigt snyggt, grymt gjort

Visa signatur

MOBO: Asus Prime b350 PLUS | CPU:Amd Ryzen 7 2700 kyls med Corsair h60 |RAM: 2x4gb Crucia ballistix sport 2666mhz |GPU: Sapphire R9 295x2 8gb |PSU: Corsair AX850 | CHASSI: Fractal Design Define R5 Window Black | SSD: Crucial BX100 250gb |HDD: 3TB segate 7200rpm | Skärm: samsung S27A750D

Permalänk
Medlem

Gryymt snygg chassi. Vill ha fast med coppar färgat istället för guld. Skulle få en fin steampunk känsla över den

Visa signatur

i7-2600k/ ASUS P8P67 LE/ Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB/ 2xASUS Radeon HD 6850/ Silver Power SP-SS750M 750W PSU

Permalänk

Tack! Känns fantastiskt kul!

Permalänk
Medlem

Helt flippade byggen alltså!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

För att ge en ärlig åsikt så är detta skitsnyggt gjort och så, men
Personligen tycker jag det var litet för mycket prefabricerade delar i det och chassit är inte riktigt i min smak.

Men, bra jobbat och som sagt med personliga åsikter.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk