Permalänk
Medlem

Sony KDL-46EX710

Skänker min gamla TV. Har senast använt den som sekundär monitor till datorn (ståendes på högkant). Den fungerar normalt, den har en del clouding/back light bleed.

Saxat från Prisjakt:
Sony Bravia KDL-46EX710. LED-belyst 46-tums LCD-tv som hanterar bildmaterial i full-HD (1080p), har fyra HDMI-anslutningar av version 1.4, nätverksanslutning och en stand-byförbrukning på 0,2 Watt. Lanserad 2010.

Endast hämtning i Stockholm (Råcksta)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Hämtar!

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Köar på den ifall att hämtar givetvis när om helst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:
Skrivet av MrWhizeguy:

Köar på den ifall att hämtar givetvis när om helst.

Jag har två på kö från PM, så ni är på kö efter

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Jag har två på kö från PM, så ni är på kö efter

Säg till! Kan hämta när som!

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Väntar svar från första personen fortfarande.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

Kan även vara med på kön också men antar ngn hämtar den

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

Kan även vara med på kön också men antar ngn hämtar den

Du står på kö

Första personen har tackat nej, så nu har jag den andra personen på PM. Om jag inte får svar innan 09:00 imorgon så blir det de som står på kö i tråden här.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Du står på kö

Första personen har tackat nej, så nu har jag den andra personen på PM. Om jag inte får svar innan 09:00 imorgon så blir det de som står på kö i tråden här.

Aha! Ställer mig gärna i kö, trots att jag ser att den har växt! Bor ute vid Hässelby, så det är enkelt för mig att åka ut till Råcksta.

Permalänk
Medlem

Ställer mig gärna också i kö!

Behöver ny TV, nuvarande har börjat starta sig själv, så måste kopplas ut hela tiden (spooooky )

Permalänk
Medlem

Gissar att det är lönlöst att köa vid det här laget? Om inte så skulle jag kunna komma förbi en sväng imorrn och plocka upp den. Min 40" sjunger på sista och 46" hade passat perfekt i mitt lilla vardagsrum.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Har skickat PM (jag behöver att teven hämtas idag)

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soir:

Aha! Ställer mig gärna i kö, trots att jag ser att den har växt! Bor ute vid Hässelby, så det är enkelt för mig att åka ut till Råcksta.

Skrivet av eligri:

Ställer mig gärna också i kö!

Behöver ny TV, nuvarande har börjat starta sig själv, så måste kopplas ut hela tiden (spooooky )

Skrivet av Chris_Kadaver:

Gissar att det är lönlöst att köa vid det här laget? Om inte så skulle jag kunna komma förbi en sväng imorrn och plocka upp den. Min 40" sjunger på sista och 46" hade passat perfekt i mitt lilla vardagsrum.

Ni står i kö

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Ni står i kö

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Misstänker att någon redan hämtat eller kommer att hämta, men intresse finns

M.V.H.

Visa signatur

Define XL R2 ||Core I7 3930K @ 4,0 || 32GB DDR3 1600Mhz ||GTX 780 Ti SLI || 2st 480GB SSD ||
Fractal Design R5 || XEON X5650 X2 || 48GB DDR3 ECC 1600Mhz || SUPERMICRO || 2st 250GB SSD || 8 x 3 TB HDD ||
MacBook Pro 15 Retina 2018 || 16GB RAM || 512 SSD || 555X || I7 2,2 Ghz ||

Permalänk
Medlem

TVn har blivit hämtad, så jag har stängt annonsen. Tack för visat intresse

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts