Permalänk
Medlem

Essential phone ph-1

Hej!
Har en Essential phone ph-1.
Fint skick bara uppackad och testad, ca en månad gammal.
Allt följer med så som kartong, laddare och omvandlare från usb typ -c till förlurar.
Kvitto har jag ej, men det kan finnas. Kan höra med killen jag köpte den av, om han har det kvar.

Bud från 4200+frakt eller hämtas i Västervik!

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köpte nyss OP5t efter att ha tittat på bla denna, ska höra med kompisar on någon är intresserad för tycker det verkar vara ett intressant koncept, dock är nog kvitto ett måste för satt min bud skulle jag tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fark:

Köpte nyss OP5t efter att ha tittat på bla denna, ska höra med kompisar on någon är intresserad för tycker det verkar vara ett intressant koncept, dock är nog kvitto ett måste för satt min bud skulle jag tro?

Ska kolla med han, men kolla du så kan du höra av dig, om någon är sugen

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Virtual:

Ska kolla med han, men kolla du så kan du höra av dig, om någon är sugen

Mvh

Absolut, får du sälja så gör det såklart för detta är långsökt och har inte råd själv heller nu men nappar någon och den är kvar så hör nån def av sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fark:

Absolut, får du sälja så gör det såklart för detta är långsökt och har inte råd själv heller nu men nappar någon och den är kvar så hör nån def av sig.

Hehe jadå!
Kan gå ner någon hundring lr två, ifall någon bestämmer sig fort, att dem vill ha den

Mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Super att du fick iväg den, gick tungt för mig att få någon att nappa snabbt så känns bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fark:

Super att du fick iväg den, gick tungt för mig att få någon att nappa snabbt så känns bra.

Hehe aa, nu blire en oneplus 5t star wars edition. Antingen ny eller om någon vill sälja sin
Tackar för att du kollade runt iaf!

Mvh

Permalänk
Medlem

Inga problem, väldigt nöjd med min 5t måste jag säga kan varmt rekommendera en.