Discord: hör ingen ibland ?!

Permalänk
Medlem

Discord: hör ingen ibland ?!

Tjena, har ett litet problem med min discord som är riktigt störigt de är att när jag sitter i discord så kan vi prata som vanligt o lira sen utan nån som helst förvarning så slutar jag höra mina polare , men dom hör mig det som funkar är att dissconnecta från servern o joina igen så funkar allt som vanligt igen de kommer olika mycket o helt random.

Nån som har haft liknande? o vet hur man fixar de ??

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Har en kompis som har samma problem, vet fortfarande inte vad som orsakar det. Hoppas någon vet en lösning.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weuffelhjaern:

Har en kompis som har samma problem, vet fortfarande inte vad som orsakar det. Hoppas någon vet en lösning.

ja de väldigt störigt under Pubg elr raínbow six siege att man slutar höra :/

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Hade ett liknande problem... Jag tror att det är löst nu genom att jag ändrade ljudinställningarna ifrån default till att aktivt välja de ljudingångar och utgångar jag ville ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Hade ett liknande problem... Jag tror att det är löst nu genom att jag ändrade ljudinställningarna ifrån default till att aktivt välja de ljudingångar och utgångar jag ville ha.

Har tyvärr testat båda utan framgång :/ har default nu

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]