Söker svenska spelare att spela The Division med!

Permalänk
Medlem

Söker svenska spelare att spela The Division med!

Söker svenska spelare att spela The Division regelbundet med, om det finns svenskar som fortfarande spelar The Division.
Är en glad amatör på 44år som söker andra amatörer, så ser gärna att ni är 25+. Mitt Uplay namn är KurtG1973

Omformulera rubriken
Permalänk
Medlem

Spelade ganska mycket vid release men det är ju så länge sedan. Är man inte rätt körd/långt efter om man hoppar in igen? Har du tänkt dig missions, dark zone eller båda?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppar gärna med Kurt!
Älskar spelet, men finner desvärre få att hänga med. Sänder dig ett mess i uplay.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem

Lätt att börja spela igen1

@Danzle: Det är ganska lätt komma in i spelet om du vill börja spela igen. Jag hade också det uppehåll ett tag, men när jag kom tillbaka så tog det bara några dagar att komma ifatt.

Permalänk

Någon som har en kod att sälja billigt så är jag gärna med!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av KurtG73:

Söker svenska spelare att spela The Division regelbundet med, om det finns svenskar som fortfarande spelar The Division.
Är en glad amatör på 44år som söker andra amatörer, så ser gärna att ni är 25+. Mitt Uplay namn är KurtG1973

Hej!
Jag har lagt till dig som vänförfågan.
Mitt uplay namn är Mazzze63.
Mvh
Mats

Permalänk
Medlem

Hej

Vad kul med lite Svenska spelare, jag slänger gärna iväg en vänförfrågan via Uplay

Mitt nick är GoozeBumpz.

Är 45 år och spelar allt möjligt inom PC.

Mvh

Patrik.S

Permalänk
Medlem
Skrivet av P.Steen:

Hej

Vad kul med lite Svenska spelare, jag slänger gärna iväg en vänförfrågan via Uplay

Mitt nick är GoozeBumpz.

Är 45 år och spelar allt möjligt inom PC.

Mvh

Patrik.S

Jag addar dig om det är ok.
45 år, rena rama ungdomen

Mvh
Mats

Permalänk
Medlem

Lirar ni nått fortfarande? blev sugen att testa spelet nu igen efter patch 1.8 och skulle behöva lite folk att köra med. twjohansson på uplay

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Medlem

Jag och en kompis (35 och 36år) har ganska nydligen börjat om att lirar. Vi fokuserar enbart på PVE (Missions, Underground & Resistance). Skulle varit trevligt om man kunnat vara full grupp och sitta på discord och surra samtidigt.

Mitt Uplay id: SiSu82

Visa signatur

System 1: Intel i5 4670K || 8gb Ram || Asus 7970 Matrix Platinum || Corsair TX650w || Samsung T220

Permalänk
Skrivet av W1zard:

Jag och en kompis (35 och 36år) har ganska nydligen börjat om att lirar. Vi fokuserar enbart på PVE (Missions, Underground & Resistance). Skulle varit trevligt om man kunnat vara full grupp och sitta på discord och surra samtidigt.

Mitt Uplay id: SiSu82

Tja. Tänker ni farma GE nu i veckan? Jag lär sitta i princip varje kväll och farma Lexington och dyl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av W1zard:

Jag och en kompis (35 och 36år) har ganska nydligen börjat om att lirar. Vi fokuserar enbart på PVE (Missions, Underground & Resistance). Skulle varit trevligt om man kunnat vara full grupp och sitta på discord och surra samtidigt.

Mitt Uplay id: SiSu82

Addade dig på Uplay.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av W1zard:

Jag och en kompis (35 och 36år) har ganska nydligen börjat om att lirar. Vi fokuserar enbart på PVE (Missions, Underground & Resistance). Skulle varit trevligt om man kunnat vara full grupp och sitta på discord och surra samtidigt.

Mitt Uplay id: SiSu82

Addat dig på Uplay

Permalänk
Medlem

Hej! Skulle vara trevligt att gibba lite i grupp. Lirar för det mesta för mig själv och endast PVE - men skadar ju inte att mixa upp det lite. Addar ikväll! mvh H3rho, 37 vårar.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

jag bytte nickname så tror det ändrade för hela uplay, heter numera grympyer och har skickat friend request till de som skrivit sitt nic här efter min förra post, ifall ni undrar vem det är

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Medlem

Har addat de namn jag sett i tråden. Vi hörs!

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk

Lägger till dom jag ser här, har försökt hitta folk genom reddit, men herregud... Det är i princip omöjligt...

EDIT: Sandpappret heter jag på uplay förresten.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Jag är 30+ och nickar: Mjukpepparkaka

Permalänk

Jag är svensk och spelar gärna också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av User22898:

Jag är svensk och spelar gärna också.

Vad är ditt id på Uplay?

Permalänk

Hej

Jag är gärna med, addar de nick jag ser. Mitt är marangen1972

Visa signatur

Dator 1: I7 4770K, 16 gb DDR3 1600MHz, Samsung Evo 840 Basic 250 gb SSD, Asus GTX 1080

Permalänk
Medlem

Kör Division någorlunda frekvent i veckorna. Nickar wurpan på uplay också.

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem

Hett tips! Surprise Global Event nu i helgen!

Från Twitter:

Citat:

The Division
‏Verified account @TheDivisionGame
9h9 hours ago

Surprise Global Event this weekend? Yes. This is not a drill, Agents. I repeat, this is not a drill. Time of the event will change slightly from current timer, more information on State of the Game on Thursday.

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nån som vill köra lite om en stund/ikväll? Antar att det ska grindas GE. Kan även tänka mig att köra resistance och dela lite drops fram och tillbaka om vi får ihop en grupp. Väntar desperat på ett lone star väst-drop

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Har addad de jag sett i tråden, uplay: pablyt

Permalänk
Medlem

Jag har börjat spela lite smått ibland, men hade varit roligare om man hade vettigt folk att spela med istället för randoms uplay: Mezzlock

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna hitta lite nytt folk att lira med.
Jag nickar Wade86ma på uplay.

Visa signatur

-=- AMD Ryzen 5 3600x
-=- Gigabyte B350 GA-AB350M-Gaming 3
-=- Sapphire Radeon RX Vega 56 Nitro+
-=- Corsair 2x8GB DDR4 3200MHz CL16

Permalänk

@WadE:

Jag addar dig idag!

Permalänk
Medlem

Man kanske skulle spela lite Division igen om man inte behövde spela med randoms konstant.

Nick: Hcz941