Nätagg: Corsair 850W CMPSU-850TX

Permalänk
Avstängd

Nätagg: Corsair 850W CMPSU-850TX

Bortskänkes mot avhämtning. Finns i Kumla.

Fungerade utmärkt när det demonterades ur ett chassi för att skänkas till ett bygge här på forumet. Nu behövdes det inte för det bygget och det ligger och skrotar här så...

Finns även ett moderkort som satt i samma dator (chassit finns kvar och kan tas med det också) och även en del annan elektronik som den som hämtar gärna får ta Några gamla NUC-historier som i praktiken nog är ganska oanvändbara, plus mer.

Kommer att köras till tippen om ett par dagar så passa på

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Trevlig att du skänker

Har du möjligtvis vägarna förbi Skövde eller kan tänka dig att skicka? Tror jag har ett sådant agg i datorn men ena slingan är defekt så har en mindre hårddisk än vad jag vill ha i datorn.

Permalänk
Avstängd

Tyvärr (?) så är det en kille som skall komma förbi och hämta det i kväll eller i morgon. Och några till som "står i kö" via PM. Jag uppdaterar här när jag vet mer.

Permalänk

vad är det för "NUC-historier" vi talar om? några namn osv så jag kan få se vad de e för ngt? skulle kunna ha använding av den/dem

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Avstängd

Det kommer förbi en kille i morgon som var intresserad av en eller flera av dem. Det är väldigt enkla saker, köpte dem av någon här på forumet för något år sedan men de har bara stått i källaren oanvända. Om han inte tar dem alla så kan jag återkomma.

Permalänk
Medlem

Köar också, bor utanför kumla om det inte skulle bli något.

Permalänk
Avstängd

Nätdelen och moderkortet hämtades tidigare idag.

Permalänk
Avstängd

Resten är också borta, sorry. Skall rensa mer framöver men då blir det väl en ny tråd/annons