SÅLD. m-itx Ryzen 1800x, 1070ti dator.

Permalänk
Medlem

SÅLD. m-itx Ryzen 1800x, 1070ti dator.

Hejsan!

Säljer nu mitt andra system som jag har använt för lite för att hålla kvar i den.

Komponenter:
*Fractal Design Node 202 (Målat vitt) + Integra SFX 450w psu. 03/11-17 Webhallen
*AMD Ryzen 7 1800X 8c/16t. Webhallen i september nån gång kan inte hitta kvitto just nu...
*Corsair Vengeance LPX 2X8GB 3200 (Ryzen variant). Inköpt 04/11-17 Netonnet
*Cryorig C7 kylare. Inköpt 04/11-17 Netonnet
*Nvidia GTX 1070 ti. Inköpt 04/11-17 Nvidia store.
*Kingston SSDNow UV400 240GB. Inköpt 04/11-17 Netonnet
*Seagate FireCuda 2,5" 2TB. Inköpt 04/11-17 Netonnet
*Gigabyte B350 GA-AB350N Gaming WIFI 06/09-17 Inet pdf kvitto.
*2st Corsair ML120 PRO med vit led. Inköpt 04/11-17 Netonnet
EDIT* Glömde.. Windows 10 Pro Nyckel köpt från Kinguin.net

Jag kan sälja utan chassi och slänga med ett m-atx moderkort från msi ifall man inte vill köra m-itx. Hade tänkt mig runt 11 000 - 12 000kr. Ska försöka att hitta kvitto på allt, gigabyte mobo sitter på pdf kvitto iaf som jag kan mejla. Netonnet finns på mitt konto som jag kan visa men har hitills inte hittat papperskvittot.

PM eller kommentera för frågor eller bud. Hämtas i täby men jag kan även köra ut datorn om det inte är allt för långt. Mvh Felix

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Failvin: Tips angående Netonnet att det är bara att gå in på valfri butik och be dem skriva ut nytt papperskvitto. Gjorde jag när jag slarvade bort mitt kvitto för min TV.

Edit: Såvida köpet är registrerat på något sätt. Antingen på ditt konto eller köpt genom Resurs eller liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

@Failvin: Tips angående Netonnet att det är bara att gå in på valfri butik och be dem skriva ut nytt papperskvitto. Gjorde jag när jag slarvade bort mitt kvitto för min TV.

Edit: Såvida köpet är registrerat på något sätt. Antingen på ditt konto eller köpt genom Resurs eller liknande.

Hej
Tack! Ska göra det om jag inte hittar det

Permalänk
Medlem

Pm bud 8000kr + hämtning.

Permalänk

Hur länge tänker du hålla budgivningen, plus prioriterar du att chassit även säljs eller kan man lägga bud där du behåller det?

Permalänk
Medlem

@Dubbelklabbe
Jag har inte tänkt på på hur länge men tills jag får ett bud jag är någorlunda nöjd med. Nej chassit kan jag behålla så buda på utan det med

Permalänk
Medlem

Tja

Om det är så att datorn går utan chassit så är jag intresserad av att köpa chassit.

Har du målat det själv?

mvh Rikard

Permalänk
Medlem

8500kr + hämtning

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Medlem

Om @Rikjo990 är intresserad av chassi+PSU så kanske jag är sugen på resten av paketet.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

En kille kommer förbi idag och ska kolla på datorn, hör av mig om den blir såld i eftermiddag.

@Rikjo990 Yes har målat den själv med sprajfärg.

@simonw Du får gärna lägga bud och exkludera chassit om du så vill!

Permalänk
Medlem

@Failvin: Jag vill ha både chassi och psu om du blir av med det andra. vad hade du tänkt dig för dessa i så fall?

mvh Rikard

Permalänk
Medlem

@Rikjo990 ifall det blir så, kanske 800kr? Måste iaf ha en som köper resten spikat för det så jag hör av mig till dig

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Failvin:

En kille kommer förbi idag och ska kolla på datorn, hör av mig om den blir såld i eftermiddag.

Hojta till hur det blev så lägger jag eventuellt ett bud efter det

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

@simonw
@Rikjo990
@qdallan

Hej datorn blev såld, tack för visat intresse! 😊

Mvh Felix