Permalänk

Ny mobil 2018

Då har min gamla mobil gått i graven och jag måste finna en ny mobil, mina krav är lång batteritid, bra kamera, enkel, surfar mycket då jag tågpendlar
Haft en motorol men är inte bunden vid märket. Så vad har ni för mobil och vad är bra och dåligt med den? släng in era rekommendationer till vilken som ska bli min mobil 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av cappiccina:

Då har min gamla mobil gått i graven och jag måste finna en ny mobil, mina krav är lång batteritid, bra kamera, enkel, surfar mycket då jag tågpendlar
Haft en motorol men är inte bunden vid märket. Så vad har ni för mobil och vad är bra och dåligt med den? släng in era rekommendationer till vilken som ska bli min mobil 2018

Skulle hålla i hatten litegranna, då MWC går av stapeln här "snart" (26 feb) där en del nya lurar kommer presenteras, bland annat S9 och S9+.
Vidare så är OnePlus 6 på g också, framåt våren/försommaren sägs det.

Permalänk
Medlem

Min kommande kommer nog bli Note9, förutsatt att Samsung lyckats lösa fingerläsare under glaset bra tills dess.

Kommer inte köpa ny mobil utan detta
Största nyheten och fördelen inom mobilvärlden på länge imo.

Permalänk
Medlem

Budget?

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Skrivet av Näbbdjuret:

vet inte, en bra upp mot 5000 el så

Permalänk

Motorola Moto X4 / 64GB - Svart är detta en bra lur tror ni?

Permalänk
Medlem

Oneplus 5t?

Visa signatur

-AMD Ryzen 1600 -Vengence 16GB -EVGA RTX-3060 OC 12gb

Permalänk
Universal Telecom

@cappiccina
iPhone SE? Mindre telefon med ett bra batteri. Kanske en iPhone SE 2 kommer ut i mars. www.apple.com/se/iphone-se

eller en OnePlus 5T om du föredrar Android.
https://surfa.se/test-oneplus-5t/

iPhone SE kan du beställa med abonnemang hos olika operatörer.

OnePlus kan du inte köpa tillsammans med abonnemang, men då slipper du å andra sidan bindningstiden

Tråd om OnePlus