SNES Mini - Super Nintendo Classic Edition släpps 29 september!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Paco Maco:

Rimligt pris med tanke på man får med 2 kontrollers och kan "ordna" in fler spel och ändå få "Nintendo-känslan".
Verkar legit. http://www.mrpc.se/privacy.php Kan nog ringa och fråga allmänt om dom har några på lager, kan man få lite magkänsla

Visa signatur

Baaahh

Permalänk

1 TB HDD bekräftad fungera - vart skall det sluta?

Permalänk
Medlem

Skulle ha väntat till Black Friday med mitt Snes Clasdic Mini köp. Hade ingen uppfattning om Bergsalas monopolställning och såg dem bara med positiva och nostalgiska ögon. Nintendomagasinet var en del av min barndom på 80-talet. Detta har tyvärr förändrats och nu blir jag bara förbannad nät jag tänker på dem. Väldigt trist alltihop tycker jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izak80:

Skulle ha väntat till Black Friday med mitt Snes Clasdic Mini köp. Hade ingen uppfattning om Bergsalas monopolställning och såg dem bara med positiva och nostalgiska ögon. Nintendomagasinet var en del av min barndom på 80-talet. Detta har tyvärr förändrats och nu blir jag bara förbannad nät jag tänker på dem. Väldigt trist alltihop tycker jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Känner mig det, men skit i dom, nästa gång så kör vi från utlandet. Köpte en för 1699kr!! Via Elgigaten och ett köp hos Shop.To för 900kr? Så kunde lätt sparat 799kr där... Men men, nostalaglin gör att priset är svårdiskuterat... men såklart jämföbart

Ska ge bort min från Shop.to i julklapp till ett par ungar på 4-5 år. Dom spelar Wee men annars bara plattan... Får se om den blir uppskattat. Min egen är "fixad" Dock gillar jag att det finns .pdf manualer till alla spel, märks att man måste använda dom

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Känner mig det, men skit i dom, nästa gång så kör vi från utlandet. Köpte en för 1699kr!! Via Elgigaten och ett köp hos Shop.To för 900kr? Så kunde lätt sparat 799kr där... Men men, nostalaglin gör att priset är svårdiskuterat... men såklart jämföbart

Ska ge bort min från Shop.to i julklapp till ett par ungar på 4-5 år. Dom spelar Wee men annars bara plattan... Får se om den blir uppskattat. Min egen är "fixad" Dock gillar jag att det finns .pdf manualer till alla spel, märks att man måste använda dom

Ja, har haft kul med min konsol så i slutändan var det ändå värt det. Skall se om jag inte också kan ”fixa” min också och lägga in lite NES spel (där pratar vi riktig nostalgi).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem

1395 kr hos webhallen just nu (39 st i lager står det också) https://new.webhallen.com/se/product/270730-Nintendo-Basenhet...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

1149:- på retrospelbutiken nu. Gissar att många ÅF sitter på lite väl stora lager med SNES Mini och behöver utrymmet till annat nu.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4298886

Permalänk
Medlem

Intressant att se att priserna kommer ner nu. Tyder ju på att det var den höga efterfrågan som höll uppe priset snarare än någon av konspirationsteorierna som florerat här i tråden. Bergsala har säkert tjänat en hacka på denna höga efterfrågan men det blir svårt att hävda att priserna på en vara som är slutsåld under en längre tid är för högt. Är inget fan av Bergsalas ensamrätt men situationen tyder ju på att priserna hade varit lika höga även ifall vi hade haft fler distributörer/importörer av Nintendo i Sverige.

Distributörer och återförsäljare av hemelektronik i Sverige är generellt svältfödda pga av en stenhård marknad och försvinnande små marginaler. När det då dyker upp en storsäljare i begränsad upplaga som SNES Classic så kommer någon i distributionsledet att höja priset för att tjäna sig en hacka där man nu kan. Så enkelt är det. Det är helt enkelt synd att Nintendo själva inte fattar vilken nostalgi som råder kring deras produkter i Norden och allokerar större volymer hit istället för att folk ska behöva gråimportera från övriga Europa (som då uppenbarligen fått för stora volymer?).

Får ju en att fundera på om det är Nintendo HQ eller Nintendo Europe som bestämt fördelningen och därmed (i vård nordiska ögon) tabbat sig...

Visa signatur

Asus P6X58D-E || Intel Core i7-930 || Corsair H50 || 3x4GB Crucial Ballistix Elite 1866MHz CL9 || Sapphire R9 390 Nitro 8GB || Sandisk Extreme II 2x120GB RAID 0 || Antec P183, 4 st Chassifläktar || Antec True Power 650W || ASUS VG248QE

Permalänk
Medlem

Fel. Säger inget om inköpspriset eller ÅF-marginalen. Saker reas ut med förlust om de inte säljs annars.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Fel. Säger inget om inköpspriset eller ÅF-marginalen. Saker reas ut med förlust om de inte säljs annars.

Löjligt att påstå att jag skulle ha fel när du inte har en källa på att det konsolerna nu de facto säljs med förlust. Vet att det ibland blir aktuellt att sälja produkter med förlust för att fria upp låst kapital men så är knappast alltid fallet. Det kan lika gärna vara en fråga om att inköpspris och ÅF-marginal nu har justerats efter sjunkande efterfrågan. Knappast så att de är skrivna i sten och inte kan ändras..

Visa signatur

Asus P6X58D-E || Intel Core i7-930 || Corsair H50 || 3x4GB Crucial Ballistix Elite 1866MHz CL9 || Sapphire R9 390 Nitro 8GB || Sandisk Extreme II 2x120GB RAID 0 || Antec P183, 4 st Chassifläktar || Antec True Power 650W || ASUS VG248QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Born_HardCORE:

Löjligt att påstå att jag skulle ha fel när du inte har en källa på att det konsolerna nu de facto säljs med förlust.

Jag håller förstås inte med. Han säger inte ATT de säljs med förlust. Bara att det är så handlarna gör, om de har inventarier de inte kan bli av med, men har kapital bundet i. Det är bättre att få tillbaka en del av kapitalet, än att ha en hyllvärmare i flera år.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Born_HardCORE:

Löjligt att påstå att jag skulle ha fel när du inte har en källa på att det konsolerna nu de facto säljs med förlust. Vet att det ibland blir aktuellt att sälja produkter med förlust för att fria upp låst kapital men så är knappast alltid fallet. Det kan lika gärna vara en fråga om att inköpspris och ÅF-marginal nu har justerats efter sjunkande efterfrågan. Knappast så att de är skrivna i sten och inte kan ändras..

Stämmer inte. Läs vad jag skriver. Jag säger inte bu eller bä om det förhåller sig så.

Vad jag säger är att det är det inte går att dra den slutsatsen, varken åt en eller andra hållet, med att endast hänvisa till en rea, och du har fel i att göra så.

Det är du som kommer med påståendet att det förhåller sig på ett speciellt sätt - då skall du visa på källan (inte jag).

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Stämmer inte. Läs vad jag skriver. Jag säger inte bu eller bä om det förhåller sig så.

Vad jag säger är att det är det inte går att dra den slutsatsen, varken åt en eller andra hållet, med att endast hänvisa till en rea, och du har fel i att göra så.

Det är du som kommer med påståendet att det förhåller sig på ett speciellt sätt - då skall du visa på källan (inte jag).

Jag har läst din one-liner både en och två ggr. Den börjar väldigt tydligt med att konstatera att jag har fel, vilket jag mycket väl kan ha, men det finns inget i ditt urprungliga inlägg som visar på att jag faktiskt har fel. Du lanserar en annan möjlig teori men inget som styrker att den skulle vara mer trolig en den jag tog upp i mitt inlägg. Hade du skrivit nåt i stil med "Jag håller inte med utan tror att det förhåller sig så här..." hade det varit en annan femma.

Sen bör du kanske läsa vad jag skriver istället för att försöka lägga ord i munnen på mig. Påstår inte någonstans att jag vet precis hur det lägger till. Konstaterar bara att priset fortsätter att gå ner och resonerar lite jag vad anser att det pekar på, inte att det definitivt förhåller sig så.

Priset har dessutom rört sig neråt sedan i mitten av november vilket "underligt" nog sammanfaller med när populäritetsutvecklingen på SNES Classic började dala... (https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=4298886). Så du behöver inte hänga upp dig på att det råkar vara rea just nu.

Visa signatur

Asus P6X58D-E || Intel Core i7-930 || Corsair H50 || 3x4GB Crucial Ballistix Elite 1866MHz CL9 || Sapphire R9 390 Nitro 8GB || Sandisk Extreme II 2x120GB RAID 0 || Antec P183, 4 st Chassifläktar || Antec True Power 650W || ASUS VG248QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Born_HardCORE:

Jag har läst din one-liner både en och två ggr. Den börjar väldigt tydligt med att konstatera att jag har fel, vilket jag mycket väl kan ha, men det finns inget i ditt urprungliga inlägg som visar på att jag faktiskt har fel. Du lanserar en annan möjlig teori men inget som styrker att den skulle vara mer trolig en den jag tog upp i mitt inlägg. Hade du skrivit nåt i stil med "Jag håller inte med utan tror att det förhåller sig så här..." hade det varit en annan femma.

Sen bör du kanske läsa vad jag skriver istället för att försöka lägga ord i munnen på mig. Påstår inte någonstans att jag vet precis hur det lägger till. Konstaterar bara att priset fortsätter att gå ner och resonerar lite jag vad anser att det pekar på, inte att det definitivt förhåller sig så.

Priset har dessutom rört sig neråt sedan i mitten av november vilket "underligt" nog sammanfaller med när populäritetsutvecklingen på SNES Classic började dala... (https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=4298886). Så du behöver inte hänga upp dig på att det råkar vara rea just nu.

Born_HardCORE: "Intressant att se att priserna kommer ner nu. Tyder ju på att det var den höga efterfrågan som höll uppe priset snarare än någon av konspirationsteorierna som florerat här i tråden."

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Born_HardCORE: "Intressant att se att priserna kommer ner nu. Tyder ju på att det var den höga efterfrågan som höll uppe priset snarare än någon av konspirationsteorierna som florerat här i tråden."

Han skriver åtminstone ett "tyder på", du sätter inga osäkerhetsmarkeringar alls i din post.

Den här diskussionen är rätt intressant dock då det här är lite av en sjuka på SweC, väldigt många personer som uttalar sig tvärsäkert när de uttrycker sina åsikter eller gissningar.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Born_HardCORE: "Intressant att se att priserna kommer ner nu. Tyder ju på att det var den höga efterfrågan som höll uppe priset snarare än någon av konspirationsteorierna som florerat här i tråden."

Jag kanske för att vara övertydlig skulle skrivit "på senare tid" istället för "nu". Skrev dock inte "just nu" heller så tycker fortfarande inte att det är fel att uttrycka sig så. Ser inget fel med andra meningen och eftersom du inte bemödar dig med en kommentar så får jag gissa vad du hänger upp dig på. Du vet skillnaden på "tyder på" och "entydigt visar"???

Visa signatur

Asus P6X58D-E || Intel Core i7-930 || Corsair H50 || 3x4GB Crucial Ballistix Elite 1866MHz CL9 || Sapphire R9 390 Nitro 8GB || Sandisk Extreme II 2x120GB RAID 0 || Antec P183, 4 st Chassifläktar || Antec True Power 650W || ASUS VG248QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Han skriver åtminstone ett "tyder på", du sätter inga osäkerhetsmarkeringar alls i din post.

Den här diskussionen är rätt intressant dock då det här är lite av en sjuka på SweC, väldigt många personer som uttalar sig tvärsäkert när de uttrycker sina åsikter eller gissningar.

Jag säger varken bu eller bä. Därför behövs inga "citationstecken".

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Born_HardCORE:

Jag kanske för att vara övertydlig skulle skrivit "på senare tid" istället för "nu". Skrev dock inte "just nu" heller så tycker fortfarande inte att det är fel att uttrycka sig så. Ser inget fel med andra meningen och eftersom du inte bemödar dig med en kommentar så får jag gissa vad du hänger upp dig på. Du vet skillnaden på "tyder på" och "entydigt visar"???

Inte alls. Ditt inlägg, oavsett hur du vränger till och slingrar till det nu, är tydligt nog i sig.

Men låt oss lämna det (vi vet alla vad du skrev). Poängen är dock, oavsett den metadiskussionen, nämligen denna:

En prissänkning, eller rea, indikerar precis ingenting i sig om inköpspriset. Varken bu eller bä.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Inte alls. Ditt inlägg, oavsett hur du vränger till och slingrar till det nu, är tydligt nog i sig.

Men låt oss lämna det (vi vet alla vad du skrev). Poängen är dock denna:

En prissänkning, eller rea, indikerar precis ingenting i sig om inköpspriset. Varken bu eller bä.

"Vränger till och slingrar mig"?? Det för stå för dig. Försöker ju bara tolka vad det är du försöker säga när du svarar med ett inlägg helt utan kommentar från dig. Skärp dig lite nu va.

En enskild prissänkning säger ingenting nä det har du helt rätt i. Jag har dock bara argumenterat för att när "priset kommer ner" så kan det tyda på en anpassning till efterfrågan. Resten försöker du lägga i munnen på mig.

Visa signatur

Asus P6X58D-E || Intel Core i7-930 || Corsair H50 || 3x4GB Crucial Ballistix Elite 1866MHz CL9 || Sapphire R9 390 Nitro 8GB || Sandisk Extreme II 2x120GB RAID 0 || Antec P183, 4 st Chassifläktar || Antec True Power 650W || ASUS VG248QE

Permalänk

Dum som man var så trodde man det skulle bli samma visa som med NES mini, så köpte konsollen för skamliga 1600kr.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Dum som man var så trodde man det skulle bli samma visa som med NES mini, så köpte konsollen för skamliga 1600kr.

Samma här, trodde detsamma, betalade också 1600kr, man skulle haft is i magen...men men.

Nu är snes mini'n nere på 1099kr på Swedenmobile.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twelve Monkeys:

Samma här, trodde detsamma, betalade också 1600kr, man skulle haft is i magen...men men.

Nu är snes mini'n nere på 1099kr på Swedenmobile.

Nä var ju inte lätt att förutspå.
Det jag dock undrar är vem det är som sänker priserna?
Är det Bergsala som droppar eller är det affärerna?

Någon nånstans i ledet måste ju iaf ha insett att kunderna inte var lika betalvilliga när det inte längre rörde sig om någon "begränsad tillgång".

Permalänk
Skrivet av BasseBaba:

Nä var ju inte lätt att förutspå.
Det jag dock undrar är vem det är som sänker priserna?
Är det Bergsala som droppar eller är det affärerna?

Någon nånstans i ledet måste ju iaf ha insett att kunderna inte var lika betalvilliga när det inte längre rörde sig om någon "begränsad tillgång".

Jag vet inte om det beror på Bergsala eller leverantörerna, men jag ser i alla fall ett mönster. Efter det visade sig den ökande populariteten kring amiibo figurer blev de nästa serierna dyrare helt plötsligt. De gick från 149:- till 299:- för en enda figur, det är vansinnigt? Det lustiga är att samtliga butiker hade olika priser, så det kunde knappast varit ett fast pris, bara butikerna som blev giriga.

Nu blev det samma sak med SNES Classic Mini efter succén av NES Classic Mini. Dock var SNES utgåvorna inte lika begränsade och därför börjar de sänka sina priser nu då de måste göra sig av med alla dessa exemplar.

Vad tror ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBlueberry:

Jag vet inte om det beror på Bergsala eller leverantörerna, men jag ser i alla fall ett mönster. Efter det visade sig den ökande populariteten kring amiibo figurer blev de nästa serierna dyrare helt plötsligt. De gick från 149:- till 299:- för en enda figur, det är vansinnigt? Det lustiga är att samtliga butiker hade olika priser, så det kunde knappast varit ett fast pris, bara butikerna som blev giriga.

Nu blev det samma sak med SNES Classic Mini efter succén av NES Classic Mini. Dock var SNES utgåvorna inte lika begränsade och därför börjar de sänka sina priser nu då de måste göra sig av med alla dessa exemplar.

Vad tror ni?

Nu spekulerar jag hej vilt men jag HOPPAS på att det var Begsalas girighet som till slut bet dem själva i r*ven!
Efter succén med NES Mini och den begränsade upplagan så tror åtminstone jag att Bergsala försökte profitera på SNES Mini och det blev en smått löjlig (läs orimligt hög) prislapp på konsolen.
Det blev ganska snart allmänt känt att utanför Begsalas monopol gränser så fanns konsolen tillgänglig för halva summan i samtliga länder vilket gjorde att fler sökte andra kanaler för att få tag i ett ex.
Detta i kombination med att enheten verkar ha pumpats ut i betydligt större upplaga har gjort att marknaden "svämmat över" (nåja, det var kanske att ta i) och nu säljs de förmodligen med förlust av butikerna.

Stämmer mina spekulationer så kommer väl Bergsala sitta på ett tämligen stort lager SNES Mini där de till sist blir tvungna att sänka priset gentemot återförsäljare om de ska kunna sälja några enheter.

Nej, jag har inga belägg för mina spekulationer och det är som det brukar heta bara mina 2 cent...
*foliestrut på*

Permalänk
Permalänk

Nu har den gått under tusenlappen här i sverige, kostar nu 999kr spelbutiken.

Permalänk
Medlem

999:- var ju black friday priset som man hann knipa hos INET i december, äntligen börjar priserna gå ner.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av RVX:

999:- var ju black friday priset som man hann knipa hos INET i december, äntligen börjar priserna gå ner.

Fyfan.. och så har man betalat näääästan det dubbla, nästa gång kommer jag inte köpa inhemskt.. Och så undrar folk varför man blir arg och beställer saker från kina.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Fyfan.. och så har man betalat näääästan det dubbla, nästa gång kommer jag inte köpa inhemskt.. Och så undrar folk varför man blir arg och beställer saker från kina.

Man ska ha tur också, såg av en händelse rabatten under min lunchrast på jobbet. Fanns bara 50st till godo

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X