Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Medlem

@Valonen: Jag tar gärna Shoppe Keepr <3

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Skrivet av Valonen:

Uppdaterat listan idag klockan 12:51-

Följande spel finns kvar, har du bett om flera nycklar och bara fått en i första omgången så hör av dig igen för att förnya förfrågan (många pm att försöka komma ihåg).

Bone - Episode 1 & Episode 2
Hector: Badge of Carnage
Jurassic Park: The Game
Poker Night 2
Poker Night at the Inventory
Puzzle Agent
Puzzle Agent 2
Sam & Max: Devil's Playhouse
Sam & Max: Season 1
Sam & Max: Season 2
Telltale Texas Hold'em
The Walking Dead: 400 Days
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries
The Walking Dead: Season 2

Maize
Shoppe Keep
Tiny Echo
GoNNER - Press Jump To Die Edition
Kingdom: New Lands Royal Edition
Layers of Fear: Masterpiece Edition
Slime-san
Tumblestone
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition
ARCADE GAME SERIES 3-in-1 Pack
Attractio
PAC-MAN 256
Uurnog Uurnlimited
The Bureau: XCOM Declassified
Freedom Force
Freedom Force vs. The Third Reich

Front Mission Evolved
Gyromancer
Lara Croft & the Temple of Osiris
The Last Remnant
Life Is Strange™ - Episode 1
Tomb Raider I
Tomb Raider II
Tomb Raider III
Tomb Raider: Legend
Yosumin
A Story About My Uncle

Abyss Odyssey
Blackguards
Blackguards 2
Citizens of Earth
Contagion
Contagion
Contagion
Teslagrad
Albedo: Eyes from Outer Space
Pixel Heroes: Byte & Magic
Zombie Kill of the Week - Reborn
Magicka Wizard Wars Exclusive Staff and Blade
MANOS: The Hands of Fate Director's Cut
OddPlanet

Tar gärna Pac-Man 256 /Travhäst

Permalänk

@Valonen Tar jättegärna The Walking Dead: Season 2 & A Story About My Uncle!

Permalänk
Medlem

@Valonen jag tar gärna något med Walking Dead eller The Last Remnant om det nu finns kvar, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

Uppdaterat listan idag klockan 12:51-

Följande spel finns kvar, har du bett om flera nycklar och bara fått en i första omgången så hör av dig igen för att förnya förfrågan (många pm att försöka komma ihåg).

Bone - Episode 1 & Episode 2
Hector: Badge of Carnage
Poker Night 2
Poker Night at the Inventory
Puzzle Agent
Puzzle Agent 2
Sam & Max: Devil's Playhouse
Sam & Max: Season 1
Sam & Max: Season 2
Telltale Texas Hold'em
The Walking Dead: 400 Days
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries

Tiny Echo
GoNNER - Press Jump To Die Edition
Kingdom: New Lands Royal Edition
Layers of Fear: Masterpiece Edition
Slime-san
Tumblestone
Attractio
Uurnog Uurnlimited
The Bureau: XCOM Declassified
Freedom Force
Freedom Force vs. The Third Reich

Front Mission Evolved
Gyromancer
The Last Remnant
Life Is Strange™ - Episode 1
Yosumin
A Story About My Uncle

Abyss Odyssey
Blackguards
Blackguards 2
Citizens of Earth
Contagion
Contagion
Contagion
Teslagrad
Albedo: Eyes from Outer Space
Pixel Heroes: Byte & Magic
Zombie Kill of the Week - Reborn
Magicka Wizard Wars Exclusive Staff and Blade
MANOS: The Hands of Fate Director's Cut
OddPlanet

Jag tar gärna Kingdom: New Lands om det finns kvar!

Visa signatur

Hej, :)

Permalänk

@Valonen: Tack så hemskt mycket! sjukt schysst av dig!

Permalänk

@Valonen Tackar för Brigador!

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Medlem

Tar gärna Poker Night2

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

@Valonen Tar gärna Zombie Kill of the Week - Reborn om den är kvar

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Då är listan uppdaterad, det finns nycklar kvar.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

@Valonen:
Tar tar gärna Tumblestone!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Valonen: Om du har kvar "Poker Night at the Inventory" och inte har någon användning av den så tar jag den gärna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkir:

@Valonen:
Tar tar gärna Tumblestone!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Mieriola:

@Valonen: Om du har kvar "Poker Night at the Inventory" och inte har någon användning av den så tar jag den gärna.

Alla nycklar är slut tyyvärr. Det tog ett tag men nu är det gjort.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Gratis Spelkoder (först till kvarn)

Hade lite koder från gamla humble bundles liggandes så jag tänkte slänga upp dem här.

CFGHD-VAJ83-7ZN6I - Thief
VWHZV-5H834-3N5XC - Batman Arkham Origins
IHB73-NTXX7-TB2ZX - GRID
P8JBQ-IB3M4-57R8W - GRID 2
PJ7PI-Z2RRL-F2KIE - Euro Truck Simulator 2
AJ0FR-3HTR0-PEQPH - Full Mojo Rampage
0FBGM-QFZ5V-BI66A - Blackguards
4FRZ5-YTER9-9CJF3 - Dungeon Defenders + All DLC Steam
6IGR5-EIV6V-PYR02 - Audiosurf

Bara att ta för er!

bort/mod

Permalänk
Medlem

alla tagna?

Permalänk
Medlem

Tack för att du dela med dig. (fick ingen själv men eftersom ingen annan tackar så gör jag det)

Permalänk
Medlem

Man kan ju tycka att den som tar alla koder i alla fall borde tacka för sig. Men vem vet, personen kanske är så fattig att han inte har råd att köpa egna spel...

Permalänk
Skrivet av 007onex:

Tack för att du dela med dig. (fick ingen själv men eftersom ingen annan tackar så gör jag det)

Världen är full av otacksamma egoister. Men finns ändå en strimma hopp när det finns personer som Ts (Tyruko)

Visa signatur

Lite härlig psy trance?
https://youtu.be/5vHuLa-AC9Y

Permalänk
Avstängd

Generöst, jag hade gärna tagit spelet Thief men jag var inte snabb nog

Tack ialf!

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk

Hann inte på jag heller, men hatten av till TS!

Visa signatur

ASUS ROG G20 | FX770K | GTX 970 4GB | 16gb | PNY 480GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlosxbox82:

Världen är full av otacksamma egoister. Men finns ändå en strimma hopp när det finns personer som Ts (Tyruko)

är folk verkligen så otacksamma? jag vill tro att det är bottar som tar koderna direkt de hamnar på nätet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziddie:

Man kan ju tycka att den som tar alla koder i alla fall borde tacka för sig. Men vem vet, personen kanske är så fattig att han inte har råd att köpa egna spel...

Eftersom OP inte maskerade koderna (tex ersatte alla 0 med #), så kan jag gissa att alla koder är tagna av bottar

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

Eftersom OP inte maskerade koderna (tex ersatte alla 0 med #), så kan jag gissa att alla koder är tagna av bottar

Precis så.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

Eftersom OP inte maskerade koderna (tex ersatte alla 0 med #), så kan jag gissa att alla koder är tagna av bottar

Nu när du nämner det så är det något jag vet att jag hört tidigare, men tänkte inte på det när jag skrev mitt inlägg. Är det privatpersoner som vill ha miljontals spel på Steam eller är det sidor som G2A som knycker alla koder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziddie:

Nu när du nämner det så är det något jag vet att jag hört tidigare, men tänkte inte på det när jag skrev mitt inlägg. Är det privatpersoner som vill ha miljontals spel på Steam eller är det sidor som G2A som knycker alla koder?

Gissar att bottarna har nyskapade konton där dom aktiverar koder och sen säljer kontona jättebilligt. Eftersom koderna kräver aktivering så är det inte G2A och sånt som gör det

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Eftersom jag är en snäll människa så delar jag med mig av lite Originkeys jag haft på Humblebundle ett bra tag! hoppas någon får glädje av något av spelen antar att inte några botar kan sno mina keys från en gyazo bild
https://gyazo.com/288aa6dffd6d8ca1eb881c58d86c2286

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Hedersmedlem

@Tyruko *Trådar sammanfogade (§2)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Inaktiv

de försvann direkt, här gick det undan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christley:

Gissar att bottarna har nyskapade konton där dom aktiverar koder och sen säljer kontona jättebilligt. Eftersom koderna kräver aktivering så är det inte G2A och sånt som gör det

Finns det verkligen en marknad för färska Steam-konton med enstaka eller en slumpmässig samling spel? Hade det rört sig om spel som folk har en tendens att bli bannade i hade jag kunnat förstå men...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

Alla nycklar är slut tyyvärr. Det tog ett tag men nu är det gjort.

Tack för spelet ^^

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P