Permalänk

HTC Vive + skyltdocka

Väljer att sälja min HTC Vive till förmån för en ny cykel. Headsetet är varsamt använt och har alltid förvarats på skyltdockan för att undvika damm och solljus mot linserna.

Linserna är fria från repor och är i bra skick. Även lighthouse-enheterna och kontrollerna är i bra skick. Levereras i originalkartongen.

Jag skickar även med två VRCovers (lädervarianten) och skyltdockan om så önskas. VRCover gör headsetet betydligt mer bekvämt att använda under längre tid.

Det blir ett ganska skrymmande paket om det ska skickas, men står du för frakten så ser jag inga problem med att skicka det. Annars är det avhämtning i Västra Hamnen i Malmö som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du köpt en cykel? Annars kanske vi kan byta. Har ett gäng cyklar jag behöver bli av med

Permalänk
Skrivet av maximm:

Har du köpt en cykel? Annars kanske vi kan byta. Har ett gäng cyklar jag behöver bli av med

Vad är det för typ av cyklar du har? Jag är på jakt efter kolfiber + 105/Ultegra 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Är du intresserad på en hel ny elcykel från IKEA ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av anon289063:

Är du intresserad på en hel ny elcykel från IKEA ?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är ute efter en ny cykel inför Vätternrundan. Men tack för erbjudandet

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av maximm:

Jag ska hålla det i åtanke. Först och främst är jag intresserad av att sälja för kontanter