Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*tråd rensad*

Tog bort några OT-inlägg.

Ingen som ska spontanköpa en båt, eller jetplan kanske?

Permalänk
Medlem

"GTX960" eller vad det nu e man har fått hem från wish

Se här för mer detaljer

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Köpte en årsprenumeration på WRC+ All Live (Rally-VM), då ingår livesändning över alla sträckor bland annat. "Vanliga" WRC+ kostar 500 kr/år och All Live kostar ytterligare 300 kr, men det fick det vara värt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

"GTX960" eller vad det nu e man har fått hem från wish
https://i.imgur.com/Hd7Q9HR.jpg
https://i.imgur.com/Qm9bvR1.jpg

Se här för mer detaljer

Det är ett GTS 450 funkar säkert jättebra för ms röj om man inte är kräsen med ljudnivån heller eftersom inte ens varvtalet på fläktarna går att justera. #17236005

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Det är ett GTS 450 funkar säkert jättebra för ms röj om man inte är kräsen med ljudnivån heller eftersom inte ens varvtalet på fläktarna går att justera. #17236005

Jag kollade aldrig fläktkontakten innan jag tryckte in kortet.. har du samma kylare på din?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Jag kollade aldrig fläktkontakten innan jag tryckte in kortet.. har du samma kylare på din?

Har inte ett sådant kort själv men xlr8:s fläktar gick inte att styra. Se #17236005.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Har inte ett sådant kort själv men xlr8:s fläktar gick inte att styra. Se #17236005.

ah.. missade att det var @xlr8 Ser i gpu-z att fläkten visar 0rpm

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Årets första ordentliga köp vart en iPhone X 256gb.
Kände det var dags att byta upp sig från min iPhone SE där skärmen precis gått sönder.

Permalänk
Medlem

Fick bli en tur till Ikea idag.
Köpte blandannat ett vitrinskåp, bord till vardagsrummet, lite hyllor och även lite krimskrams som lampor och dylikt.
Nu ska skiten bara monteras med.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Varit sugen på ett trådlöst headset och första tanken var att köpa ett Logitech G933 men efter ett par sökningar så har min vän Google tipsat om att detta är nog ett bättre alternativ. Hoppas lurarna håller måttet, skönt att slippa koppla i en kabel varje gång dom ska laddas!

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte en klocka till mig själv i 30 års present

Permalänk
Avstängd

Fick äntligen hem min Ultrawide efter en månads väntande

Permalänk
Medlem

Eftersom man blev lite frälst passade jag på att beställa en tredje sensor :). Trodde inte de skulle skicka med USB-förlängning, så jag hade redan köpt en sådan... Vad ska man göra när man inte läser ordentligt vad som ingår?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700 @ 3.8GHz | Kylning: Noctua NH-D15 | Nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850 W | Grafikkort: Sapphire RX Vega 64 Nitro+ | RAM: GSkill Ripjaws V @ 3600 MHz 16GB | Moderkort: Asus Crosshair VI Hero | OS: Win 10 | SSD: OCZ 960GB - Sandisk Ultra Plus 256 GB - Crucial BX100 500GB | Case: Phanteks Enthoo Evolv ATX

Permalänk
Medlem

@Simonnice: Vart beställde du din ifrån? Funderar på att skaffa en tredje sensor själv. Har köpt vita sladdar och vita kameraställ till dem också.

Permalänk
Medlem

Blev en liten switch

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

@Evanswachtz: Det var faktiskt från Oculus själva. Fick det hem till dörren via UPS utan några som helst bekymmer! Efter att ha testkört Robo Recall (som är ett av de bästa spelen att testa sensorerna i) kan jag fastställa att det är bra mycket roligare när man har full tracking i 360 grader och inte ständigt behöver positionera om sig själv i spelet hela tiden. Med den tredje sensorn märker jag inte av några döda vinklar. Det enda jag egentligen behöver justera är så att jag täcker golvet mer effektivt, men sensorerna känner väl av även när jag sträcker armarna rätt högt upp.

Spelar man mycket spel med touch-kontrollerna känns en tredje sensor som ett måste.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700 @ 3.8GHz | Kylning: Noctua NH-D15 | Nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850 W | Grafikkort: Sapphire RX Vega 64 Nitro+ | RAM: GSkill Ripjaws V @ 3600 MHz 16GB | Moderkort: Asus Crosshair VI Hero | OS: Win 10 | SSD: OCZ 960GB - Sandisk Ultra Plus 256 GB - Crucial BX100 500GB | Case: Phanteks Enthoo Evolv ATX

Permalänk
Medlem

Fick bli ett par nya pjäxor då mina gamla började ge efter när jag behövde stöd som mest. Hoppas att dessa håller vad de lovar. Vet mer i nästa vecka då Hemsedal står på tapeten.

Salomon X Pro 110.

Permalänk
Medlem

SLA 3dprinter, lite modifieringar som custom lock, dropphäng etc
Och även i bild 2 nya resiner som ska testas, ena med ABS-egenskaper ena flexibelt/elastiskt

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

@Simonnice: Blir nog en tredje sensor för mig snart, tack för svaret!

Permalänk
Entusiast

Hittade ett överraskningspaket från Kina i brevlådan idag. Hade helt glömt av vad jag beställt så det tog ett tag innan jag kom på vad paketet innehöll.

Skruvkontakterna på min nya förstärkare var helt fruktansvärda att använda så till helgen blir det banankontakter överallt. Kommer bli sjukt mycket lättare den dagen jag behöver koppla ur högtalarna.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

Seiko SARB017 Alpinist med Super Oyster 3D armband (original är någon hemsk historia i läder). Sneglat på en länge och kom slutligen till skott.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Vart på glasbanken och handlar lite inför en trevlig helg

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Dredd:

Fick äntligen hem min Ultrawide efter en månads väntande

https://i.imgur.com/KL30qfR.jpg

Ooooh!!, älskar bakgrunden!
Kan man få länk till den kanske ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dredd:

Fick äntligen hem min Ultrawide efter en månads väntande

https://i.imgur.com/KL30qfR.jpg

Glöm inte att aktivera windows!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Blev en till CQB bössa

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Blev visst en till wirre

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet blev en ny hoj, KTM 500 EXC Six Days. Nu ska bara snön försvinna också

Visa signatur

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

LG C7 + PS4 Pro = <3

Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic

Permalänk
Medlem

@korbevel Vart har du köpt dom där kontroll hållarna? cleant!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aframoo:

@medetix Vart har du köpt dom där kontroll hållarna? cleant!

Wish!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

artstation: @anessabanovic
instagram: @anessabanovic_
twitter: @anessabanovic_
soundcloud: @anessabanovic